Gå til innhold

Hvis du hadde hatt en penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange som vil daske noen med den, hvor kommer den ideen fra? Og hvorfor vil så mange kvinner plutselig ha sex med kvinner, bare fordi de plutselig og uventet får penis? :lete:

Og hvorfor skrive i snøen, hva er greia med det? Bare fordi man kan, eller? Jeg kan skrive navnet mitt (og adressen og personnummeret) med blod på veggen en gang i mnd, men gjør det jo ikke av den grunn.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor er det så mange som vil daske noen med den, hvor kommer den ideen fra? Og hvorfor vil så mange kvinner plutselig ha sex med kvinner, bare fordi de plutselig og uventet får penis? :lete:

Og hvorfor skrive i snøen, hva er greia med det? Bare fordi man kan, eller? Jeg kan skrive navnet mitt (og adressen og personnummeret) med blod på veggen en gang i mnd, men gjør det jo ikke av den grunn.

Fordi det er gøy vel! Mannen min har daska meg i panna med den mange ganger :fnise:

• Liker 3
Gjest padawan
Skrevet

Det er gøy å kunne skrive navnet sitt i sneen når en tisser.

Jeg lurer også på hvor all denne daskingen med tissefanten kommer fra. Er det virkelig så utbredt?

Gjest Levitate
Skrevet

Jeg hadde tisset på ting. Bare fordi jeg kunne styre strålen liksom.

Også ville jeg selvfølgelig dasket den i trynet på noen bare for å være en dritt. Hadde bare gjort idiotiske ting med den uansett, så jeg fortjener nok ikke å bli tildelt en penis (ønsker det heller ikke). :fnise:

Skrevet

Etter å ha sett utviklingen i denne tråden, har jeg bare et ønske: Må Gud forby at jenter får penis! :fnise:

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Etter å ha sett utviklingen i denne tråden, har jeg bare et ønske: Må Gud forby at jenter får penis! :fnise:

Tja, når jeg leser noen av trådene her på KG så er det ikke alle mannfolka som har fortjent penisen sin heller :filer:

• Liker 12
Gjest Levitate
Skrevet

Tja, når jeg leser noen av trådene her på KG så er det ikke alle mannfolka som har fortjent penisen sin heller :filer:

Pluss pluss pluss!! Godt svar! :blomst:

Skrevet

Kvinner har nok for mye penismisunnelse ettersom de er det svake kjønnet, så jeg ser ikke bort i fra at de hadde blitt rene monstrene med peniser nei.

Tror egentlig det kun er menn som har egenskapen til å bære penisen. Det er et kraftig våpen, og noen misbruker den, men jeg tror det hadde vært mer misbruk om kvinnene hadde fått tilgang til den også.

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg bare hadde fått en penis og fortsatt vært jente så gir meg ikke mulighet til å være gutt da, men noe må jo prøves.

- Jeg hadde dasket mannen min i panna, han synes det er veldig morsomt å gjøre på meg når jeg skal suge nemlig.

- Jeg hadde helt klart krevd å bli sugd, må jo kjennes hvordan det føles.

- Skulle gjerne prøvd å knulle noen, må nesten bli en jente for jeg liker ikke analsex. Bare for å kjenne hvordan det er å penetrere.

- Må jo prøve å tisse stående, helst i snøen så jeg får et synlig resultat.

- Runket og sprute, lurer på hvor godt man kjenner at spruten kommer.

- Klø på pungen, det sies jo å være så utrolig godt.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner har nok for mye penismisunnelse ettersom de er det svake kjønnet, så jeg ser ikke bort i fra at de hadde blitt rene monstrene med peniser nei.

Tror egentlig det kun er menn som har egenskapen til å bære penisen. Det er et kraftig våpen, og noen misbruker den, men jeg tror det hadde vært mer misbruk om kvinnene hadde fått tilgang til den også.

Dagens vits :fnise:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tisset ut vinduet i steden for å gå på do om natten :sjenert:

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde definitivt hoppet naken på trampoline, hele dagen!

• Liker 1
Skrevet

Å skrive navnet sitt i snøen med tiss er særdeles overvurdert i denne tråden. Hilsen innehaver av en penis.

Skrevet

Først ville jeg runket! Funnet ut hva som var godt, og hva som ikke var godt.

Jeg ville danset villt, naken foran speilet. Tissefanter i bevegelse er gøy.

Deretter prøvd å få meg et ligg, haha. Hadde vært greit å vite hvordan det er for mannen. :)

Sist, men ikke minst, ville jeg dratt på et treningssenter eller offentlig bad. Bare for å studere andre nakne menn i dusj og garderobe. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Å bli født med penis - er det noe man har fortjent? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

For å disse meg selv og alle andre menn på KG.

IKKE sotte på KG! :skratte:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Link

Prøvde å poste hele bildet, men det funka ikke helt, så dere får nøye dere med link.

Endret av Yme
Skrevet

Hvis jeg hadde fått en penis i en alder av 25 år, ville jeg nok brukt litt tid med å bli kjent med den tror jeg... Naturlig nok?

Skrevet

Å skrive navnet sitt i snøen med tiss er særdeles overvurdert i denne tråden. Hilsen innehaver av en penis.

Det må suge å ha et dødslangt navn da. Samle piss i dagevis før du kan drodle deg ferdig. :fnise: *oh yes, endelig min tur til å tisse i snøen.. Alexandr.. åh kom igjen da*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...