Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. februar 2012 #81 Skrevet 4. februar 2012 Å bli født med penis - er det noe man har fortjent? Selvfølgelig. Snille gutter har stor penis, slemme har små 3
Gjest sardintroll Skrevet 4. februar 2012 #82 Skrevet 4. februar 2012 Som flere har sagt før meg, så hadde jeg tatt meg en skikkeig runk eller ti, og stått og tisset. :gjeiper:
Yme Skrevet 4. februar 2012 #83 Skrevet 4. februar 2012 Som flere har sagt før meg, så hadde jeg tatt meg en skikkeig runk eller ti, og stått og tisset. :gjeiper: Prøv helst å stå og tisse, rett etter du har hatt ståpikk! Lykke til
Gjest sardintroll Skrevet 4. februar 2012 #84 Skrevet 4. februar 2012 Prøv helst å stå og tisse, rett etter du har hatt ståpikk! Lykke til Hva med å tisse samtidig som jeg hadde hatt ståpikk, da? :gjeiper:
Yme Skrevet 4. februar 2012 #85 Skrevet 4. februar 2012 Det går nesten ikke. Lurer litt på om kroppen automatisk sperrer av blæra, så man ikke skal pissi inni folk man har sex med. 2
Gjest sardintroll Skrevet 4. februar 2012 #86 Skrevet 4. februar 2012 Det går nesten ikke. Lurer litt på om kroppen automatisk sperrer av blæra, så man ikke skal pissi inni folk man har sex med. Hmmm.... høres i grunnen ut som en fornuftig ordning. 1
Yme Skrevet 4. februar 2012 #87 Skrevet 4. februar 2012 Ikke alltid... Det hender man våkner med ereksjon, og da er det jævli tullete om man i tillegg er skikkelig pissatrengt :gjeiper:
Gjest Skitten pique Skrevet 4. februar 2012 #88 Skrevet 4. februar 2012 Ikke alltid... Det hender man våkner med ereksjon, og da er det jævli tullete om man i tillegg er skikkelig pissatrengt :gjeiper: Jeg pissa med stå engang, startet 3 meter unna doen, og når strålen ble svakere måtte jeg kjappe meg forover 2
Gjest hogwash Skrevet 4. februar 2012 #89 Skrevet 4. februar 2012 Ikke alltid... Det hender man våkner med ereksjon, og da er det jævli tullete om man i tillegg er skikkelig pissatrengt :gjeiper: Jeg pissa med stå engang, startet 3 meter unna doen, og når strålen ble svakere måtte jeg kjappe meg forover Sånn skal det gjøres! 4
Gjest sardintroll Skrevet 4. februar 2012 #90 Skrevet 4. februar 2012 Ikke alltid... Det hender man våkner med ereksjon, og da er det jævli tullete om man i tillegg er skikkelig pissatrengt :gjeiper: Jojo, men det er vel bedre enn å pisse i senga? :gjeiper:
Gjest padawan Skrevet 4. februar 2012 #91 Skrevet 4. februar 2012 Jeg pissa med stå engang, startet 3 meter unna doen, og når strålen ble svakere måtte jeg kjappe meg forover det er nesten den beste måten å gjøre det på. tissing med stå gjør i det minste at en blir flink til sikteøvelser. (selv om sikteøvelser med det utstyret er overrated).
Yme Skrevet 4. februar 2012 #92 Skrevet 4. februar 2012 Jeg pissa med stå engang, startet 3 meter unna doen, og når strålen ble svakere måtte jeg kjappe meg forover Haha! Sånn skal det gjøres! Det er åpenbart at jeg ikke hadde noe god far, ellers hadde jeg kunnet det der! Jojo, men det er vel bedre enn å pisse i senga? :gjeiper: Det kommer jo litt an på hva man vil. Piss er jo varmt og godt 1
Gjest padawan Skrevet 4. februar 2012 #93 Skrevet 4. februar 2012 å tisse i sengen ser jeg for meg er det samme som å tisse i en våtdrakt. det er deilig der og da men er noe dritt etterpå.
Gjest sardintroll Skrevet 4. februar 2012 #94 Skrevet 4. februar 2012 Det kommer jo litt an på hva man vil. Piss er jo varmt og godt I de få sekundene det varer. :gjeiper:
Gjest padawan Skrevet 4. februar 2012 #96 Skrevet 4. februar 2012 tissing etter sex er jo et kapittel for seg selv.
Dragonfly84 Skrevet 4. februar 2012 #97 Skrevet 4. februar 2012 Jeg hadde skriki høyt av redsel! :gjeiper: Jeg hadde vel hatt sex med ei jente for å se hvordan det er å ha sex med en penis, men jeg tviler på kjæresten min hadde vært med på det :gjeiper: Hvis jeg hadde hatt resten av mannekroppen også så hadde jeg gått rundt i bar overkropp hele dagen. Virker så utrolig fint, de kan ta av seg alt på overkroppen når de blir varme, de kan til og med jogge i bar overkropp. Aldri mer kløete BH'er og irriterende svette klær når det er varmt! 2
Gjest frøken am Skrevet 5. februar 2012 #98 Skrevet 5. februar 2012 jeg hadde tatt på meg frakk og funnet noen eldre damer ute på gata og blotta meg XD hoho med penisen dinglende og puppene ute, tror de hadde daua av sjokket Fantastisk mye bra her!!
makkapakka Skrevet 5. februar 2012 #99 Skrevet 5. februar 2012 Jeg hadde filmet hvordan en penis skal brukes og sendt filmen til alle menn i hele landet 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #100 Skrevet 5. februar 2012 Når jeg ser på denne tråden og på "hva ville du gjort hvis du hadde en vagina for en dag"-tråden så begynner jeg å lure på om ikke Freud hadde et lite poeng likevel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå