Gå til innhold

Death of a Jester

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Gjest Miss O'Hara
Skrevet

Jeg håper du får en strålende helg, fine frøken :klemmer:

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Gjest Miss O'Hara
Skrevet

Og så lo jeg lenge, fordi pose er et så teit ord. Pose. Nei, det var ikke like teit nå, begynner visst å komme til hektene igjen.

:fnise:

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Gjest Miss O'Hara
Skrevet

Jah - det gjør fortsatt vondt. Hjerneteppe :overrasket: Wow.

Gudskjelov vet jeg hvor oppegående du er verbalt ellers måtte jeg jo anmeldt deg. Tungvindt!

:sjarmor:

Jaså, skjera?

(Hjemme i all etablerthet)

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Gjest Miss O'Hara
Skrevet

(Uhm, tungvint staves tungvint og ikke tungvindt. Jeg innser for n'te gang i mitt liv at mitt nerdete liv innen språk virker dritspennende og morsomt - for meg, først og fremst, ikke for andre. *minoritet* Jeg klarte for eksempel å pådra meg en ganske ukontrollert latterkrampe, med tårer som bare fosset ut og helt uten mulighet til å stilne bråket, da jeg en gang leste en artikkel i VG om en elg som hadde havnet i et tre - og overskriften selvsagt var "Skogens kongle"... sic. Jeg blir fortsatt boblende glad når jeg tenker på det :fnise:)

Utover det; det er utrolig mye rart som kan oppleves der ute i verden, ser jeg, om man beveger seg der. Husker det vagt :sukk:

Håper du har en fortreffelig pinsehelg :klem:

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Annonse
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Skrevet

VAFAN TRORU, HELT JÄVLA VAD!

Snuble i lego, faktisk. Det er vel heller snakk om å vralte seg avsted som en flodhest i brunst på vei til å treffe sin make. Og så såvidt registrere en knukken kvist under ene pailabben.

Idag var det mye hei holei inn og ut hele dagen. Først tur med fjomsedyret, så hjem, og så ny tur med fjomsedyret og en venninne, så hjem, så til legen, så hjem, og så ny tur med fjomsedyret, og så hjem. Og innimellom alt dette har jeg ligget på verandaen og hørt på fine sanger med munnkurv så ikke jeg skulle bryte ut i allsang til alles forlystelse og helt store glede. Men jeg får så migrene av all solen. Gikk fint idag, da, men har hatt noen slitsomme kvelder hvor jeg har holdt hendene hardt rundt hodet og hylt av vondter. Ene gangen måtte jeg ta buss mens dette sto på. Følte meg totalt beregnelig og høyst oppegående da jeg sjanglet av bussen, klemte rundt hodet, og kauket ivei. Klarte ikke holde meg, det var så inni helvete forbasket vondt. Hehe.

Føler at jeg er altfor mye hos legen for tiden. Hver gang jeg går tenker jeg at jo, takk for idag, da sees vi til samme tid neste år. Men så setter han opp time om fjorten dager. Hver gang. Og jeg er kjempeglad for at jeg endelig har funnet en lege som ikke tror at alt blir bra om man tar seg en løpetur i skogen (særlig fint råd den gangen jeg hadde hjernerystelse), men han må da ha mye viktigere ting på plakaten enn å skravle med meg, tenker jeg.

Nå har jeg fått en rar klump på den ene puppen. Den synes ikke, men jeg kan kjenne den såvidt under overflaten. Og jeg er ganske så skråsikker på at det er en fettklump, men man bør jo ikke skråsikre seg selv helt totalt. Det er bare at nå som jeg har vært så mye hos legen, så blir det så ekstra spesielt og slå til med en "Kan du forresten kjenne litt på puppen min?". Hehe, det virket enda rarere da jeg skrev det ned. Jeg har noen merkelige forestillinger om hva som er rart...

Imorgen skal turgruppen min ut i skævven for å grille og ture litt. Det blir hyggelig. Fjomsedyret er ekstremt glad i turgruppen min, "De liker å gå på tur, jeg liker å gå på tur, vi har MASSE til felles, bestevenner!!!".

I sommer skal jeg passe på kompisen hans noen dager. De digger hverandre, men er totalt forskjellige hunder, lurer på hvordan det skal gå. Begge elsker å være ute og bjeffe på ting de ser, ihvertfall, så akkurat den biten er jo grei. Personlig liker jeg best å bevege meg ute i offentligheten uten så altfor mye oppstyr, men jeg skjønner jo at det blir en umulighet de dagene. Pluss at det kan jo alltids hende jeg slår til og kjefter på noen igjen, men håper ikke det. Det får da være grenser. Idag ble jeg for eksempel plystret på uten å hudflette noen som helst, så det er jo massiv fremgang her i gården.

Nå som det er så varmt, så valser jeg rundt i leiligheten i undertøyet. (Og håper veldig ikke jeg har noen nysgjerrige naboer med kikkert). Da jeg skulle ut på siste luftetur for dagen, tok jeg som vanlig på meg sko, tok selen på fjomsedyret, og gikk ut i gangen for å låse. Først da oppdaget jeg at jeg sto i oppgangen i bare undertøy og noen kjempeteite joggesko! Herrefred. Tror aldri en ytterdør har blitt låst opp i så vill fart før. Ikke hadde jeg på noe særlig fint undertøy engang, så det hadde kun blitt katastrofe fra ende til annen. Nok sagt.

:ler: Litt distré?

Godt at legen din følger deg opp, synes du skal nevne denne kulen jeg. Sikkert bare en kjertel, men man vet jo aldri og det er greit å få det sjekket! Better safe than sorry! Høres ikke bra ut med den migrenen heller, så slitsomt å ha det sånn! :troest:

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Libe
Skrevet

Jeg husker en gang jeg var hos tannlegen med Lillemor hvor jeg også virkelig fikk fremstå ytterst oppegående. Lillemor satt i tannlegestolen og ventet på at en krem hun hadde smurt på skulle virke, og tannlegen ser på meg og sier "Vil kanskje mor ha en kopp kaffe?"

Og jeg ser meg rundt i lokalet etter denne moren, og svarer "Tja, det vil hun, sikkert, kanskje vi skal spørre?"

Altså... At det går an?

:ler: utrolig søt og morsom historie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...