Gå til innhold

Hva synes menn om silikonpupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker 70a i bhstørrelse og tilogmed det er for stort så måtte ha brukt 70aa.(vansklig å finne)

Lyst å ta silikon, ikke sånn overdrevet, bare sånn c cup eller noe, så det ser mest naturlig og fint ut.

Jeg synst jo selv ekte pupper er best da, men jeg har jo ikke pupper akkurat. Hadde ikke tenkt på silikon om jeg hadde b cup.

Silikon blir jo hardt å ta på, mens ekte er mykere. Men når det ikke er noe å ta på uansett så skader det vel ikke.?

Eller blir det dumt av meg?..Vet jo at det ikke kommer til å gjøre livet mitt og alt mye bedre, og at jeg godt kan bli likt likevel, men jeg hadde følt meg mye bedre.

Er silikon virkelig så gale som mange sier det er. Man er samme personen om man tar de, er ikke ALLE som ender opp med å angre på det, eller ''misbruker'' de.

Så..Hva er deres mening om silikonpupper (viss man ikke overdriver og har så små pupper)

Og hva synst du om jenter som tar det.

Skriv helst om du er mann eller dame om det ikke står :kose:

Jeg hadde noe på gang en gang, med ei dame som trolig hadde mindre bryster enn deg. Allikevel likte jeg godt brystene hennes. Jeg likte å ta på de, og å kysse på de. Aller best likte jeg at hun responderte så godt på slik kos. Hun jeg er med nå har større bryster, men gleden over disse er noe av det samme.

Jeg fraråder silikon. "Never change a winning team!" Det er ikke volumet som teller, men derimot kosegleden.

(jeg er mann)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns en kan gjøre det for sin egen skyld, og ikke overdrive mengden. Jeg er selv en liten 70A, har fått barn og alt, men de er fortsatt like små. Jeg vurderer å legge inn litt, og det er for min egen del. Kommer ikke til å gå rundt og flashe de til andre for å skryte.

• Liker 1
Skrevet

Har opp gjennom årene vært borti 3-4 par pupper med silikon. De satt på flotte damer, og jeg ser ikke helt hva som er feil i å ha det.

At enkelte forhåndsdømmer må man bare leve med.

Sannsynligvis bygdefolk, der toleransen er lav.

Bra du aldri har fordommer mot folk da. :)

:ironi:

Skrevet

Bra du aldri har fordommer mot folk da. :)

:ironi:

Fillern å Alice, den spoten og det utsagnet der var avholdt til bygdefolk som er imot silikonpupper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...