Gå til innhold

Death of a Jester


Libe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hogwash

:ler:

Underholdende betraktninger :)

Står det forresten noe sted i koranen at jomfruene er kvinner..?

Ellers enig ang. Lakristeen til Yogi, men jeg bader den i så mye sukker at det telles kanskje ikke...

Håper du får en fin natt videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara
Problemet er bare at man ikke kan slå ihjel en mann med en sammenrullet avis.

Well put!

Du vet at det er slik visdomsord blir født? dette burde med på slike sider når man googler etter kloke ord.

Jeg har også tenkt på de derre jomfruene. Noen steder er det fortsatt stas, liksom. Jeg for min del kjenner ikke så mange (voksne) menn som synes jomfruer er toppen av lykke i det hele tatt, men jeg vet ikke om det sier mer om mennene eller... ja, nei, vanskelig å si egentlig. Det virker i tillegg uforholdsmessig tungrodd å sprenge seg selv i luften for å finne ut om det er verdt det. Igjen, maybe it's just me.

Kjipt med lommeboktap. Skjedde det samme med meg engang, fikk igjen lommeboken men den var tømt for penger. Jeg lurer alltid på hvem som leverer den, da. "Jeg tok pengene, men her er lommeboken".

Kan vi bytte? Jeg trenger ikke lommeboken, men jeg skulle veldig gjerne hatt pengene.

Nå går jeg bare med kortholder. Plass til de bankkortene jeg bruker til daglig og ikke noe annet. Bilder av poden har jeg ikke hatt med meg siden han var 3 *dårlig mor*

:kaffekopp: (lakriste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss O'Hara
Huff, jeg vil ikke være en sånn person som ikke skjønner hvor fint alt er før det ikke er sånn lenger.

Si fra hvis du knekker koden... vi er visst i samme mammaklubb :sukk: Trøster meg med at jo eldre de blir, jo flere andre har de rundt seg, så det blir vel folk av dem...

Håper du får en knall start på uken!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Er det morgen nå???

Not quite.

Ellers håper jeg du en gang dukker opp på jobben min. Slike avbrekk i de vanlige høflighetsrutinene er virkelige lyspunkt på tunge dager.

(Og jeg skal klare å glemme det hvis du mot formodning skulle vimse litt drikke e.l. ned på gulvet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest hogwash

JESUS SAVES, I SPEND

hogwash: Er det morgen nå...? Skal komme og lyspunkte dagen din, jeg, helt til Ari Behn skriver dikt om seansen! Nei, nei, vent... Dette føles mer som en oppgave for Aune Sand. Eneste jeg forlanger, er å stå på gjesteliste, og få fri bar. Dette gjelder uansett hvor du jobber. Hvis du jobber på Rimi, betyr det hovedsaklig at jeg går først i køen, og ikke betaler. Jeg er litt bortskjemt. Noen kaller det attpåtil "litt kvalm". Mens andre kaller meg en dronning av et hittil uoppdaget land. Det er dog få som kaller meg Raimon, og dét til tross for at jeg i sin tid skrev en gøyal blogg hvor jeg utga meg for å være en ukulturell fyr fra Namsos. Som het Raimon. Haha.

...

Nei, men NÅ. Gjesteliste er lett, fri bar er litt verre.

Det med å observere fulle folk er fascinerende! Merker at det frister mindre å gå ut selv år man har fått med seg hvordan folk egentlig oppfører seg.. Håper dagen blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

hogwash: Jeg ser De med nøye og omhu har velget å plassere dine bokstaver i den orden og i det system at De har stavet "fascinerende".

Så FASINERENDE! Og jålete! Eller du foretrekker vel den mer avanserte varianten, du, så la meg heller si det slik "Såh jhålétE".

Ja, fint ska det værra!

....

Nå lærte jeg noe nytt, jeg trodde ikke fasinerende var tillat skrivemåte. Jeg tror skriftspråket mitt kan være farget av at jeg generelt liker gamle forfattere bedre enn nye. da kan det bli noen litt gammeldagse vendinger.

Transport? Apostlenes hester er til deres disposisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

:ler: <- Se! Nymotens smiley!

Da anbefaler jeg ikke Judas, har hørt rykter om at han ikke alltid er til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Å, Libe! Skulle ikke vi flytte sammen i en hytte langt ute i skogen omgitt av mjauende hårballer? Jeg stikker bare innom for å fortelle at jeg flytter inn dit nå, jeg, langt borte fra menneskeheten og virkeligheten og intertapeten og alt det der, og setter tekannen på så kan du bare komme når du føler for det. Jeg holder fortet, jeg! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...