AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Tror egentlig overskriften sier det meste. Hvis du hadde hatt en penis (dette er rettet til kvinnene her inne) - sånn bare for ei uke eller noe, hva hadde du gjort da? (Utrolig hypotetisk situasjon, men spent på svar)
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Daska den i panna på mannen min 14
Aldrisur Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Da hadde jeg sikkert vært kjempestolt, lekt helikopter og klødd meg i skrittet både titt og ofte 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 ååh, det hadde vært så kult å hatt en penis en liten stund! Vil bare vite hvordan det er at den henger der. Og når den står. Og hvordan sex føles ut for menn. Lurer på hvordan sex kjennes ut for menn. Leste en sammenligning en gang: hvem føles det best for, øret og q-tipsen? 4
Havtorn Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Jeg hadde vært snar med å skrive navnet mitt i snøen! Og runke! 5
Sweet77 Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Sørget for at ordet "analsex", sett fra min manns side, fikk en helt ny dimensjon (æsj, blir litt kvalm av meg selv jeg.. men alt for en god sak, he he...) Endret 2. februar 2012 av Flair 12
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Sørget for at ordet "analsex", sett fra min manns side, fikk en helt ny dimensjon (æsj, blir litt kvalm av meg selv jeg.. ) snakk om penismisunnelse da
galskap Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 ganske sikker på at jeg hadde blitt som en frustrert tenåring igjen, putta penisen inn i det jeg fant, runka, pult, og ikke minst blitt sugd! og spruta typen i trynet;) 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 jeg hadde tatt på meg frakk og funnet noen eldre damer ute på gata og blotta meg XD hoho med penisen dinglende og puppene ute, tror de hadde daua av sjokket 11
Gjest uAnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #10 Skrevet 2. februar 2012 Jeg hadde løpt rundt naken og lekt helikopter med den og pult alt over 18! 3
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. februar 2012 #11 Skrevet 2. februar 2012 Jeg ville nok stått å tissa. (Ettersom at doringen her i hus er kald som f..) Så ville jeg også som nevnt over, gitt typen "dobbel-stikk i toer'n." Ville runket, tissa i snøen osv.
katinkatinka Skrevet 2. februar 2012 #12 Skrevet 2. februar 2012 STÅTT OG TISSET Det virker skikkelig stas. Også jeg ville naturligvis runket, hatt sex og klødd meg uten blygsel. Selvsagt ville jeg dasket penisen på mannen min og med erigert tilstand gnidd den litt mot låret hans mens han var i ferd med å sovne. Nå fikk jeg kjempelyst på en penis. 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #13 Skrevet 2. februar 2012 Jeg hadde strikket en liten kjole til den. 17
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #14 Skrevet 2. februar 2012 Foreløping konklusjon: HVIS KVINNER HADDE BLITT TILDELT PENISER HADDE DE OPPFØRT SEG SOM MENN! 10
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #15 Skrevet 2. februar 2012 Foreløping konklusjon: HVIS KVINNER HADDE BLITT TILDELT PENISER HADDE DE OPPFØRT SEG SOM MENN! Som neandentalere mene du vel? Look, prince charming! 8
Gjest Madelene1 Skrevet 2. februar 2012 #18 Skrevet 2. februar 2012 Tror egentlig overskriften sier det meste. Hvis du hadde hatt en penis (dette er rettet til kvinnene her inne) - sånn bare for ei uke eller noe, hva hadde du gjort da? (Utrolig hypotetisk situasjon, men spent på svar) Runket!
nymfo88 Skrevet 2. februar 2012 #19 Skrevet 2. februar 2012 Daska den i panna på mannen min Du hadde nok blitt gaffateipet fast i ett tog å sendt til India
Sweet77 Skrevet 2. februar 2012 #20 Skrevet 2. februar 2012 Du hadde nok blitt gaffateipet fast i ett tog å sendt til India Ha ha, skal vedde for at hun hadde rukket å daske både han og deg i panna først 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå