Gå til innhold

Hvis du hadde hatt en penis

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Bare sånn, så dere vet det jenter. Hvis dere våkner opp med en pikk en morgen så har dere også blitt en 30-50 iq-poeng smartere og en hel del deiligere. Når du står der og ser deg i speilet så tenker du ikke, "åh nei, en kvise på haken, og en føflekk på rumpen, jeg ser forferdelig ut, buhuhuhu", du tenker, "ohhh yeah, jeg er bare så deilig ass".

Det følger altså med en del positive ting med den penisen. ;)

Jada iqen blir høyere fordi man får en pikk.. Tror nok heller iquen går ned jeg... Man slutter å tenke med hodet men begynner å tenke med kukhodet. :gjeiper:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inntrykk av at det er mer sånn "WEEEEH! JEG HAR EN PIIIIIIIKK!!!...men faen så liten den er... De skal da vel være oppi halvmeter'n, skal de ikke det, da..?". :popcorn:

Nei, slike tanker kommer først etter noen ubetenksomme kommentarer fra de kvinnene vi møter. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jada iqen blir høyere fordi man får en pikk.. Tror nok heller iquen går ned jeg... Man slutter å tenke med hodet men begynner å tenke med kukhodet. :gjeiper:

Det der er bare en seiglivet myte! :kjefte:

Men når det er sagt, har jeg naturligvis lyst til å harve over deg så det rister i veggene! :Hehe:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det der er bare en seiglivet myte! :kjefte:

Men når det er sagt, har jeg naturligvis lyst til å harve over deg så det rister i veggene! :Hehe:

Hey han antydet at jenter er dumme så da må vel jeg få ta igjen :gjeiper:

Du har det ja :) hehe

Skrevet

Du har det ja :) hehe

Alle har lyst til det da, Betty :jepp:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Alle har lyst til det da, Betty :jepp:

ikke alle sikkert..

Skrevet

ikke alle sikkert..

Jeg vil iallefall bli bedre kjent med deg først, Betty. Så får vi se om kjemien er der. :fnise:

Skrevet

Jeg vil iallefall bli bedre kjent med deg først, Betty. Så får vi se om kjemien er der. :fnise:

Nå tenker du med hjernen igjen. :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Nei, slike tanker kommer først etter noen ubetenksomme kommentarer fra de kvinnene vi møter. ;)

Vi er kvinner, så vi trenger ikke andre kvinner til å fortelle oss at vi har små pikker. Det ser vi da selv. :jepp:

Men vi trenger andre kvinner til å fortelle oss at størrelsen ikke betyr noe, og menn til å fortelle oss at de alle har peniser som er større enn vår. :fnise:

• Liker 3
Skrevet (endret)

ikke alle sikkert..

Bare vent til jeg får utlevert en pikk. :lur:

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Skrevet

Bare vent til jeg får utlevert en pikk. :lur:

Du kan få låne en av meg, så slå deg løs!

Skrevet

Du kan få låne en av meg, så slå deg løs!

:nigo:

Kom så, Betty... *lokke* :lur:

• Liker 1
Skrevet

så du skal voldta stakkaren da? :gjeiper:. Jada dersom han hadde våknet og oppdaget at du hadde en penis så hadde han løpt for livet for dama var blitt et freakshow :gjeiper:

Jeg ville da være ganske overrasket, men derudover ville det bare være spændende...

• Liker 2
Skrevet

Vi er kvinner, så vi trenger ikke andre kvinner til å fortelle oss at vi har små pikker. Det ser vi da selv. :jepp:

Men vi trenger andre kvinner til å fortelle oss at størrelsen ikke betyr noe, og menn til å fortelle oss at de alle har peniser som er større enn vår. :fnise:

Vi er smertelig klar over størrelsen vår vi og. Alt avhenger av hvordan det blir sagt. Der har kvinner mye å lære. Komplimenter og det å bygge opp usikkerhet er det mange av dere som ikke er særlig dyktige på. ;)

Skrevet

Vi er smertelig klar over størrelsen vår vi og. Alt avhenger av hvordan det blir sagt. Der har kvinner mye å lære. Komplimenter og det å bygge opp usikkerhet er det mange av dere som ikke er særlig dyktige på. ;)

For at min kjæreste skal føle seg trygg sier jeg: "den er ikke sååå liten". Er det greit å si? :)

Skrevet

For at min kjæreste skal føle seg trygg sier jeg: "den er ikke sååå liten". Er det greit å si? :)

Ja da. Det er helt ok. En helt grei greie. :)

Jeg sier for øvrig det samme til kjæresten min, "du er ikke sååå tjukk". :)

• Liker 1
Skrevet

fint man kan backe hverandre opp :)

• Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Jeg henger meg med de som ville stått å tissa. Det har irritert meg grenseløst at vi kvnner må sette oss ned til enhver tid. Det er himla upraktisk. Og kaldt. Går vi på tur og plutselig må tisse må vi finne en busk, huke oss ned, ende opp med å tisse på buksa vår og skokanten, og tilslutt tryne i våre egne skolisser når vi innser hva vi har gjort og skal opp (ja.. dårlig erfaring. Og var helt edru...)

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Good one.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...