Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok

CathrineMic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig at magen synes godt nå, Cathrine! Det gjør fet hele litt mer virkelig når andre rundt ser det også :hjerte:

Hvordan går det med kjøkkenet da, er alt kommet på plass? :)

Her er det også bitterann kaldere idag, men snøen smelter godt! Kanskje Hagen er nesten snøfri til dåp!

Koselig at du får kveldene sammen med mannen da, er kjipern å skulle si hei og god natt i samme setning :Nikke:

Ønsker deg en deilig dag i sola :sol:

Ja, litt greit at en kan se litt gravid ut også, å ikke bare føle seg det :fnise:

Huff. Det kjøkkenet :ler: Det er ikke gjort noe der de siste dagene. Sambo har vært på kurs, og middag med kurs gjengen åsånt. Så det blir begynt på idag. Håper virkelig det blir klart til han reiser ;)

IKEA har såklart sendt oss feil skapdører til overskapet!! :bond:

Vi har heldigvis ikke hatt snø på en stund nå ;) Så jeg unner dere det at snøen forsvinner hos dere også :sol: Nå begynner det heldigvis og bli litt varmere i været også! Slepper å skrape bilen når jeg skal tidlig på jobb, så det liker jeg :nigo:

Så bra at ikke arbeidstidene til deg og din kjære krasjer :) Hvordan går det med kjøkkenet? Solen skinner her også om dagene, deilig! :)

Deiligt at sola skinner altså! Håper den er tilbake idag, den var vekke igår :sjenert:

Innom og fått oppdatert! :):klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kjente sambo spark for første gang :rodmer: Når vi har prøvd tidligere så har hun sluttet å sparke når han legger hånda på :ler: Så var kjekt at han enderlig kunne kjenne det! :nigo: Nå kan vi også se det litt på utsiden også ;) Jeg liker det!

Idag er også siste tidligvakt denne uka. Har jobbet tidlig hver eneste dag denne uka. Det er litt tøft da jeg begynner 6.15. Det er litt tidlig for meg og jeg sliter med og komme meg opp :ler:

Og etter 5 dager sånn, så kjenner jeg idag at jeg sliter skikkelig med og holde meg våken :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såååå lei av å nyse.. Å det er ikke akkoratt bare en gang, for å si det sånn.. Det er snakk om så mangen ganger til dagen at jeg kan ikke holde tellingen engang... Så etter jeg har nyst, så blir jeg så tett i nasen også :sjenert:

Håper det kan slippe taket snart, både nysinga og tettheten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, nå får du snart helg, Cathrine! Da kan du ligge flatt og pleie deg selv og magen, sove, og kose deg med sparkene :rodmer:

Pokkers IKEA asså.. Har vært borti flere tilfeller er de sender ut feil type.. :vetikke: Håper det ordner seg snart! Slitsomt å vente på folk som ikke gjør jobben sin ordentlig.

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, nå får du snart helg, Cathrine! Da kan du ligge flatt og pleie deg selv og magen, sove, og kose deg med sparkene :rodmer:

Pokkers IKEA asså.. Har vært borti flere tilfeller er de sender ut feil type.. :vetikke: Håper det ordner seg snart! Slitsomt å vente på folk som ikke gjør jobben sin ordentlig.

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Jaa, det skal bli fantastisk å endelig kunne slappe av! Og jeg skal sove så godt når jeg kommer hjem fra jobb nå om to timer :fnise: Jeg slepper å være redd for at jeg skal sovne, og ikke få til og sovne i kveld, for det ble så lang powernap. Jeg trenger ikke legge meg tidlig ikveld :nigo:

Å kanskje må vi en tur på kino imorgen eller søndag. Siden sambo reiser allerede på mandag :sjokkert: Tiden har gått fryktelig fort denne gang!

Ja faders IKEA altså! Å det som er nå når de ikke har sendt rett, så vil vi ikke få retteskapdører til sambo reiser på mandag på jobb. Så da må jeg prøve å skru dem fast, selvom jeg trur ikke jeg får det til, så høgt, å stå i trapp for å gjøre det. Så da må skapet stå uten dører, å jeg kan ikke begynne å plassere inn i det! Drit altså!!

Tusen takk for det fine deg :klemmer: Håper dere også får en flott dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Hurra for fremgang i kjøkkenet!! :nigo: Alle fliiser er på veggen, og det er ferdig fuget. Så nå gjenstår det og vaske det av, la det herde. Så spraye på en behandlings spray. SÅ kan vi begynne og bruke det :strix: Jeg liker å endelig kunne se lyset i tunnelen! Sambo har vært kjempeflink idag, det er iallefall sikkert :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for nesten ferdig kjøkken!! :hoppe: Kjenner nesten jeg er litt misunnelig :erter: Tenker at det blir superdeilig!! Greit å ha det i boks før babyen kommer og da :)

Æsj så kjedelig med feil skapdører!! :sur: Hater sånn jeg. Åsså er det så typisk akkurat rett før din kjære skal reise på jobb igjen.

Ønsker deg fin Fredagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for nesten ferdig kjøkken!! :hoppe: Kjenner nesten jeg er litt misunnelig :erter: Tenker at det blir superdeilig!! Greit å ha det i boks før babyen kommer og da :)

Æsj så kjedelig med feil skapdører!! :sur: Hater sånn jeg. Åsså er det så typisk akkurat rett før din kjære skal reise på jobb igjen.

Ønsker deg fin Fredagskveld! :klemmer:

Ja, når vi først skulle gjøre noe, så er det veldig greit å ikke ha ein baby oppi det hele ja ;)

Jeg hater også sånn! Det er skikkelig typisk. 7-10 dager for å få nye. Jeg blir kvalm! :fnise:

Håper du har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, all steinen er på veggen :hoppendeglad:

Nå er jo ikke sambo noe flisemann, kun gjort det en gang før, og det med store gulvfliser. Så det er jo ikke perfekt for å si det sånn. Å nok skeivt til at jeg irriterer meg grønn hver gang jeg ser den plassen det er verst :ler: Men det er ikke noe jeg sier til sambo. For han har tross alt vært flink, og jeg vet det ikke er lett og gjør det for å få det perfekt. Så jeg får bare vite det inni meg, og tenke at det er jo i hjørne, å det skal jo stå krukker åsånt forann :fnise:

MEN, fint er det blitt :nigo: Jeg gleder meg til det er klart til og flytte alt inn på kjøkkene. Og vi kan ha det fint og ryddig her igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at kjøkkenet begynner å bli ferdig :) Hva gjør du på i dag da? Er det like ruskete vær hos dere som det er her? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var skikkelig deilig :nigo:

Idag har vi ryddet vekk alt verktøyet. Nå ser vi en film på tv. Så blir det nok litt mer rydding og litt kos, siden han reiser imorgen tidlig :sjenert:

Huff ja. Det er skikkelig drittvær her også. Det er til og med meldt flom :sjokkert:

Men igjen så har vi hatt så fint vær i så lang tid nå at vi kan vell egentlig ikke klage. Å det er jo bra for hage osv at det kommer noe nedbør nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hage <3 det er bare snø her og vi kommer ikke ut av sykehuset før det er sommer... du får nyte hagen ekstra for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hage <3 det er bare snø her og vi kommer ikke ut av sykehuset før det er sommer... du får nyte hagen ekstra for meg! :)

Har dere snø enda? :hakeslepp: Jeg var jo nettopp i Kr.sand. På togstasjonen, å da var det litt snø her og der, har det ikke forsvunnet enda??

Huff.. Tenk så godt det blir når dere kommer ut :hjerte:

Igår regnet det veldig og blåste, idag er det en del sol med litt vind :nigo: Så jeg skal ikke klage jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vege meg idag. Har lagt på meg 6-7 kg siden jeg ble gravid. Når jeg har lagt på meg så mye allerede, lurer på hva vegta sier i slutten da :ler:

Nå har jeg heldigvis ikke vondt av og legge på meg, da jeg alltid har slitt med det! Men i og med at jeg er så sinnsykt lav, så vil det sikkert være litt rart og få ein del kg mer på kroppen :fnise: Så får jeg bare tenke at jo mer jo bedre, til ammeperioden :) Jeg klager ikke altså!! :)

Idag tidlig reiste sambo :sjenert: Så da er jeg alene i 2 uker igjen da.. Jeg måtte spørre han igjen igår om han var sikker på at det allerede er idag de skal reise. Så han måtte inn å sjekke, å det var idag :sjenert:

Vi snakket også litt om navn igår, å til nå har vi 3 navn som vi begge liker. Jeg ler litt av sambo. Han hadde så rare kriterier :hoho: Det skulle ikke være mer enn 6 bokstaver :skratte: Det skulle også passe med hans etternavn, for han mente det var det navne som skulle bli brukt. Jeg måtte jo skjønne at det var mennene som formidler familienavnet :fnise: (Heter det formidler? :klo: )

Idag skal jeg møte bestis kusine. Skal nok hente henne på jobb. Selvom jeg hater å kjøre når det er rush her i Stavanger. Kan jo stå i evigheten i kø..

Jeg såg gjennom babyklærne her endag. Jeg har jo nesten ingenting i str 50 jeg :sjokkert: Jeg trudde jeg hadde så masse i det, men jeg har visst tatt feil. Jeg trudde også det var mer klær enn det som låg derr :fnise: Jaja, heldigvis er det god tid enda :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Føler meg plutselig så ensom denne gang når sambo reiste :sjenert: Håper disse to ukene går fort når det er sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Har noen sett det der sex dager? Jeg døør av det programmet :hoho: Jeg blir såå flau å kan ikke fatte at noen har meldt seg på det programmet.. Huff :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har noen sett det der sex dager? Jeg døør av det programmet :hoho: Jeg blir såå flau å kan ikke fatte at noen har meldt seg på det programmet.. Huff :fnise:

Oi, det der var et rart program. Så på det nå :fnise: Klart - de fleste trenger jo å piffe opp litt innimellom, men nei - jeg hadde aldri meldt meg på det der ;)

Håper de neste ukene går fort og bra, Cathrine :Nikke: Du får ut å kjøpe litt i str 50 da veitu, men anbefaler å ikke kjøpe for mye :Nikke: Vent til litt nærmere og se hvor stor bebisen blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det der var et rart program. Så på det nå :fnise: Klart - de fleste trenger jo å piffe opp litt innimellom, men nei - jeg hadde aldri meldt meg på det der ;)

Håper de neste ukene går fort og bra, Cathrine :Nikke: Du får ut å kjøpe litt i str 50 da veitu, men anbefaler å ikke kjøpe for mye :Nikke: Vent til litt nærmere og se hvor stor bebisen blir :)

Jeg kan godt forstå at sexlivet kan dabbe av litt. Men hallo?? Må de gå på tv for å få det i orden eller?? Jeg dævver av å se det der. Kjenner jeg blir skikkelig flau :ler: Jeg kommer ikke over hvor kleint det faktisk er :fnise: Huff.... Også i neste episode. Der hadde de jo ikke sove på samme rom på 2 år?? :hakeslepp: Hva skjer med det?? Da kan de jo nesten likesågreit bare flytte fra hverandre tenker jo jeg da..

Nei kommer ikke til og handle så masse i str. 50. Er jo greit og se hva vi får også ;) Men noe må jo jeg også ha til og fylle i skap når vi kommer så langt :fnise:

Det er så små å søte klær :hjerte: Jeg elsker å ta de opp å se på de. Det er jo nesten som trusa mi er større liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg omsider fått meg til og drikke det der sukkervannet. Å fy fader det var pining... Håper virkelig jeg aldri trenger å gjøre det igjen. Åsså kan jeg ikke drikke noe vatn eller noe på 2 timer etter jeg har tatt ny blodprøve? :(

Jaja, det er i det minste sol igjen idag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...