Skytte Skrevet 16. september 2005 #1461 Del Skrevet 16. september 2005 Oioi! Mye som skjer! Bra at mannen er så engasjert! De kan være ganske morsomme når dem hiver seg rundt! Håper stemninga stabiliserer seg i helga og at dere får det veldig koselig og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. september 2005 #1462 Del Skrevet 16. september 2005 Hatt meg en skikkelig dagbokrunde, så nå er jeg "mett" og har ikke så mye mer å si! God fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 16. september 2005 #1463 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Syns det var så koselig å høre at mannen din engasjerer seg sånn i forsøket han også. Da er det i allefall helt tydelig at dere har de samme ønskene...selv om det må være tungt for dere, så er det virkelig positivt at dere har det samme målet og det virker i allefall sånn på innlegget at dere ønsker det like mye. Tenkt så tungt det hadde vært om han ikke engasjerte seg. Så det gledet meg (er jo ofte kvinnene som ønsker seg barn mest....selv om det var stikk motsatt hos oss ) Har du funnet mastercardet forresten?? Jeg er litt småavhengig av lookfantastic og essential day spa selv. Endret 16. september 2005 av Ionaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. september 2005 #1464 Del Skrevet 16. september 2005 Hei Inonaa! Ja vi ønsker oss like mye barn begge to. Han skulle også ønske det hade skjedd for lenge siden, han er like utålmodig som meg! Og det er sant som du sier; veldig fint å ha samme mål og samme sterke ønske! Vi fikk forresten papirer og prislister fra Volvat i dag (det kom i ekspressfart gitt!!), og de har mange ulike ting å tilby. Bla. nedfrysing av spermier, noe som kunne vært aktuelt hvis sambo skal hormonbehandles! Nei, mastercardet er og bli borte, jeg ringte banken i går og fikk det sperret. Var på nettbanken i dag og så det var sperret, og at det var kommet opp nr på et til. Det skulle komme i posten i løpet av 5 dager. Så når det kommer kan jeg shoppe! Liker ikke å bruke VISA på nettet. Full tilgang til min konto med mine egne penger? Nei da bruker jeg heller forsikrede "minuspenger"! Du har tydeligvis god erfaring med look fantastic du da? Da skal jeg slå til, har ønskelisten klar! Blir ikke så mye, for har veldig dårlig råd... Nå er det fredagskveld og frihelg! Ute er det måneskinn og kaldt. I morges var det 4 minusgrader, og jeg måtte selvfølgelig skrape bilen. Savner garasjen, ja! Nei, nå må jeg bli sosial igjen - sambo sitter i stuen med en liten øl, og en liten pærecider venter på meg! Veldig sjelden vi koser oss med sånntno! Og forresten så er alt greit igjen og mitt hemmelige triks virket! Klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. september 2005 #1465 Del Skrevet 17. september 2005 Bra at det ordnet seg med leietagere. Gjør ting litt vanskeligere når en er langt borte. Men langt borte er vel Tailand også... Flink og skjønn han er som undersøker og engasjerer seg. :grine2: Tenker på deg! Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. september 2005 #1466 Del Skrevet 17. september 2005 Du er ikke den eneste som har dårlig råd, bare så det er sagt...kanskje det kan være en trøst!? Selv er vi heller litt i manko om dagen, og strever godt for å få endene til å møtes... Argh! Penger og økonomi altså! Pengesluket Norge!!! Uansett, det går seg til! Kjempeflott at det ordnet seg med leieboere, da er det en ting mindre å bekymre seg for! Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min forleden også! Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. september 2005 #1467 Del Skrevet 19. september 2005 Innom med en kjempegod !! Håper helga di ble like fin som mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. september 2005 #1468 Del Skrevet 19. september 2005 Vet så godt hvordan det er å ha dårlig råd, men så lenge det er for en begrenset periode så går det jo greit... Selv om man kanskje ikke føler det når det er hundre kroner på kontoen og litt for lang tid til lønning Men så er det jo også så utrolig deilig når det endelig går andre veien igjen!! Og det kommer det jo til å gjøre når mannen blir ferdig med studiene, og hvis man da er litt strukturert er det lett å starte sparing før man venner seg til et forbruk som spiser allt.. Oj, tok visst litt av, men har vært der ja Og var veldig flinke til å spare de første årene da økonomien bedret seg.. men nå har vi vært fryktelig slappe å det er vanskelig å gå andre veien gitt Bla bla bla, like skravlete i fingra som i kjeften gitt Tenker masse på dere!!!!! Stoooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. september 2005 #1469 Del Skrevet 21. september 2005 Samboer er jo selvstendig næringsdrivende. Det er alltid roligere om sommeren, så hver høst er vi på sparebluss. Merker det spesielt godt nå som jeg ikke har min inntekt fra sykehjemmet... Og alle klærene/utstyret datteren til samboer trenger (da hun ikke hadde noe med seg hit) Men det går alltid på et vis. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. september 2005 #1470 Del Skrevet 21. september 2005 Takk for hilsener og støtteerklæringer Mayamor, Orkideen, Madden, Bizzy og Mayamor igjen! I dag har vi fått svar fra Porsgrunn om at de har mottatt søknaden og at vi får nytt brev om innkalling til time når de har ledig time. Og nå har jeg fått mitt nye mastercard og har shoppet litt på Strawberrynet og på Look Fantastic! Så om noen dager kommer det pakke til meg! Pakker, rettere sagt! Sliten i dag, og litt uttafor. Men har vært og ridd og kost meg. Men pumoet igjen etterpå.. Nå ser jeg fram til helgen! Er så spent på Bizzy... TENKER PÅ DEG HVER DAG, VENNEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. september 2005 #1471 Del Skrevet 21. september 2005 til deg også! Håper du får ei god natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. september 2005 #1472 Del Skrevet 22. september 2005 I dag har vi fått svar fra Porsgrunn om at de har mottatt søknaden og at vi får nytt brev om innkalling til time når de har ledig time. ← Gode nyheter!!!!!!!! Blir spennende da å vente på time, håper det ikke tar så altfor lang tid Håper formen blir bedre, ikke noe morsomt når overskuddet mangler, skulle gjerne hatt litt å sende deg, men har ikke funnet noe serlig av det i det siste jeg heller Tenker masse på dere og håper det snart går seg til og du begynner å trives bedre på andre siden av fjellet!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. september 2005 #1473 Del Skrevet 22. september 2005 Ikke aktiv prøving, bare kos!!!! Men egenprod. EL er jo uansett ikke å forakte!! Det betyr jo bare at kroppen min fungerer litt mer! Så herlig med shopping da! Jeg hadde faktisk aldri tenkt over at jeg kunne brukt mastercard på sånn litt "usikker" shopping! Det var jo lurt! *må skrive opp bak øret*.... Skulle egentlig tusle meg til sengs..men kan egentlig bare glemme det da...etter å ha sovet i snart et døgn i strekk! Ha en flott fredag når du våkner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. september 2005 #1474 Del Skrevet 23. september 2005 Hei snuppa! Måtte bare innom og si hei.............snart natt og påtide å sove. Og du - neste gang jeg er på Lagunen er du helt klart med i tankene mine Håper dere får en kjempefin helg vennen. Klem fra Charmina Ps: hadde besøk av en nydelig liten prøverørs jente her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. september 2005 #1475 Del Skrevet 26. september 2005 Takk for koselig hilsen, Charmina! Kanskje du kan få besøk av meg og en liten prøverørsbaby en vakker dag..? Fri i dag! Deilig! Må ha fri for å få gjort ting i huset! Sambo er fritatt for det aller meste av husarbeid, han stormleser, nå er det IKKE lenge til eksamen.. Så alt det praktiske faller på meg. Har hatt noen litt kjipe dager i det siste.. Vært mye sur og gretten (stakkars sambo..) og trist. Får av og til en helt klaustrofobisk følelse når jeg tenker hvor langt hjemmefra jeg er.. Lengter sånn hjem, og veksler mellom total mistrivsel og lett nysgjerrighet på dette stedet. Egentlig bare hater jeg det.. Men så er det så fint rundt her og koselig at jeg kan liksom ikke hate-hate det helelr... Skal rundt innpå nettet her og lete etter priser på tog/fly. Skal bestille meg en tur hjem i oktober/november! Faren er vel at jeg får hetta når jeg skal tilbake hit.. Jeg vil hjeeeeeeeeeeem..... Klem fra Pingle-Huldra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. september 2005 #1476 Del Skrevet 26. september 2005 Glemte Madden! Stor klem til deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. september 2005 #1477 Del Skrevet 26. september 2005 Heisann! Må bare gi et ord om du har tid til å møtes når du kommer hjem altså Vet jo hvordan det har en tendens å bli stress så jeg kan være sånn "bakvakt" ring dersom du får litt ledig tid innimellom treff Og blir ikke sur og vonbroten om du ikke rekker heller! Leit at du ikke trives vennnen Men forhåpentligvis så er det ikke lenge igjen, og mannen din virker jo veldig målbevisst og flink med skolearbeidet så det ordner seg sikkert med overføring hjem om dere ønsker det!! Vi har jo bodd i bergen i over 7 år nå... og jeg syns fremdeles det er fryktelig vondt og trist å reise tilbake når jeg har vært hjemme på besøk Er nok alt for glad i hjemstedene våres vi, men er jo litt godt også, for da vet man jo at man etterhvert kommer til å bo der man virkelig hører hjemme Tenker masse på deg, og kommer å besøker når jeg er hjemmom litt lenger enn kun en liten helgetur Kanskje jeg rekker innom før du reiser hjem til jul...? Stoooooooooooor bamseknuseklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. september 2005 #1478 Del Skrevet 26. september 2005 Var i Elverum en liten tur i dag. Tenkte på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. september 2005 #1479 Del Skrevet 26. september 2005 Skjønner godt at du har hjemlengsel jeg Huldra mi! Du får ha nedtelling til returen vet du...det hjelper på å vite at man ikke skal være "bortreist" for alltid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. september 2005 #1480 Del Skrevet 26. september 2005 Takk alle sammen.. Det er ikke bare det at jeg lengter hjem, jeg savner vennene mine og føler meg så utolig ensom.. Og så er ikke jeg og sambo enige om hvor lenge vi skal bo her, og det tynger meg veldig ned... Og så har jeg en tendens til å gå å bekymre meg for alt mulig, selv om det kanskje ikke blir sånn so jeg tror.. Jaja, nok om det! Så artig, Trulselinemor!!! Og Bizzy - hvis du skal hjemom nå i høst, så MÅÅÅÅ dere ta turen hit!! Hjertelig velkommen skal dere være!! Skal ikke hjem til jul, vi.. For jeg må jobbe både lille julaften og julaften og første juledag.. Men skal på pinnekjøttmiddag i romjulen hos bestevenninnen min og familien, de skal feire jul bare et par timer unna oss! Så vi har noen kjente i nærheten da, så vi slipper å være ensomme i julen! Har bestemt dato for en tur hjem i høst (rundt 10.nov)! Og da blir det kanskje også et lite besøk til fam. Bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå