Gå til innhold

Glagjengen bak ff tråden:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Av en eller annen grunn forvillet jeg meg for en god stund siden inn på den "seriøse fotballfrue debatten", og ble så fascinert av å lese der inne at jeg har lest der hver dag. Det som fascinerer meg er at det er en liten fast gruppe som hver dag, hele døgnet sitter med falkeøye på bloggen hennes og snakker dritt om absolutt alt hun gjør. Hun er for tynn, for fake, lyver om alt, stjeler andres ideer, behandler alle som dritt, er patetisk som er mørkeredd, patetisk som ikke har noen venninner, patetisk som ikke tar bilder av foreldrene sine, patetisk for at hun er mere jålete enn venninnene sine(som ingen i gjengen egentlig tror hun har).

Dere virker til å ha ett så intetsigende liv, at dere til alle døgnets tider, ja til og med kl 0400 om natten sitter å diskuterer hvor patetisk ff er!!!Jeg må jo le!!Dere høres ut som verdens mest bitre kjerringer som ikke har noe bedre fore enn å være misunnelig på ff frue, og lufte missunnelsen melleom dere. Virker jo ihvertfall ikke som om dere har noe sosialt liv, venner, eller jobb, når dere kun sitter inne og nileser bloggen hennes til alle døgnets tider.

Syns skikkelig synd på dere som har så mye bitterhet og hat inni dere.

Måtte bare få sagt det...

Get a life:-)

Endret av Jens
  • Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad gjengen? Mener du gladgjengen? :)

FF-traden er fascinerende. Noe av kritikken er saklig, noe er fullstendig irrelevant. Men det er tydelig at FF engasjerer ;)

• Liker 1
Skrevet

Før var det Hilde Christina, nå er det FF. De kommer nok ikke til å gi seg. Bare finne en ny person å hakke på.

Skrevet

Jeg synes også den tråden er fascinerende, leser ofte i den og lurer mer og mer på hvordan de som skriver der er irl. :popcorn:

Gjest Spinell
Skrevet

Før var det Hilde Christina, nå er det FF. De kommer nok ikke til å gi seg. Bare finne en ny person å hakke på.

Jeg har heldigvis unngått å dumpe innom den siste FF-tråden, men har tenkt det samme som deg. Lurer på hva det er med akkurat de to som gjør at de provoserer noe så inni hampen. :klo: Noe er det jo, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på det.

Jeg tror ikke det kun går ut på jantelov eller misunnelse, heller, for det finnes jo bloggere rundt omkring som både er pene, vellykkede, lever tilsynelatende spennende liv og som samtidig er populære.

Og hvorfor i huleste er man stadig innom en blogg man ikke liker? Veldig selvdestruktivt, om jeg må få si det :filer:

Teorier?

• Liker 4
Skrevet

Synes nesten det morsomste med hele tråden er navnet: "En seriøs fotballfruedebatt" haha.

Jeg er aldri inne der å leser selv men blir litt oppgitt over å se at den tråden alltid ligger som en av de øverste her på Generell debatt. Og den har 54 sider nå.. Herregud skaff dere et liv! Jeg er ikke fan av fotballfrua jeg heller, men jeg har da andre ting å gjøre enn å sitte her på KG å diskutere henne opp og ned i mente til alle døgnets tider.

Lurer på om de er klar over at de bare gir henne PR og bidrar til flere klikk på bloggen hennes ved å opprettholde slike tråder...

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper denne tråden blir minst like lang som den "seriøse FF-tråden"

Ho ho!

Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt at de samme folkene som har mest å si om fotballfrue og hennes gjøren og laden, er de samme folkene som hardbarka hevder at de ikke bryr seg om henne eller hva hun driver med.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også den tråden er fascinerende, leser ofte i den og lurer mer og mer på hvordan de som skriver der er irl. :popcorn:

Desverre er de nok samfunnets tapere. Kan ikke ellers skjønne at man skulle hatt så mye hat mot en vakker suksessfull jente på 25. Og, nei jeg er ikke 14 år, men snart 40, med mann og to barn.

Gjest Nenya82
Skrevet

Jeg har vært innom noen av de andre trådene,men jeg gidder ikke å lese side opp og side ned om hvor forferdelig den dama er.

Gidder ikke lese hennes blogg for jeg har ingen interesse av det.Leser ikke blogger som jeg syns er dårlige,idiotiske,dumme eller bare uinteressante.

Et eller annet er det med henne i hvertfall som får endel KG'ere til å se rødt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg var FF, hadde jeg blitt litt smigret av den tråden, egentlig, når jeg så hvordan jeg og bloggen min kunne engasjere så mye.

• Liker 2
Skrevet

Det er egentlig ikke rart at kvinneguiden får stygt rykte når det kommer til FF diskusjoner, med tanke på de trådene som har florert. For enkelte er det rett og slett ikke mulig å diskutere henne og hennes livsstil uten å bli usaklige og ekle, det slår ikke feil.

Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt at de samme folkene som har mest å si om fotballfrue og hennes gjøren og laden, er de samme folkene som hardbarka hevder at de ikke bryr seg om henne eller hva hun driver med.

Kl 0400 om natten, sitter de der og leser bloggen hennes med sandpapir i øynene, men bryr de seg?Neeeei......

• Liker 1
Skrevet

Kl 0400 om natten, sitter de der og leser bloggen hennes med sandpapir i øynene, men bryr de seg?Neeeei......

Sannsynligvis nattevakter eller noen som ikke får sove. Tviler på de holder seg våkne klokken fire om natten bare for å lese bloggen til FF ;)

• Liker 6
Skrevet

Hvis jeg var FF, hadde jeg blitt litt smigret av den tråden, egentlig, når jeg så hvordan jeg og bloggen min kunne engasjere så mye.

Virker jo som om den bloggen er hele livet til den gjengen, ha ha

Skrevet

Er egentlig ganske morsomt at de som hater henne mest sansynlig har bidratt til at hun har tjent mer og blitt mer kjent. Hadde det ikke vært på KG så hadde jeg aldri høt om henne. Jeg er mest sansynlig ikke den eneste. Og hvorfor gidder folk å lese bloggen til en person dem ikke liker? Tjener ikke hunpenger når noen går inn der?

• Liker 2
Skrevet

Jeg gleder meg mest til tråden om de som skriver i tråder om de som skriver i tråder om Fotballfrue. Og hvor ironisk det er at de gidder å skrive når de bedyrer at de ikke bryr seg, og at de burde skaffe seg et liv sporenstreks.

• Liker 4
Skrevet

haha, er så enig i alt som blir skreve her ! Men, pass på..viss vi sier at noen av de som slenger dritt om fotballfruen er missunlige på henne, da blir de sinna :)

Og irriterer meg stadig over at alle som skriver noe positivt om frua, er enten Caroline eller Lars Kristian!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes disse FF-tråden er så latterlige.

Den nyeste har jeg bare holdt meg helt unna. for jeg blir så utrolig provosert over hva folk får seg til å si, og jeg kranglet igrunn nok med de hønsehjernene i den forrige tråden :gjeiper:

Men jeg er helt enig md TS, og jeg er glad for at det er flere som tenker slik. Nesten så jeg nekter å tro at det er snakk om voksne mennesker i den tråden, at de ikke ser selv hvor utrolig patetiske de fremstår.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes disse FF-tråden er så latterlige.

Den nyeste har jeg bare holdt meg helt unna. for jeg blir så utrolig provosert over hva folk får seg til å si, og jeg kranglet igrunn nok med de hønsehjernene i den forrige tråden :gjeiper:

Men jeg er helt enig md TS, og jeg er glad for at det er flere som tenker slik. Nesten så jeg nekter å tro at det er snakk om voksne mennesker i den tråden, at de ikke ser selv hvor utrolig patetiske de fremstår.

Enig med deg :) Stusser litt på det faktumet at fotballfrue er "verdens verste forbilde", fordi det er så mange av deres døttre på 14 år som leser bloggen hennes, og de er bekymret for dem. Synes de at det er bedre å lese disse andre bloggene til tcmn og sophieelise? Der alt handler om festing, selvbruning og gå i de korteste kjolene de finner på nelly? :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...