Gå til innhold

De som skriver i tråden om de som skriver i tråden om FF

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, dere som skriver i tråden om de som skriver i den seriøse tråden om FF, dere må skjerpe dere og få dere et liv. Dere stakkarer som sitter der og maser i innlegg etter innlegg, har dere ikke noe bedre å gjøre? Er misunnelsen større enn livskraften?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

skal jeg lage enda en tråd om denne? :eeeh:

• Liker 2
Gjest finurlig
Skrevet

"Dere som skriver i tråden om de som skriver i tråden om de som skriver i tråden om FF"

• Liker 1
Skrevet

"Dere som skriver i tråden om de som skriver i tråden om de som skriver i tråden om FF"

Jepp, og man blir tynnere og mindre misunnelig for hver tråd :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Så det var slik det kom til å ende opp :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du også må få deg et liv TS som starter en tråd om de som startet en tråd om de som diskuterer fotballfrue :fnise:

Skrevet

skal jeg lage enda en tråd om denne? :eeeh:

Ja! Do it! :popcorn:

Skrevet

De som diskuterer de som diksuterer fotballfrue har jo egentlig eeeenda mindre å gjøre.

LOSERS!

• Liker 2
Skrevet

Tråden om de som diskuterer FF er i ferd med å bli veldig lik den opprinnelige tråden om FF ...

Skrevet

De som diskuterer de som diksuterer fotballfrue har jo egentlig eeeenda mindre å gjøre.

LOSERS!

Helt riktig, dette er en tråd for de aller, aller nederste av de verste taperene. Så hva gjør DU her???

Skrevet

Endelig noen som prøver en ny taktikk for å bli kvitt fotballfruetrådene. Starte så mange ulike fotballfruetråder at folk blir forvirret og ikke skjønner hvor de skal gå med sine observasjoner om svai i ryggen, speilvendte bilder og kvaliteten på toalettpapir. Når forvirringen blir total, gir de opp. Eller?? :popcorn:

Skrevet

LOSERS!

Jeg snakket om den andre tråden da, ikke denne :gjeiper:

Skrevet

Jeg snakket om den andre tråden da, ikke denne :gjeiper:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...