CathrineMic Skrevet 25. april 2012 Forfatter #81 Del Skrevet 25. april 2012 Da har jeg vore på ul. Kroppen hadde ordnet opp av seg selv. Kunne vær jeg fikk noe reste blødninger. Så nå kunne vi bare kjøre på :D måtte spiren klore seg fast snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. april 2012 Forfatter #82 Del Skrevet 26. april 2012 Nettopp vaska badet å lagt lapskaus. Så er det bare å vaske/rydde stue, kjøkken og gjesterom til svigermor å typen kommer på besøk imorgen. Angrer litt på at vi begynte med gangen nå, da den ikke vil bli klar til imorgen mest sannsynlig. Nå er det andre omgang med sparkling. Så må det tørke, så pusses SÅ males.. Dooh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 26. april 2012 #83 Del Skrevet 26. april 2012 Gøy å vise fram midt i prosessen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. april 2012 Forfatter #84 Del Skrevet 26. april 2012 Heeeh. Nei ikke når det ser sånn ut, å alle skone er inne på soverommet osv men det kaan vær at vi klarer å få et strøk maling, om de klarer å få gang på det hehe.. Hadde vore mye bedre hadde det vore ferdig, skal ærlig innrømme det føler meg så lat idag, mistet energien min.. Klarer ikke komme meg opp fra sofaen å fortsette å rydde å vaske. Litt trøtt også. Zzz.. Kan jo ta men en 5 minutters quil. Hihi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. april 2012 Forfatter #85 Del Skrevet 27. april 2012 Ønsker alle en riktig god helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. april 2012 #86 Del Skrevet 27. april 2012 Godt helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 30. april 2012 Forfatter #87 Del Skrevet 30. april 2012 Helgen har vore fin, men litt deiligt å være alene igjen også Fredagen ble en liten tur ut, å lørdagen ble tilbragt i byen, i strålende fint vær :D Søndagen reiste de, på formiddagen. Så vi tok en liten biltur på rundt en time i det fantastiske været som var da, 15 grader! Det var fantastisk Nå sitter jeg på jobb. Sambo skulle muligens ut idag en tur med en kompis gjeng.. Fotballkamp.. Så er det bare jobb til og med onsdag. Så reiser jeg tidlig torsdag morgen til Nordnorge da jeg skal i konfirmasjon. Å kommer hjem tirsdags kveld Kommer til å bli en koselig tur, å at hele familien møtes igjen, blir jo bare fantastisk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. april 2012 #88 Del Skrevet 30. april 2012 Det er vel slik at det bestandig er trivelig med besøk, men at det også er veldig godt når dem drar igjen Herlig med litt vårvær, lengter frem mot sommer jeg nå, håper sommeren blir laaaang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 30. april 2012 Forfatter #89 Del Skrevet 30. april 2012 Det er vel slik at det bestandig er trivelig med besøk, men at det også er veldig godt når dem drar igjen Herlig med litt vårvær, lengter frem mot sommer jeg nå, håper sommeren blir laaaang Hehe,stemmer det Ja, var fantastisk med det flotte vårværet. Ikke så fint idag da, men det gjør ingenting i å med at jeg har vore på jobb Jeg lengter også frem mot sommeren. Håper bare at vi vil være mer heldigere med været enn vi har vore de siste årene.. --- Nå driver jeg på å tenker hvor vi skal reise på sydenferie i sommer henne.. Noen som har noen plasser å anbefale der det er varmt, å gode strender?? * Drømmer meg bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #90 Del Skrevet 1. mai 2012 HERLIGHET! For et flott vær det er idag! Var 15 grader hjemme, i skyggen å strålende ute! Det er jo bare min flaks at jeg er på jobb da, å skal tilbringe hele dagen her!! Å ikke nok med det. Men torsdag morgen reiser jeg jo nordover. Å der er det jo snø og kaldt Håper dere andre får nyte å kost dere masse. Fint om dere nyter den litt ekstra for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. mai 2012 #91 Del Skrevet 1. mai 2012 Så kjedelig, men jeg skal nyte solen litt for deg også jeg Kos deg på jobb :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #92 Del Skrevet 1. mai 2012 Hehe, setter pris på at du tar å nyter for meg :D Tja, kose meg vet jeg ikke helt om jeg kommer til å klare i dette været. Kan heldigvis gå ut av å til å se på den litt Kos deg kjempe masse ute, å nyt dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #93 Del Skrevet 2. mai 2012 Strålende idag også! Fantastisk!! Nå gruer jeg meg hvertfall til å reise imorgen tidligt, når det skal være så flott vær her, å jeg må sitte på jobb hele dagen det er fint vær. Å reise til nord der det både er snø/regn/vind og kaldt... BRrr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. mai 2012 #94 Del Skrevet 2. mai 2012 Strålende idag også! Fantastisk!! Nå gruer jeg meg hvertfall til å reise imorgen tidligt, når det skal være så flott vær her, å jeg må sitte på jobb hele dagen det er fint vær. Å reise til nord der det både er snø/regn/vind og kaldt... BRrr.. Da har du vært heldigere enn meg i dag i allefall, nå snør det sidelengs her Tror turen blir fin selv om været ikke er på sitt beste jeg, blir ikke bedre enn man gjør det til selv som jeg pleier å si God tur forresten og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. mai 2012 #95 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvordan har du hatt det på tur i nord? til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #96 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvordan har du hatt det på tur i nord? til deg! Turen var helt grei. Kjenner jeg var der litt for lenge snø var det når jeg kom og reiste. Heldigvis ikke så masse MEN, det var kjempekos å se alle i familien igjen :D ellers lite nytt. Tr har enda ikke meldt sin ankomst. Selvom det kjennes ut som den er rett rundt hjørne.. Hmm... Imorgen er det jobb igjen. Jeg syntes nå det var riktig Så nice å vær hjemme litt :hihi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #97 Del Skrevet 11. mai 2012 Idag har jeg og sambo bestilt tur til syden 16 juli, i 2 uker !! :D Turen går til Bulgaria, Sunny Beach! Jeg gleder meg sånn til å komme til sol og varme. Kan ikke akkoratt skryte over sommerene her de siste årene akkoratt Ellers reiser sambo på jobb på tirsdag. Tiden går alt for fort. Da har han vore hjemme i 4 uker, men føles ikke sånn ut i det hele tatt Håper alle får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mai 2012 #98 Del Skrevet 11. mai 2012 Herlig med sydentur da, litt misunnelig bare :gjeiper: Sant som du sier, kan ikke skryte av den norske sommeren de siste årene nei! GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #99 Del Skrevet 11. mai 2012 Herlig med sydentur da, litt misunnelig bare :gjeiper: Sant som du sier, kan ikke skryte av den norske sommeren de siste årene nei! GOD HELG Ja, jeg GLEDER meg :D Det skal bli godt med litt varme. Men jeg håper jo at jeg kan oppleve noe her hjemme også da Har dere noen planer for våren/sommeren/høsten/vinteren( ), eller blir det bare stille og roligt hjemme? ------- Syntes det der rart å tenke på at idag skulle jeg vore 10+1, å på mandag er det allerede 4 uker siden jeg mistet! Tiden har gått så fort, selvom de første dagene gikk alt for sakte! Nå vil jeg enten at spiren kan henge seg fast, eller at Tr kan komme så jeg vet mer når jeg har EL, å litt lettere å prøve da.. Selvom jeg mest sannsynlig ikke har hatt EL enda, har vi hatt en god del , det er jo ikke akkoratt feil det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #100 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg må ærlig talt si at jeg blir litt frustrert når jeg ser ut vinduet,å det er blå himmel og ute! Greit nok at det blåser å ikke er sommer varmt. Men det får da være måte på hvor fint det skal være når jeg sitter inne på jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå