Gå til innhold

Synes du denne reklamen er FOR drøy?


Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Trodde det først handla om dyremishandling da jeg så den katta hengende. Altfor drøy og jeg får en vond følelse når jeg ser den.

Endret av Mortem
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jeg fikk også helt vondt. Jeg spurte Ngt hva som var greia, og se svarte at i deres film var den datagenerert, bortsett fra ansiktet I siste klipp.

Jeg synes fortsatt at den er for drøy - synes du den bør lages på? Jeg er redd hva dumme folk kan bli fristet til å gjøre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen der katta henger i sånn vifte? Det er vel det at internettfarten er for treg til at vifta går rundt, altså katten burde egentlig vært slengt rundt og rundt i hundre.. Men siden internett ikke funker så fort som det skal, henger bare pus der.

Fint å se at det er fake i allefall, men det regna jeg faktisk med. Om folk får ideer om å henge katten sin i takvifta og se den spinne, så er det ikke så mye noen kan gjøre med det, om de ikke hadde sett reklamen så hadde de vel fått ideer andre steder. Dumme folk er og blir dumme folk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den bare var teit og synes det var en fryktelig fryktelig dårlig reklame!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Jeg skjønte den heller ikke før noen her inne forklarte den. Og jeg synes reklamen var merkelig. Reklamer kan gjerne være litt på kanten om de er morsomme, men denne var jo ikke morsom..? Så hva er greia da, å provosere? Det gjør den jo heller ikke sånn egentlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er jo morsom, med resten av klippene. Men jeg syns akkurat den delen med katten er drøy. Mest fordi jeg syns så synd på den orginale katten som den er basert på.. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er jo morsom, med resten av klippene. Men jeg syns akkurat den delen med katten er drøy. Mest fordi jeg syns så synd på den orginale katten som den er basert på.. :(

Hvilken katt? Må være noe her jeg ikke helt har fått med meg, som gjør at jeg ikke skjønner reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Hvilken katt? Må være noe her jeg ikke helt har fått med meg, som gjør at jeg ikke skjønner reklamen.

På et par av klippene viser de en katt som henger fra den ene poten i en takvifte. Den er etter sigende ikke ekte, men jeg synes fortsatt den er vond å se. Håper det blir reaksjoner på den når den vises på TV.

Edit: Beklager, jeg svarte visst feil ;)

Endret av PinkLeaf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

På et par av klippene viser de en katt som henger fra den ene poten i en takvifte. Den er etter sigende ikke ekte, men jeg synes fortsatt den er vond å se. Håper det blir reaksjoner på den når den vises på TV.

Tror hun mente denne katten Mest fordi jeg syns så synd på den orginale katten som den er basert på.. som anonymbruker skrev om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wat? skjønte den ikke jeg heller.. hvorfor skulle noen henge katta si i en takvifte? o.O syns ikke det er en god sammenligning mot tregt/raskt nett O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror hun mente denne katten Mest fordi jeg syns så synd på den orginale katten som den er basert på.. som anonymbruker skrev om.

M-hm!

Den er basert på denne filmsnutten.

Aah. Da skjønner jeg litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh jeg fikk helt vondt av den katten i den siste snutten her :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jeg fikk også helt vondt av originalen. Ser ikke helt behovet for denne reklamen, når det er tydelig at ikke så mange kjenner originalklippet heller.. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...