Sugerøret Skrevet 2. februar 2012 #23 Skrevet 2. februar 2012 (endret) hm sikkert garantert dratt i den,klødd meg lenge og vel på ballene (ja for de må jo være med sant) Så funnet litt olje og sett hva som hadde skjedd.Om alt "virker" ville jeg så funnet mannen min og funnet på no' *edit* glemte jo helt : Drikke masssse vann og løpt ut i snøen og forsøkt å skrive navnet mitt Endret 2. februar 2012 av Kårky
isdronning Skrevet 2. februar 2012 #24 Skrevet 2. februar 2012 (endret) HAHA, elsker forslagene deres! Det første jeg tenkte på når jeg leste overskriften var runking, tissing stående og faktisk sjekket hvor VONDT det faktisk er å bli slått i ballene... Endret 2. februar 2012 av isdronning 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. februar 2012 #25 Skrevet 2. februar 2012 (endret) . Endret 3. februar 2012 av Nuppdupp
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 #26 Skrevet 2. februar 2012 HAHA, elsker forslagene deres! Det første jeg tenkte på når jeg leste overskriften var runking, tissing stående og faktisk sjekket hvor VONDT det faktisk er å bli slått i ballene... Beste forslaget i hele tråden! Det er jævelig vondt, kan jeg fortelle deg. Hadde kvinner opplevd dette, hadde det dempet "faktumet" om at føding er det vondeste som finnes. 2
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2012 #27 Skrevet 2. februar 2012 overrasker meg litt at det å leke helikopter og skrive navnet sitt i sneen er såpass langt oppe på listen over hva dere kunen tenke dere å gjøre.
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 #28 Skrevet 2. februar 2012 overrasker meg litt at det å leke helikopter og skrive navnet sitt i sneen er såpass langt oppe på listen over hva dere kunen tenke dere å gjøre. Sånn er det vel ofte med nye ting man har fått, man bruker det til ufornuftige dille-ting. 2
Gjest catalula Skrevet 2. februar 2012 #29 Skrevet 2. februar 2012 Da hadde jeg lagt meg inntil samboern min, holdt rundt han og poket han i rompa (ikke inni rompa) og sett om han syns det var gøy. Lekt med strålen når jeg skulle tisse. Hatt sex. Sjekke hvordan det er å bli sugd. Utforsket den veldig nøye. Oo
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2012 #30 Skrevet 2. februar 2012 antageligvis. hadde jeg hatt pupper for en dag vet jeg hva for noen ufornuftige ting jeg hadde gjort iallefall. :gjeiper:
Maestro Skrevet 2. februar 2012 #31 Skrevet 2. februar 2012 -Sånn hellikopterting -Daska typen i fjeset definitivt og sett om han synes det er gøy! -Runka -Gått en hel dag med g-string -Skrevet ting i snøen -Tatt kaldt vann på den for og se hvor liten den blir! -Ha sex i mange forskjellige stillinger! 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #32 Skrevet 2. februar 2012 Hehe det jeg alltid har tenkt på er at jeg skal urinere "overalt" ! Er så kjedelig når typen bare kan gå å pisse i skoen når han ikke har annet sted å gå . Å han bare står dere å du ser ikke noen ting . Mens vi må sette oss på huk å blotte for "hele verden" . Må være veldig deilig å kunne gjøre det hehe . Og skulle nok prøvd sex å se åssen det føles for gutta . :gjeiper:
Rusken Skrevet 3. februar 2012 #33 Skrevet 3. februar 2012 Jeg ville stått og tisset. Hadde vært interessant å sjekke hvor vanskelig det egentlig er å sikte Runka. Enkelt og greit! Hatt sex med en kvinne. Lurer på hvordan det føles for han å være inni oss Også ville jeg blitt sparket i ballene. Vi får vel baller også? Er ikke sado eller noe, men lurer så sinnsykt på hvor vondt det egentlig gjør. Morsom tråd
Gjest "gjest" Skrevet 3. februar 2012 #34 Skrevet 3. februar 2012 Om jeg hadde hatt en kuk??? Seriøst??? Nei, sinnsykt glad for at jeg er født kvinne. 2
Sweet77 Skrevet 3. februar 2012 #35 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Greier ikke annet enn å lure. På om gutta har like mange betrakninger rundt det å ha en vagina.. Tror dere de ville blitt skremt..?? Endret 3. februar 2012 av Flair
Zakuro Skrevet 3. februar 2012 #37 Skrevet 3. februar 2012 Hadde hoppet opp og ned foran speilet med en stiv en:P 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #38 Skrevet 3. februar 2012 Hehe det jeg alltid har tenkt på er at jeg skal urinere "overalt" ! Er så kjedelig når typen bare kan gå å pisse i skoen når han ikke har annet sted å gå . Å han bare står dere å du ser ikke noen ting . Mens vi må sette oss på huk å blotte for "hele verden" . Må være veldig deilig å kunne gjøre det hehe . Og skulle nok prøvd sex å se åssen det føles for gutta . :gjeiper: Pisser typen din i SKOEN? Hvorfor gjør han det? Vi får jo håpe det ikke håndsydde italienske sko da! 3
Gjest BettyBoop Skrevet 3. februar 2012 #39 Skrevet 3. februar 2012 Hadde jeg hatt en skulle jeg pissa ute et sted. Har alltifd misunt gutta at de bare kan ta den ut og pisse hvor de vil. De slipper liksom å sette seg på huk.
Gjest Bond Skrevet 3. februar 2012 #40 Skrevet 3. februar 2012 ee... målt den? :gjeiper: næhh, egentlig hadde jeg nok bare runket, og da gått rundt for å se hvordan det føles å ha noe dinglende mellom beina.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå