Pingting Skrevet 3. februar 2012 #21 Skrevet 3. februar 2012 Spørs hvem det var? Om det er en bruker jeg ikke kjenner til, så ville jeg nok bare logget ut uten å tenke på det. Er det en jeg kjenner til og vet har god humor, så kunnne jeg sikker gjort noe rimelig uskyldig - gått inn i dagboka til vedkommende og skrevet "Jeg er visst fryktelig svimete i dag, for nå gikk jeg fra en offentlig PC mens jeg fortsatt var innlogget. Og tror du jaggu ikke at jeg er i ferd med å bli KG-raped av Pingting ". Eller gått inn i en tråd som handler om uvaner og gjort det samme. Men jeg ville nok neppe laget en tråd eller utgitt meg for å være den personen i andre tråder. Hvis det var en av dagbokvennene mine derimot... Så kunne jeg nok funnet på å lage en litt snodig tråd som går på noen av personens særegenheter. Men bare hvis jeg var helt sikker på at det ville falt i god jord. Og hvis det var kontoen til noen jeg har vært skikkelig uenige med tidligere, så ville jeg selvfølgelig gått inn i disse trådene og skrevet "Jeg har nå skjønt at jeg tar feil og du har rett, Pingting. men det burde jeg vel skjønt, så smart, morsom, snill, oppegående, vakker og tøff som du er. ". 6
Gjest Katten. Skrevet 3. februar 2012 #22 Skrevet 3. februar 2012 Crap. Ikke stol på noen av innleggene fra min bruker. Spesielt ikke alle nakenbildene som blir sendt per PM!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #23 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde KGrapet, og hadde forventet at noen KGrapet meg om jeg var naut nok til å ikke logge av. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #24 Skrevet 3. februar 2012 Dette skjedde faktisk med ei venninne av meg en gang. Hun kom over noen som hadde glemt å logge ut fra et forum på en felles pc. Hun tenkte at hun skulle ha det morsomt og begynnte å skrive noen rare innlegg. Hun satt nå da å lo for seg selv og hadde det veldig morsomt, helt til en annen person kom og prikket henne på kuldrene. Da var det ikke så morsomt lenger for det var visst personen som hadde brukeren som hadde kommet tilbake. Hun stakk nå av da og var ikke spesielt høy i hatten lenger.
Gjest Bomullsdott Skrevet 3. februar 2012 #25 Skrevet 3. februar 2012 Logg ut, du. Jeg opplevde det samme med en Facebook-profil en gang. Jeg logget bare rett ut. Vedkommende som glemte å logge ut skal være glad det var en som meg som kom etter seg, og ikke en drittsekk.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #26 Skrevet 4. februar 2012 Jeg, TS, har kommet inn på min riktige profil igjen. Og jeg synes det er overraskende rart at ikke trolletråden er oppdaget enda 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #27 Skrevet 4. februar 2012 Jeg, TS, har kommet inn på min riktige profil igjen. Og jeg synes det er overraskende rart at ikke trolletråden er oppdaget enda Gi et lite hint, da 1
Sweet77 Skrevet 4. februar 2012 #28 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Jeg, TS, har kommet inn på min riktige profil igjen. Og jeg synes det er overraskende rart at ikke trolletråden er oppdaget enda ...Bu føkkings hu? Edit: glem den, tidspunktet stemmer ikke.. Endret 4. februar 2012 av Flair
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #29 Skrevet 4. februar 2012 Jeg, TS, har kommet inn på min riktige profil igjen. Og jeg synes det er overraskende rart at ikke trolletråden er oppdaget enda Hvilket under-forum er tråden i?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #30 Skrevet 4. februar 2012 Får dårlig karma av å trolle med andre -
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #31 Skrevet 4. februar 2012 Den tråden er nok nærmere enn dere tror 1
Lutetium 71 Skrevet 4. februar 2012 #33 Skrevet 4. februar 2012 Jeg hadde skrevet ett forholdvis seriøst innlegg på aktuelle saker, og lagt inn 10 prompesmailier på slutten av innlegget. 1
Lutetium 71 Skrevet 4. februar 2012 #34 Skrevet 4. februar 2012 Den tråden er nok nærmere enn dere tror Tipper det er denne tråden.. ? 2
redchilli Skrevet 4. februar 2012 #35 Skrevet 4. februar 2012 Gi oss et hint da? Trolla du med hele denne tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #36 Skrevet 4. februar 2012 Tipper det er denne tråden.. ? Men dette er jo ikke trolling. Med mindre TS løy om hele situasjonen, da. 2
Lutetium 71 Skrevet 4. februar 2012 #37 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Men dette er jo ikke trolling. Med mindre TS løy om hele situasjonen, da. Dette er den nærmeste tråden ihvertfall! Edit: Kanskje det er denne? Endret 4. februar 2012 av Lutetium 71 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #38 Skrevet 4. februar 2012 Dette er den nærmeste tråden ihvertfall! Edit: Kanskje det er denne? Dersom trolletråden er startet av AB, faller vel hele poenget bort? Hvordan skal "offeret" merke at noen har tullet med ham/henne, dersom innlegget ikke er skrevet med vedkommendes brukernavn, og ikke havner under mine innlegg? Men ellers godt forslag, da
redchilli Skrevet 4. februar 2012 #39 Skrevet 4. februar 2012 Den som likte mitt innlegg, var det fordi det var denne tråden?? Halloo?? TS syns det var morsomt fordi hun eller han har lurt oss alle? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #40 Skrevet 4. februar 2012 Den som likte mitt innlegg, var det fordi det var denne tråden?? Halloo?? TS syns det var morsomt fordi hun eller han har lurt oss alle? :gjeiper: Det stemmer Kjedet meg litt ser du 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå