Gå til innhold

Vi prøver!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Hei, Natasha! :vinke: Kjekt med sniklesere som legger igjen spor! Kjekt å i det hele tatt ha sniklesere! :) Har hørt mye positivt om Porsgrunn fra ulike kilder, det var bare så langt for oss. Men Porsgrunn blir det! Når vi får papirene fra Haukeland skal vi sende dem dit.

Bizzy: Ja det er godt! Og ca et halvt års ventetid, det er ikke så ille!!

Måtte innom en snartur i dag, styrer egentlig på her. Våknet så tidlig i dag, så jeg har vært i sving siden ni.. Huldermannen sover søtt enda, heldiggrisen. Jeg er så oversliten at jeg har problemer med å hvile... :tristbla: Vondt i alle muskelr, stiv og støl etter bæring, blåmerker på lårene etter å ha lent møbler på lårene i korte øyeblikk (får blåmerker av ingenting), oppskrapt på armene.. Men nå er det bare det vi skal ha med oss som står igjen, og i morgen må alt være klart til å bære ut i bilen. Siste sjanse til internet på denne siden av fjellet! :)

Begynner å bli litt trist nå.... Men også veldig spennende!!! Er så delt, jeg..

Og så våknet jeg til mensen i dag og har vondt i både mangen og korsryggen... Ble litt ttt på sengen av mensen i dag, lenge siden jeg ikke har hatt peiling på når den skulle komme! Veldig greit, for da slapp jeg å gå og vente!

Så da var PP 31 et faktum. Johoo... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Bare innom å sjekker hvordan det står til med deg.. Godt dere snart er ferdige med flyttingen, for dette høres slitsomt og ikke bra ut :( Du må ta vare på deg selv!

Teit med tanta. Spennende med sykehusvalg. Krysser fingrene for at ting ikke tar så lang tid. Er det noen som fortjener klaff, så er det DERE :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: fra meg også! Det høres ut som flyttinga begynner å virkelig slite på nå! Godt at dere snart er i mål! Er veldig spent på dine vegne til hvordan det går!

Håper du oppdaterer oss raskt når du kommer deg på plass, så vi får vite at alt har gått bra!

Blir også utrolig spennende nå mht overflytting av papirene til ny klinikk! Håper så inderlig at dere slipper å vente noe!! :)

God tur over fjellet snuppa!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei huldra!

Tenk da har du flyttet...

Jeg var på de kanter i helga på friluftsmesse(jakt&fiske). Det var kjempebra. Storkosa oss skikkelig - enda vi ikke akkurat stiller i den typiske kategorien jeger/fisker!

Lykke til! Dette er kjempespennende!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sladrer litt ;)

Hulderjenta er installert i leid hus på østlandet og har allerede skaffet seg vikarjobb :klappe:

Skal hilse så masse til alle her inne :vinke:

Kos deg masse vennen min!!! Gleder meg veldig til du får internett om en 4 ukers tid... utroooolig lenge til forresten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så bra at dere har kommet dere i hus!

Og supert at du har skaffet deg jobb allerede.

4 uker til du får internett?! :overrasket:

Det er lenge det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Slenger meg på Mrs P sin hilsen!

Håper dere ikke har slitt dere helt ut nå da...

Spennende med ny jobb da! Vi må få høre hvordan det går! Så får vi håpe 4 uker går styggfort!!

Lykke til med alt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Heisann alle sammen! :klem: Har så masse å fortelle at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne... Sitter på biblioteket, for vi har ikke internet hjemme enda. Tar noen uker å vente.. Først må det legges inn telefonlinje, og så kan vi få bredbånd! Bare å smøre seg med tålmodighet! Det er vanskelig, for jeg kjenenr jeg savner nettet og ikke minst KG og alle mine gode KG-venenr! :klem:

Takk for hilsener fra dere SUPERGIRLS! Skal rundt å oppdatere meg hos dere etetr hevrt, har sikkert skjedd mye siden sist. Føler jeg har vært borte en evighet... Har ikke så bra med tid her nå, så jeg får ta en skikkelig runde en annen dag. :)

Det går opp og ned for tiden, jammen tar det på å flytte til et nytt sted! Savner Hjemme, savner venner, savner familie, savner dere her på KG (men dere blir jo med meg! :) ) savner kjente steder, savner fjellene, savner stallen min... Savner nesten jobben min, i hvertfall kollegaene.. Savner fiskene som vi måtte gi bort, og pippippen som vi måtte omplassere... Men det er kjekt her også da, det bare veksler mellom savn og spenning! Har litt sånn følelse av at vi er her på ferie, har ikke gått opp helt for meg at vi faktisk skal bo her et år eller tre... Men jeg skjønner det vel etter hvert!

Huldermannen har begynt på skolen, og jeg begynner i opplæring i ny jobb denne uken. Er så mye nytt for tiden at jeg blir skikkelig sliten av det.. Men det går seg til etter hvert, det er bare så slitsomt å være helt ny i alle sammenhenger og begynne på nytt. Men spennende også! Gleder meg til å begynne å jobbe, skal bli spennende å få nye erfaringer! Og viktigst av alt - jeg har ordnet meg så jeg får holde på med det jeg liker best! :sjarmor: (For de som lurer: hest..)

Ellers venter vi på papirene fra Hauklenad så vi kan sende dem til Porsgrunn! :)

Jeg kommer innom igjen så fort jeg kan! Ha det bra så lenge! STOR KLEM fra Huldra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem1: Så koselig å se deg her inne, du er savnet :Nikke:

Tar litt tid å bo seg til på nytt sted, blir nok bedre etterhvert :klem: Husker vi brukte litt tid på å bo oss til i Bergen, men etterhvert så ble det bare bedre og bedre og nå er det rart å tenke på at vi ønsker å flytte hjem igjen, litt av og på, men det som drar er familien og at de fleste vi har hatt kontakt med i bergen har vært studenter og nå er det nesten ingen igjen :roll:

Godt å høre at ting kommer i orden, og at du har fått ordnet deg tilgang til hest! Kan sikkert være ekstra deilig med noen skikkelig avslappende rideturer når det skjer så mye nytt!

Gleder meg til neste oppdatering, og håper dere koser dere og har det flott på østlandet :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tenk nå er vi nesten naboer.

Tusen takk for hilsen. Jeg har skrevet litt i dagboka mi. Gå innom begge for å se. Orker ikke å skrive mer nå. Den generelle dagboka er det skrevet om en tung nyhet vi nettopp fikk vite.

Skriver mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære huldravennen :klem:

Så alt for lenge siden jeg har skrevet til deg nå.

Men du er langt fra glemt altså.

Håper dere finner dere til rette og at dere vil trives.

Er det sånn at dere har flyttet fra Bergen for godt??????? :tristbla:

Håper de tar godt vare på dere på det nye sykehuset!

HA en super helg!

STOR klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden i sommer gikk så altfor fort. :sur:

Nå er du langt, langt borte.

Men her inne holder vi jo kontakten som om den var den samme.

Og det er jo den - bare nettkabler i mellom oss.

Om noe lengre nå... :ler:

Måtte innom og oppdatere meg om livet ditt og flyttingen. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Hei! :klem:

Her er jeg, tilfeldig innom! Og ble veldig glad da dagboken min lå øverst! :sjarmor: Er bibliotekssurfer enda, men 12. sept skal vi ha nettilgang! Har fått alt utstyret, og skuffelsen var stor da vi måtte vente over ti dager før vi kunne komme oss på nett! :overrasket: Men det nærmer seg nå!

Savner dere! :klem:

Takk for hilsener, Mayamor og Skytte og Bizzy og Charmina og Mrs Potter og Trulselinemor og Bizzy igjen!

Ting begynner å gå seg til her, jobben begynner å bli bra, selv om jeg har litt for liten stilling. Bare 50 %... Men kan fylle på med ekstravakter da. Jeg har begynt på ridekurs så jeg får holde på hester og riding, og håper jeg kan bli bedre kjent med noen i stallen der etter hvert. For det er litt ensomt her.. Huldermannen er opptatt med skolen, og utenom ham har jeg ikke så mange. Enda! Men har jo begynt å bli kjent med folk på jobb, så da kommer det seg. :)

Men han og jeg har det veldig godt for tiden, det kjennes så riktig å være her sammen (selv om jeg helst ville at vi skulle vært hjemme i Bergen. :hjerte:

)

I forrige uke ringte vi Porsgrunn og sendte alle papirene våre dit, og en egenskrevt søknad, for det ville de ha, siden vi egentlig hadde blitt søkt inn et annet sted. Så nå er det bare å vente og vente!!! :sjenert: Det er jeg ikke så flink til...

Om en uke kan jeg oppdatere meg ordentlg her, og skrive litt oftere! Har massevis av tid for tiden, så jeg komemr nok til å bo her litt igjen! ;)

Ha det kjempefint så lenge!! STOR KLEM!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir koselig ja!

Venting ja......Finnes knapt noe værre :frustrert: Skulle gått an å kjøpt seg litt tålmodighet, det kunne jeg trengt i alle fall!

Syns alltid det er venting med alt som skal skje! Men så skulle helst ting skjedd igår da.... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...