AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Ja, dere som skriver i tråden om de som skriver i den seriøse tråden om FF, dere må skjerpe dere og få dere et liv. Dere stakkarer som sitter der og maser i innlegg etter innlegg, har dere ikke noe bedre å gjøre? Er misunnelsen større enn livskraften? 6
Gjest Nuppdupp Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 skal jeg lage enda en tråd om denne? 2
Gjest finurlig Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 "Dere som skriver i tråden om de som skriver i tråden om de som skriver i tråden om FF" 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 "Dere som skriver i tråden om de som skriver i tråden om de som skriver i tråden om FF" Jepp, og man blir tynnere og mindre misunnelig for hver tråd 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Kanskje du også må få deg et liv TS som starter en tråd om de som startet en tråd om de som diskuterer fotballfrue
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 skal jeg lage enda en tråd om denne? Ja! Do it!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 De som diskuterer de som diksuterer fotballfrue har jo egentlig eeeenda mindre å gjøre. LOSERS! 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #9 Skrevet 1. februar 2012 Tråden om de som diskuterer FF er i ferd med å bli veldig lik den opprinnelige tråden om FF ...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #10 Skrevet 1. februar 2012 De som diskuterer de som diksuterer fotballfrue har jo egentlig eeeenda mindre å gjøre. LOSERS! Helt riktig, dette er en tråd for de aller, aller nederste av de verste taperene. Så hva gjør DU her???
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #11 Skrevet 1. februar 2012 Endelig noen som prøver en ny taktikk for å bli kvitt fotballfruetrådene. Starte så mange ulike fotballfruetråder at folk blir forvirret og ikke skjønner hvor de skal gå med sine observasjoner om svai i ryggen, speilvendte bilder og kvaliteten på toalettpapir. Når forvirringen blir total, gir de opp. Eller??
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #12 Skrevet 1. februar 2012 De som diskuterer de som diksuterer fotballfrue har jo egentlig eeeenda mindre å gjøre. LOSERS! Jeg snakket om den andre tråden da, ikke denne :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #13 Skrevet 1. februar 2012 Jeg snakket om den andre tråden da, ikke denne :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå