Gå til innhold

En annens KG-profil


Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man har gått på biblioteket for å låne internett. Setter seg så i stolen foran pc, og oppdager at noen har glemt å lukke et vindu som ligger nede på linjen. Og i dette vinduet er man pålogget en annens KG-konto?

Hva gjør man da? Bortsett fra å skrive et AB-inlegge fra deres profil :fnise:

KG-rape? :lur:

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Når man har gått på biblioteket for å låne internett. Setter seg så i stolen foran pc, og oppdager at noen har glemt å lukke et vindu som ligger nede på linjen. Og i dette vinduet er man pålogget en annens KG-konto?

Hva gjør man da? Bortsett fra å skrive et AB-inlegge fra deres profil :fnise:

KG-rape? :lur:

Man logger av og sender muligens en pm med påminnelse om å logge ut neste gang.

Eller man kan selvfølgelig more seg på andres bekostning hvis du er en av de som finner glede i det.

  • Liker 7
Skrevet

Ja, feks slette kontoen? :lur:

Skal ikke det da men..

Skrevet

Ha nok respekt for vedkommende å logge ut av profilen.

  • Liker 7
Skrevet

Jeg ser ikke noen grunn til å misbruke andres bruker, så jeg ville og synes andre burde logge seg ut og logge på sin egen før de skriver noe som helst slags innlegg. Jeg trodde de som var her var voksen nok til å forstå at dette er galt.

  • Liker 5
Skrevet

Ja, feks slette kontoen? :lur:

Skal ikke det da men..

Skrive innlegg og spørre om det er andre som også tente på "two girls one cup", eller om man bare er sær.

Eventuelt skrive innlegg og fortelle om andre syke seksuelle fantasier og spørre om det er normalt å tenne på slikt.

Da husker vedkommende på å logge ut neste gang tenker jeg. ;-P

  • Liker 4
Skrevet (endret)

Du logger selvfølgelig ut uten å lage rare innlegg.

Endret av Gjesten
  • Liker 7
Skrevet

Veldig så seriøse alle her er, da! Jeg har ikke all verdens fantasi, men en tulletråd eller to inne på seksualitet hadde jo vært stas! :hoho:

  • Liker 6
Skrevet

Veldig så seriøse alle her er, da! Jeg har ikke all verdens fantasi, men en tulletråd eller to inne på seksualitet hadde jo vært stas! :hoho:

Ja ikke sant. Akkurat som AB skrev. Hm..... Tenke tenke :lur:

Skrevet

Det eneste seriøse og fornuftige forslaget er å logge ut. Tenk hvis det hadde vært du! som hadde glemt det:) Det er egentlig en ganske god sjekkliste, den funker hver gang. Hvis jeg ikke hadde ønska at noen skulle gjøre det samme mot deg, så gjør jeg det heller ikke mot andre.

  • Liker 2
Skrevet

En liten uskyldig spøk tar vel ingen skade av? :fnise:

  • Liker 3
Skrevet

Veldig så seriøse alle her er, da! Jeg har ikke all verdens fantasi, men en tulletråd eller to inne på seksualitet hadde jo vært stas! :hoho:

Ja, for det ville du likt godt hvis det var du som hadde glemt å logge deg av?

  • Liker 1
Skrevet

Ja, for det ville du likt godt hvis det var du som hadde glemt å logge deg av?

Jeg var student lenge før Facbook og forum og slikt, og vi sjekket mail på terminalservere. Og man glemte ofte å logge ut. Og da var det lett jobb for hvem som helst å gå inn og endre visningsnavn på mailen din. Og som vi lo og lo og lo! Jo grovere, jo bedre (mannsdominert studium, ja) Så ja, det hadde jeg hatt null problemer med. Heller fått meg en skikkelig latter.

  • Liker 2
Skrevet

Det er jo ens egen feil at man lar profilen ligge og lyse offentlig til hvem som helst, så sånn sett kan man jo gjøre hva man vil?

  • Liker 1
Skrevet

En liten uskyldig spøk tar vel ingen skade av? :fnise:

Hvis moddene ser at den brukeren har trollet, kan hun bli utestengt. VELDIG lite koselig for henne. Hvorfor tenker folk kun på sin egen underholdning, hadde du likt om noen trollet med din bruker, TS?

  • Liker 4
Skrevet

Det er jo ens egen feil at man lar profilen ligge og lyse offentlig til hvem som helst, så sånn sett kan man jo gjøre hva man vil?

Joda. Men så er det noe som heter å glemme seg, og at alle gjør feil i blant.

  • Liker 4
Skrevet

Når man er så sløv som det der fortjener man at at går til helvete med kontoen...

  • Liker 2
Skrevet

Hvis moddene ser at den brukeren har trollet, kan hun bli utestengt. VELDIG lite koselig for henne. Hvorfor tenker folk kun på sin egen underholdning, hadde du likt om noen trollet med din bruker, TS?

Jeg skrev aldri at det var en henne :lur:

TS

Skrevet

Hvis moddene ser at den brukeren har trollet, kan hun bli utestengt. VELDIG lite koselig for henne. Hvorfor tenker folk kun på sin egen underholdning, hadde du likt om noen trollet med din bruker, TS?

Det skal mye til for å bli utestengt grunnet trolling, altså. Så schlæpp ææææv!

Hadde vært verre om man hadde glemt å logge ut av mailen og noen sendte f.eks. trussel-mail til PST eller noe. Så en uskyldig KG-rape kan jo bare være bra som en liten oppvekker om å være litt mer påpasselig neste gang.

  • Liker 4
Skrevet

Kanskje du kunne lagd et innlegg inne på kropp og helse der brukeren legger ut i det vide og det brede om kvisa på rompa, eller på fotvortene sine.

Eller om de stadige gasslekkasjene i klasserommet! :fise::hoho:

Så lenge det er en uskyldig spøk som blir fort oppklart, ser jeg ingen problem med det,

men vanligvis ville man logget ut, ja, og minnet brukeren på å huske å logge av :opplyser:

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...