Gå til innhold

Tatt inn en gravid, hjemløs katt.


mary jane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempe bra at dere tok dere av henne og kattungene:D Er så fint å høre om slikt. Men jeg tenker på en liten ting(ikke for å provosere eller rette kritikk), du sa det var tydelig hun kom fra mennesker, men sikkert hadde gått seg bort. Prøvde du å finne dem? For jeg tenker at det muligens sitter en familie/eier som savner pusen sin. Men all ære til deg for det du gjorde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at dere tok dere av henne og kattungene:D Er så fint å høre om slikt. Men jeg tenker på en liten ting(ikke for å provosere eller rette kritikk), du sa det var tydelig hun kom fra mennesker, men sikkert hadde gått seg bort. Prøvde du å finne dem? For jeg tenker at det muligens sitter en familie/eier som savner pusen sin. Men all ære til deg for det du gjorde:)

Det er jo ikke mange dagene siden hun tok inn katten da, så vil tro at det er noe hun eventuelt vil prioritere når katten har kommet litt mer på beina, og kattungene er født (?). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt enig i at Trådstarter bør prøve å spore opp mulig eier av katten. Likevel er det ikke sikkert det er så lett. I innlegget står det at katten streifet rundt og var tydelig avmagret. Det kan hende hun har vandret langt, og verste fall heller ikke har noe hjem å komme til.

Det viktigste nå er at katten, og etter hvert også ungene hennes, blir tatt godt hånd om. Forhåpentligvis blir hun også gjenforenet med sin opprinnelige eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...