Gå til innhold

Death of a Jester


Libe

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Miss O'Hara

:klem:

Utrolig flink du er, som klarer å begrense tv-bruken. Jeg har to gutter i hus, så det toget gikk ganske fort - kanskje mest for min egen mentale helses skyld :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Mobbing, uansett hvor "bagatellmessig" hvis man sammenligner det med hva enkelte andre går gjennom setter jo sine spor i et barn. Mobbing er ikke ok, ikke i noen som helst sammenheng, eller form. Det må tas tak i. Hvor var de ansvarlige for treninga da ungene kasta ut skoen til datteren din? Kjenner jeg blir sint her jeg sitter.

Ellers synes jeg alltid det er fint å lese de gangene du skriver, enten det blir personlig eller overfladisk og morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke lenger mnge som løfter på øyebrynet når man nevner at man går til psykolog. Det har vel blitt ganske vanlig, i det minste her på disse trakter. Uansett synes jg det er veldig godt å lese at hun gjør det med tanke på hva hun har vært gjennom og at hennes velbefinnende tas på alvor. Så lenge hun også forteller det med den største selvfølgelighet ser jeg ikke at det skal bli et problem. Samtidig er det jo veldig bra at du reflekterer over hva/hvor mye du utleverer om henne, hun er jo et barn og velger ikke selv å bli utlevert.

:fnise: av beskrivelsen av fjomsedyret og katten.

Jeg har stor tro på at det ordner seg til det beste for dere, og jeg er sikker på Lillemor vil klare seg fint gjennom dette også, og mest sannsynlig blir hun litt ekstra godt rustet for vanskeligheter senere i livet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...