Gå til innhold

Vanlig å bruke kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri brukt kondom, så mye mer deilig uten!! :-)

Jeg har aldri smakt asparges for jeg syns det er vondt! :skravle:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri smakt asparges for jeg syns det er vondt! :skravle:

:skratte:

Ler meg i hjel. Beste og mest treffende kommentaren på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ja, kondomer trenger ikke være dyrt. jeg og kjæresten bestiller gratis fra nett, og det deles jo ut gratis kondomer både her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt kondom i snart 10 år og trives med det.Enkel og veldig bra prevensjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg og typen er det å bruke kondom som å spise godteri når man er forkjølet.

Det smaker kanskjer litt godt, men man merker ikke smaken så godt. Det er en helt anen sex uten kondom. En sak er om man faktisk ikke tåler hormonell prevansjon, men om man ikke gjør det, hvorfor skal man tvinge gutten til å bruke kondom i et fast forhold da? Det er jo en selvfølge at sex er bedre uten kondom, spessielt for gutter. Jeg har to venninder som har blitt dumpet fordi de tvang gutten til å bruke kondom selv om hun også brukte prevansjon. Hun hadde forståelse for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og ja, kondomer trenger ikke være dyrt. jeg og kjæresten bestiller gratis fra nett, og det deles jo ut gratis kondomer både her og der!

Vi bruker ikke kondomer da mannen min har sterilisert seg (vi har 4 barn).

Men kondomer trenger ikke være dyrt, du finner det på gratiskondomer.no

Og som navnet tilsier, det er helt gratis

Endret av mina sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte kondom hver gang i mitt tidligere forhold som varte i litt over tre år, og bruker det også nå. Men så har jeg slutta på p-piller fordi jeg ikke tåler det så bra. Dessuten har jeg allerede en gang opplevd å bli gravid når jeg kun brukte p-piller for et par år siden.. Hverken jeg eller min kjære har noe i mot å bruke kondom, sånn egentlig! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som bruker kondom

Bruker dere kondom hver gang dere har sex, tar dere den på og har den på hele tiden?

Jeg går på pillen, og vi starter uten kondom. Ut i akten mot slutten tar han på seg kondomen og kommer inni meg. Dette er en løsning vi begge er fornøyd med.

Jeg ville ikke tvinge han til å bruke den hele tiden, da jeg vet at det er best for han uten, det er for meg også. Derfor får han ta meg uten i starten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er til daglig borti forskjellige type prevansjon da jeg jobber som helsesøster.

Jeg kan si at så lenge man bruker P-piller, og andre hormonelle prevansjoner korrekt, så er graviditet uhyret skjelden. Så det er egentlig helt unødvendig og bruke både hormonell prevansjon og kondomer samtidig, men dette får være opp til hver enkelt. Jeg har i alefall aldri hørt om et tilfelle der noen har blitt gravid med et hormonelt prevasjonmiddel som har blitt brukt korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar på kondomen før vi starter samleiet,og den er på helt til vi er ferdige.

Kondomen sitter dårlig på en pikk som er våt og glatt av fittesaft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var i et forhold brukte vi ikke kondom, uten om når jeg greide og glemme og ta den p-pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er til daglig borti forskjellige type prevansjon da jeg jobber som helsesøster.

Jeg kan si at så lenge man bruker P-piller, og andre hormonelle prevansjoner korrekt, så er graviditet uhyret skjelden. Så det er egentlig helt unødvendig og bruke både hormonell prevansjon og kondomer samtidig, men dette får være opp til hver enkelt. Jeg har i alefall aldri hørt om et tilfelle der noen har blitt gravid med et hormonelt prevasjonmiddel som har blitt brukt korrekt.

Vel, uhyre sjelden er det kanskje, men her i gården tok jeg pillen til nøyaktig samme tid hver eneste dag (hadde til og med alarm på telefonen), og jeg ble gravid. Det var heller ikke noe sykdom og andre ting inni bildet.. Så mulig er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har det motsatt av de fleste.. Jeg er allergisk mot lateks! Og de uten er både mindre elastiske, samt dyre, og heller ikke de du får slengt gratis etter deg.

Siden jeg er dårlig på å ta en pille hver dag, valgte jeg p-stav. Det har bare vært positivt, mensen uteblir, sjansen for graviditet er svært liten siden staven utgir en konstant og stabil strøm av hormoner, som igjen også er bedre for kroppen. Lenge til jeg har plan om barn, så da er ikke 3år uten bekymring så ille.

Jeg er forresten i fast forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid kondom.Jeg holder mye lengre og orgasmen er sterkere og bedre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å bruke kondom er jo ikke unormalt i faste forhold heller :) Det er mange som ikke kan gå på p-piller av forskjellige grunner, og da er det jo mange som tyr til god-gammeldags kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi og mange av våre vennepar bruker kondom fastså jeg tror det er vanligere enn mange tror.

Ser også ganske mange i alle aldre kjøpe kondomer på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kondom. Men forholdet startet med p-piller først. Men jeg fikk b-virkning. Absolutt ikke noe sexlyst, så jeg sluttet. Og nå bruker vi kondom. Og jeg er normal som før. Så prøver å finne ut om hva slags prevensjonen som passer for oss. Hverken han eller meg liker kondom, men sånn er det bare.

Vi har vært sammen i over 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, uhyre sjelden er det kanskje, men her i gården tok jeg pillen til nøyaktig samme tid hver eneste dag (hadde til og med alarm på telefonen), og jeg ble gravid. Det var heller ikke noe sykdom og andre ting inni bildet.. Så mulig er det!

p-piller er ikke 100% sikret. Det er 99% :-)

Uflaks for dere hvis dere ikke ønsker barn da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...