Gjest Nuppdupp Skrevet 3. februar 2012 #41 Skrevet 3. februar 2012 Naboproblemer? ja, han dvegen i det hvite nabohuset til venstre for meg nå, er så sur... :gjeiper:
CCL Skrevet 3. februar 2012 #42 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde stukket den i alle hull jeg hadde funnet! 1
Perelandra Skrevet 3. februar 2012 #43 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde dratt på skogstur eller fjelltur for da hadde det ikke vært noe problem å bli tissetrengt ute i naturen! Da hadde jeg også sørga for å ta med meg rikelig med drikke slik at jeg garantert måtte tisse flere ganger, og hatt muligheten til å gjøre det hvor som helst. Kanskje jeg også hadde overnatta under åpen himmel siden jeg da ikke hadde vært så avhengig av å ha en do i nærheten. Jeg er glad i å være på tur, men misliker sterkt å tisse ute, så på det området misunner jeg gutta litt. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. februar 2012 #44 Skrevet 3. februar 2012 Du hadde nok blitt gaffateipet fast i ett tog å sendt til India Skal jeg daske deg også kanskje?
Lutetium 71 Skrevet 3. februar 2012 #45 Skrevet 3. februar 2012 Pisser typen din i SKOEN? Hvorfor gjør han det? Vi får jo håpe det ikke håndsydde italienske sko da! Damesko skal man fylle med champagne, ikke urin!
Sophie-Ann Skrevet 3. februar 2012 #46 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde runket i timesvis, og gått på byn og hatt sex med så mange jeg kunne, vært en skikkelig horebukk!!
Gjest padawan Skrevet 3. februar 2012 #47 Skrevet 3. februar 2012 pass på at dere ikke får runkesår da
2ne2 Skrevet 3. februar 2012 #48 Skrevet 3. februar 2012 Jeg skulle runka masse, pult, tatt helekoptertiss, stått og tisset, skrevet i snøen, klaska samboern med den!
Eudyptula Skrevet 3. februar 2012 #49 Skrevet 3. februar 2012 Stått og tisset! Den eneste jeg manne-egenskapen jeg virkelig ønsker at jeg hadde Og så skulle jeg prøvd masse forskjellig undertøy bare for å se hvordan det tok seg ut. Den helikoptergreia høres egentlig ganske ubehagelig ut, eller hva? 1
Lykkelitenen Skrevet 3. februar 2012 #50 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde tisset ut vinduet i steden for å gå på do om natten 2
Pingting Skrevet 3. februar 2012 #51 Skrevet 3. februar 2012 (endret) ganske sikker på at jeg hadde blitt som en frustrert tenåring igjen, putta penisen inn i det jeg fant, runka, pult, og ikke minst blitt sugd! og spruta typen i trynet;) x 2! Helikopter kommer også ganske høyt på den lista, trolig akkompagnert av et stooort, stolt smil og "se hva jeg kan!". (jeg vet ikke helt hvem jeg skulle vist det til?) hey, kan helikopter kombineres med tittie-tassles og puppesnurring? Jeg kunne tatt jobb på sirkus! Også hadde det sikkert vært dritmorsomt å gjemme den mellom beina sånn at det så ut som om den ikke var der. Og i forlengelse av det: latt være å fortelle det til samboer'n. Og invitert til en liten kosestund, og trolig på ett eller annet tidspunkt fått sett verdensrekord i sjokkert ansiktsuttrykk. Yeah! Endret 3. februar 2012 av Pingting 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #52 Skrevet 3. februar 2012 Den helikoptergreia høres egentlig ganske ubehagelig ut, eller hva? merkes knapt så det går så fint atte.
Gjest Bandit Skrevet 3. februar 2012 #53 Skrevet 3. februar 2012 Jeg tror det hadde vært mange samboere her som ville hatt problemer med å stille opp på diverse ønsker... 2
Eudyptula Skrevet 3. februar 2012 #54 Skrevet 3. februar 2012 Kom på en til: Fektekamp med mannen min! 5
Sophie-Ann Skrevet 3. februar 2012 #55 Skrevet 3. februar 2012 pass på at dere ikke får runkesår da jeg hadde sikkert fått vabler i hendene!! Jeg skulle også definitivt funnet ut om det faktisk føles ut som en annen sin hånd, ved å sitte på høyrehånden til den blir nummen 1
Eudyptula Skrevet 3. februar 2012 #56 Skrevet 3. februar 2012 Jeg skulle også definitivt funnet ut om det faktisk føles ut som en annen sin hånd, ved å sitte på høyrehånden til den blir nummen Det kan du jo gjøre nå også 2
Gjest padawan Skrevet 3. februar 2012 #57 Skrevet 3. februar 2012 jeg hadde sikkert fått vabler i hendene!! du får antageligvis blødende gnagsår på tissefanten før det skjer
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #58 Skrevet 3. februar 2012 <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/p9PiqCeLEmM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Sophie-Ann Skrevet 3. februar 2012 #59 Skrevet 3. februar 2012 du får antageligvis blødende gnagsår på tissefanten før det skjer haha, sikkert! Tøft med plaster på pikken!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå