Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok

CathrineMic

Anbefalte innlegg

Idag kom Tr... Når den først skulle komme, kunne den ha ventet noen dager.. Sambo reiser på jobb på tirsdag, å blir vekke i 2 uker. Noe som vil si at vi ikke vil treffe EL denne gang mest sannsynlig, så lenge den ikke blir litt utsatt da :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd om dere ikke treffer EL denne gangen da, men man må jo prøve for det :lur:

Litt greit å bli ferdig med tr også, for da er det bare å kjøre på videre ;)

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd om dere ikke treffer EL denne gangen da, men man må jo prøve for det :lur:

Litt greit å bli ferdig med tr også, for da er det bare å kjøre på videre ;)

Ha en fin søndag :klemmer:

Heilt sant. Bare typisk at han reiser nå etter jeg fikk Tr. Så sannsynligheten er litt liten for at vi vil treffe. Men :sengekos: blir det jo uansett :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Sitter å snakker med søskenbarnet mitt på facebook nå.. Hun fikk den søte lille gutten på mandag.. Blir jo ikke akkoratt mindre verpesjuk av d må jeg si :fnise:

Får bare sitte her å vente på at det blir våres tur tenker jeg :popcorn:

:popcorn:

:popcorn::filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese om SAen din... Lykke til videre:-)

Takk for det! :)

---

Idag reiste sambo ut på jobb, å blir vekke i 2 hele uker :/ Litt godt, men samtidig litt trist også.. Alltid godt med litt alene tid,å få gjøre ting å tang. Men, best er jo og ha han hjemme da :)

Igår ble vi også ferdig med gangen. Den ble KJEMPE fin :D Super fornøyd! Eneste som mangler nå, er trappene. Vi har ikke helt bestemt oss for hva vi skal gjøre enda. Så det får vi se på når han kommer hjem :)

Ellers så trudde jeg ett øyeblikk det skulle bli :sol: idag. Den tittet fram da jeg kjørte til jobb idag kl.6. Meeen, den gang ei. :sol: er vekke, å det har begynt å regne!! :snufs:

Ønsker alle en fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alle hadde en fin 17 mai igår! :)

Her var det dritt vær, regnet og yret omennanen.. Ikke så kjekt å gå i byen i bunad :regn: å kun sitte inne, pga dårlig vær. Det er liksom ikke sånn 17 mai skal være :/ Mens idag derimot, er det jo :sol: å greier, det er jo bare sååå typisk..

Ellers var det en koselig dag med familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er masse :sol: ute. Det er lyst på soverommet mitt, å folk har skrevet det på facebook.. Jeg har ikke fått stått opp enda. Var ute på en snurr igår, å var ikke i seng før 5.. Håper det ikke er for fgnt vær akkoratt idag. Ikke har jeg en terasse jeg kan sette meg på heller :(

håper alle får en :sol: idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheeeet... Her sitter jeg på jobb, igjen.. Det er 28 grader ute, å blå himmel å :sol:

JEG VIL HA STOR TERASSE OG VÆRE HJEMME I BIKINI!!!! :sjenert:

1 uke til mannen kommer hjem.. Hadde ikke gjort meg noe om EL er litt forsinket denne gang, å at vi gjerne vil treffe den når han kommer hjem :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese om SA din... håper dere treffer EL denne gangen. Vi driver også å prøver, ser du er en del år yngre enn meg :goodbye: Startet dere å prøve da du var 20? Synes bare det hørtes så tidlig ut, men dere har kanskje vært sammen lenge?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være på jobb når det er fint vær ja, har selv vært det i kveld, men bare til 20.00 :)

Håper du fikk til å nyte finværet litt før du startet på jobb da :)

Får håpe dere treffer EL likevel da, krysser fingrene for at den er litt sen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese om SA din... håper dere treffer EL denne gangen. Vi driver også å prøver, ser du er en del år yngre enn meg :goodbye: Startet dere å prøve da du var 20? Synes bare det hørtes så tidlig ut, men dere har kanskje vært sammen lenge?

Lykke til!

Ja, vi begynte vell rundt 6 mnd etter jeg hadde blitt 20. Gjerne det er tidlig, men vi syntes at det var greit å begynne da,å i å med at vi ikke hadde brukt noe som helst provisjon, så fant vi ut at vi ville begynne å prøve :) Å heldigvis gjorde vi det, i å med at det har tatt så lang tid som det tok.

Kjedelig å være på jobb når det er fint vær ja, har selv vært det i kveld, men bare til 20.00 :)

Håper du fikk til å nyte finværet litt før du startet på jobb da :)

Får håpe dere treffer EL likevel da, krysser fingrene for at den er litt sen :jepp:

Ja, det er kjempe kjipt. Sitter her i dag også, å imårå. Heldigvis så har jeg fri fredag til tirsdag, så da skal jeg på stranden med en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag møtte jeg hun ene jeg jobber med, hun som er gravid. Hun var et par uker lenger enn meg. Jeg har grudd meg lenge til å møte henne, etter jeg mistet. Så følte det var litt rar stemning med oss, å jeg ville bare unngå å se på henne.. Kjente det stakk litt i hjerte mitt, når jeg såg det var henne som var på jobb. Heldigvis gjekk hun da jeg begynte. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my!! Det er så fantastisk vær i disse dager :sol:

Idag er siste arbeidsdag før jeg går ut i langhelg, med fri til onsdag :nigo: Imorgen, lørdag og søndag skal jeg på stranden :briller2: Kjenner det skal bli så godt å få noe farge på denne kroppen :fniser: Bare håååper temperaturen holder seg, har logge på 25 ++ de siste dagene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis været holder seg, får du nok noen herlig fridager kan jeg tenke meg ;)

Kan jeg spørre hva du jobber med i og med at du har så lang fri? :gjeiper:

Håper du får en kjempefin langhelg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nettopp en EL test, å der kom det opp ett smilefjes... mannen kommer hjem på tirsdag, vil det fortsatt være en mulighet at jeg fortsatt har EL da eller? Aldri brukt disse testene før, da jeg somregel merker når jeg har det. Tar det denne mnd pga sa'en jeg hadde, så det var litt lettere å vite hvordan jeg ligger ann i løypa :)

Ellers har det vore fine dager med fri. Strand, grilling, volleyball = solbrenthet :fnise: fantastisk vær, å enda to dager til med fri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Testen er ofte positiv 1-2 dager før eggløsning, og kan også være positiv i flere dager. Så tirsdag er absolutt ikke håpløst.

Været de siste dagene har vært fantastisk. Jeg har kost meg ute hele dagen. Og D vitamin og godt humør er supert for prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er ofte positiv 1-2 dager før eggløsning, og kan også være positiv i flere dager. Så tirsdag er absolutt ikke håpløst.

Været de siste dagene har vært fantastisk. Jeg har kost meg ute hele dagen. Og D vitamin og godt humør er supert for prøvingen!

Åååh, fortsatt litt håp denne gang da :D

Ja, været har ikke vært noe å klage på. Synn dert er litt kjøligere idag her.. blir for "kaldt" å dra på stranden idag. Men, det er igrunn helt greit, vi har hatt en uke nå med oppimot 28 grader mangen av dagene, så jeg skal ikke klage :fniser:

Viktigt og kose seg ute når en kan vær ute i bikini til og med, å ikke minst inni mellom all prøvingen :) hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, fortsatt litt håp denne gang da :D

Ja, været har ikke vært noe å klage på. Synn dert er litt kjøligere idag her.. blir for "kaldt" å dra på stranden idag. Men, det er igrunn helt greit, vi har hatt en uke nå med oppimot 28 grader mangen av dagene, så jeg skal ikke klage :fniser:

Viktigt og kose seg ute når en kan vær ute i bikini til og med, å ikke minst inni mellom all prøvingen :) hvordan går det med deg?

Oppdaterte nettopp egen dagbok, her går alt fint, godt i gang med forsøk 4, og humøret er tipp topp.

Egentlig var det bare godt at det var litt kjøligere og skyer, har brukt noen timer innendørs i dag og fått unna husvask og annen dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...