redchilli Skrevet 4. februar 2012 #42 Skrevet 4. februar 2012 Haha, du fikk respons iallefall. Og mange forslag
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #43 Skrevet 4. februar 2012 Haha, du fikk respons iallefall. Og mange forslag Ja, og ingen ropte troll for en gangs skyld
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #44 Skrevet 4. februar 2012 Ja, og ingen ropte troll for en gangs skyld Kanskje fordi det er helt sannsynlig ting? Hva blir neste trolletråd, jeg har bakt boller i dag...? 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #45 Skrevet 5. februar 2012 Jeg ville lest vedkommendes alle private mail, og så fortsatt min egen surfing.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #46 Skrevet 5. februar 2012 Når man har gått på biblioteket for å låne internett. Setter seg så i stolen foran pc, og oppdager at noen har glemt å lukke et vindu som ligger nede på linjen. Og i dette vinduet er man pålogget en annens KG-konto? Hva gjør man da? Bortsett fra å skrive et AB-inlegge fra deres profil KG-rape? Jeg hadde tatt helt av! Strevet utallige mange innlegg, uten å trykke på ab. Oppført meg som en skikkelig idiot! Skulle ønske det skjedde. Er så mange hurper her inne som fortjener litt faenskap! ;* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå