Gå til innhold

Glagjengen bak ff tråden:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

haha, er så enig i alt som blir skreve her ! Men, pass på..viss vi sier at noen av de som slenger dritt om fotballfruen er missunlige på henne, da blir de sinna :)

Og irriterer meg stadig over at alle som skriver noe positivt om frua, er enten Caroline eller Lars Kristian!

Tja, helt sånn er det vel ikke, det er mange som skriver i den tråden som hverken er hønsehjerne eller misunnelig, men som likevel er kritisk til fotballfrue. Dessverre drukner det i usaklige innlegg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, helt sånn er det vel ikke, det er mange som skriver i den tråden som hverken er hønsehjerne eller misunnelig, men som likevel er kritisk til fotballfrue. Dessverre drukner det i usaklige innlegg.

Det er sant, jeg tenkte mere på de som kommer med usaklige innlegg, der de skriver hvor stygg hun er o.l. :)

Skrevet

Det er sant, jeg tenkte mere på de som kommer med usaklige innlegg, der de skriver hvor stygg hun er o.l. :)

Og likevel handler denne tråden om "gjengen" som skriver i fotballfrue-tråden?

For øvrig synes jeg det er like teit å skrive "du er feit og misunnelig" hvis man er kritisk til fotballfrue som det er teit med innlegg om hvor stygg og upopulær fotballfrue er.

• Liker 2
Skrevet

Og likevel handler denne tråden om "gjengen" som skriver i fotballfrue-tråden?

For øvrig synes jeg det er like teit å skrive "du er feit og misunnelig" hvis man er kritisk til fotballfrue som det er teit med innlegg om hvor stygg og upopulær fotballfrue er.

Det er vell ingen her som har sagt det? Jeg mener ikke det iallefall, for jeg er ganske feit og misunnelig på fotballfrue selv :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det er mange usaklige svar der om hvor teit hun er, men det er faktisk også gode innlegg innimellom - og fotballfrue er verdt å være kritisk til.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er mange usaklige svar der om hvor teit hun er, men det er faktisk også gode innlegg innimellom - og fotballfrue er verdt å være kritisk til.

Det er helt greit å være kritisk, men det handler litt om hvordan man ordlegger seg. Nå har ikke jeg lest den tråden det er snakk om, men jeg tviler på at den er noe bedre enn de andre om har vært her, og der var det ikke mye saklig kritikk å se.

At FF ikke har venner, at hun poserer på samme måte hele tiden, at hun aldri kommer til å klare å få barn og at kjæresten er stygg er ikke verken saklig eller konstruktiv kritikk.

• Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner

Bond, mod

--> Alle beskylder hverandre for å være enten FF/ mannen hennes

eller

feite og misunnelige

:fnise:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

enig.. sett i det siste at det er ren mobbing. jeg må også som de andre her spørre: hva er det hun har gjort som gir dere rett til å mobbe alt hun gjør? er ikke altfor glad i henne selv, men nå blir det ekstremt synes jeg. er greit å si hva man mener 1 gang, men det burde holde

• Liker 1
Skrevet

Syns det meste er usaklig..nå handler den siste siden på den fotballfrue-tråden, om de speilvendte bildene hun tar med macen, og hvor latterlig det er at hun drar på besøk til foreldrene, fordi hun er husredd

Skrevet

Jeg har egentlig en mistanke om at fotballfrue-trådene blir sabotert av de som liker henne, for da blir det liksom enklere å avfeie hele tråden som mobbing; inkludert de saklige og informative innleggene -som det faktisk er en del av!

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Juhu! Denne tråden har fått en fan-tråd :fnise:

lage en tråd om tråden. så kan man lage en tråd om tråden til tråden :eeeh:

Skrevet

lage en tråd om tråden. så kan man lage en tråd om tråden til tråden :eeeh:

Det viktigste er å ende opp med den siste "tråden om tråden", for å vise hvor lite man bryr seg og at man har mer liv utenom kg enn alle andre som allerede har skrevet.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Hadde det vært opp til den gladgjengen så hadde tilbudet om et ff-fag på universitetet eksistert :) Hvem vet,kanskje det kommer engang? Tydligvis nok stoff å ta av ifølge trådene.

Eksamensspørsmål; Hva slags toalettpapir bruker ff og hvor mye penger brukte hun på kleshengere i 2011?

• Liker 1
Skrevet

Dere virker til å ha ett så intetsigende liv, at dere til alle døgnets tider, ja til og med kl 0400 om natten sitter å diskuterer hvor patetisk ff er!!!Jeg må jo le!!Dere høres ut som verdens mest bitre kjerringer som ikke har noe bedre fore enn å være misunnelig på ff frue, og lufte missunnelsen melleom dere. Virker jo ihvertfall ikke som om dere har noe sosialt liv, venner, eller jobb, når dere kun sitter inne og nileser bloggen hennes til alle døgnets tider.

Syns skikkelig synd på dere som har så mye bitterhet og hat inni dere.

Måtte bare få sagt det...

Get a life:-)

Jeg gir deg en pluss for denne, men konstaterer samtidig at du har gitt mobben en ny tråd å fortsette på den dagen den """"seriøse"""" blir stengt. :gjeiper:

Jeg tror aldri vi blir kvitt elendigheta, ikke før kg finner ut at nok er nok. Og den terskelen er tydeligvis ekstremt høy. Jeg tillot meg en gang å spørre hva kg ville gjøre hvis mobbingen av enkeltpersoner en dag går så langt at det får konsekvenser. Jeg tror ikke jeg fikk noe svar, dagen etter var innlegget borte.

Skrevet

At FF ikke har venner, at hun poserer på samme måte hele tiden, at hun aldri kommer til å klare å få barn og at kjæresten er stygg er ikke verken saklig eller konstruktiv kritikk.

Enig i dette, med med unntak av det første du skriver, har jeg ikke sett noe av det du nevner. Men jeg kom sent inn i tråden.

Det må gå for øvrig gå an å debattere en offentlig blogger seriøst, uten å bli sett på som "å ikke ha noe liv." Ser at flere i denne tråden liker å diskutere f.eks Tone Damli Aaberge.

Kan kun svare for meg selv, men jeg leser kun FFs blogg en gang om dagen, via Bloglovin, og jeg er til tider oppe om natten fordi jeg er prosjektleder innenfor et kreativt yrke, og jobber best etter kl 20.00 om kvelden. I tillegg er jeg student, så jeg har mulighet til det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 100% enig med ts. Få dere et liv. Noen virker jo helt besatt av ff og skal finne så mye dritt som mulig å slenge om henne.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Enig i dette, med med unntak av det første du skriver, har jeg ikke sett noe av det du nevner. Men jeg kom sent inn i tråden.

Det må gå for øvrig gå an å debattere en offentlig blogger seriøst, uten å bli sett på som "å ikke ha noe liv." Ser at flere i denne tråden liker å diskutere f.eks Tone Damli Aaberge.

Kan kun svare for meg selv, men jeg leser kun FFs blogg en gang om dagen, via Bloglovin, og jeg er til tider oppe om natten fordi jeg er prosjektleder innenfor et kreativt yrke, og jobber best etter kl 20.00 om kvelden. I tillegg er jeg student, så jeg har mulighet til det.

Som det har blitt poengtert ganske mange ganger hittil; Det er helt greit å diskutere ting som er kritikkverdige og komme med konstruktiv kritikk.

For meg så er ikke hverken toalettpapir,kleshengere,bilder av foreldre og venner, antall venner,om hun ser ut som ei ivo caprino dukke, interiøret hennes eller svaien i ryggen hennes noe jeg ser på som veldig nødvendig å diskutere. Jeg skjønner at vi er forskjellige men jeg skjønner virkelig ikke fascinasjonen for de punktene. Ikke gir det noen konstruktiv debatt heller (etter min mening)

Offentlige personer vil nok alltid bli diskutert men jeg tror det er en stund til jeg ser noen diskutere toalettpapirvalget til Tone Damli Aaberge (siden du nevner henne)

• Liker 2
Skrevet

Som det har blitt poengtert ganske mange ganger hittil; Det er helt greit å diskutere ting som er kritikkverdige og komme med konstruktiv kritikk.

For meg så er ikke hverken toalettpapir,kleshengere,bilder av foreldre og venner, antall venner,om hun ser ut som ei ivo caprino dukke, interiøret hennes eller svaien i ryggen hennes noe jeg ser på som veldig nødvendig å diskutere. Jeg skjønner at vi er forskjellige men jeg skjønner virkelig ikke fascinasjonen for de punktene. Ikke gir det noen konstruktiv debatt heller (etter min mening)

Offentlige personer vil nok alltid bli diskutert men jeg tror det er en stund til jeg ser noen diskutere toalettpapirvalget til Tone Damli Aaberge (siden du nevner henne)

Toalettpapir, kleshengere, svai i ryggen, ivo caprinodukke etc. er vel ting folk har nevnt en eller to ganger. Jeg har ikke kommentert det.

Interiøret hennes nevnte jeg som et eksempel på at hun prøver å fremstille ting som mer unikt enn det er. ("Jeg mener jeg har lært å skape en unik stil av mamma", men jeg kjøper alle tingene mine på Kremmerhuset, IKEA, Skeidar etc."). By all means; ingenting galt i det - men det finnes ikke noe kreativt ved å handle alt nytt, på kjedebutikker etc. Hun har en veldig plain og enkel shabby chic stil - objektivt sett. Selv skriver hun at hun blander stiler. Jeg, som er noen og tjue skjønner jo det, men en 15-åring kan nok se seg blind på at det ser pent ut. For min del er det bare ett av mange eksempel på hvordan Caroline mener at det hun gjør, som så mange andre gjør, er helt unikt = litt feil fremstilling, synes jeg. Og jeg liker ikke helt bruk og kast-mentalitet. Har aldri gjort det. Ser ikke mange møbler fra leiligheten deres i huset.

Tone får jo utseendet sitt kommentert opp og ned i mente, i mye større grad enn FF. Bare se på de siste dagers tråder...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...