Gjest imli Skrevet 29. januar 2012 #41 Skrevet 29. januar 2012 Eg er kvinne, og tykkjer silikonpuppar stort sett er mindre pent. Forstår sjølvsagt rekonstruering av bryst etter t.d kreft, og kanskje viss ein er heilt, totalt flatbrysta. Viss ein berre har små puppar, så nei. Då bør ein heller jobbe med sjølvtillita. Når ein fyrst har fiksa på ein ting, trur eg dessutan ein har trådt over ei grense, og kan ha lettare for å vera misfornøgd, og kanskje ynskje og fikse på, andre kroppsdelar og. Og kva slags kjensle må det ikkje vera, og veta at ein måtte ty til kirugi for å bli fornøgd med kroppen sin? For meg ville det i alle fall ha vore eit totalt nederlag, ei falitterklæring. Å samanligne kirurgi med sminke, barbering og generelt kroppsstell, fell jo berre på si eiga urimelegheit, til tross for at eg absolutt høyrer til dei som tykkjer folk ser penast ut med lite sminke ganske naturleg behåring. 2
Mango Skrevet 30. januar 2012 #42 Skrevet 30. januar 2012 Dersom man skal utføre et slikt inngrep, så skal man gjøre det for seg selv. jeg er en av de med mindre bryst, og har vel egentlig alltid ønsket meg større. Føler selv at jeg har tatt til "vett" og bare akseptert meg som jeg er født! X'n til kjæresten min tok silikon da de var sammen, og han likte det ikke i det hele tatt. hardt og ikke bra (hans ord), så da får han bare ta til takke med mine! hihi 1
Gjest Lykkeliky Skrevet 30. januar 2012 #43 Skrevet 30. januar 2012 Jeg syntes det kommer ann på hvor mye man legger inn. Det må se naturlig ut. Kan ikke fatte at menn syntes det er pent når de ser ut som to baller som ser ut som de kan sprekke når som helst. Jeg ville aldri tatt silikon. Det er fake, og jeg vil være ekte 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #44 Skrevet 31. januar 2012 Den eneste forskjellen på plastisk kirurgi og sminke/hårfarge/barbering/andre ting vi gjør kun for utseendets skyld er at kirurgien tar det hele et lite steg videre. Det er forøvrig ikke slik at alle kremer og deodoranter og sminke vi kliner på oss hver eneste dag er frie for potensielt dødelige kjemikalier. På sikt kan det å bruke skadelige produkter være like risikofylt som en liten operasjon (som det å legge inn silikon tross alt er). Nye skadelige stoffer oppdages hele tiden, og mange av stoffene som finnes i ting vi smører på oss hver dag er enda såpass lite forsket på til at vi med sikkerhet kan si at de ikke vil føre til f.eks. kreft.
yes2yes Skrevet 31. januar 2012 #45 Skrevet 31. januar 2012 Den eneste forskjellen på plastisk kirurgi og sminke/hårfarge/barbering/andre ting vi gjør kun for utseendets skyld er at kirurgien tar det hele et lite steg videre. Nettopp. Men for mange er et steg videre, et steg for mye. Å bruke sminke for eksempel gjør at du forterker visse trekk ved kroppen, mens det å sette inn implanter er en forandring i kroppens fasong og struktur. Personlig mener jeg at silikon for skjønnhetens skyld og det å fylle opp bh'en med papir er likestilt, da de begge prøver å endre fasong. Jeg har mine egne preferanser i slike saker, men alle får gjøre hva de enn vil så lenge de er fornøyd selv og ikke bevisst krenker andre. 3
ml92 Skrevet 24. mars 2012 #46 Skrevet 24. mars 2012 Personlig foretrekker jeg at kvinner utmerker seg på andre måter, så slik sett teller silikon negativt for min del. Alt i alt så har jeg funnet ut at kvinner med silikon generelt har andre interesser og verdier enn meg, så da er det like greit egentlig. "Kvinner med silikon" er akkurat lik andre kvinner:) Du har mest sannsynlig bare vært borti feil kvinner;)
ml92 Skrevet 24. mars 2012 #47 Skrevet 24. mars 2012 Den eneste forskjellen på plastisk kirurgi og sminke/hårfarge/barbering/andre ting vi gjør kun for utseendets skyld er at kirurgien tar det hele et lite steg videre. Det er forøvrig ikke slik at alle kremer og deodoranter og sminke vi kliner på oss hver eneste dag er frie for potensielt dødelige kjemikalier. På sikt kan det å bruke skadelige produkter være like risikofylt som en liten operasjon (som det å legge inn silikon tross alt er). Nye skadelige stoffer oppdages hele tiden, og mange av stoffene som finnes i ting vi smører på oss hver dag er enda såpass lite forsket på til at vi med sikkerhet kan si at de ikke vil føre til f.eks. kreft. Er helt enig med deg! Har silikon selv, og når diskusjoner ang dette dukker opp, bruker jeg alltid dette som argumentasjon. Man har noe ved utseende sitt man ikke liker, og vil gjøre noe med det! Enkelt og greit, så hvorfor ikke bare bli kvitt problemet
ml92 Skrevet 24. mars 2012 #48 Skrevet 24. mars 2012 Eg er kvinne, og tykkjer silikonpuppar stort sett er mindre pent. Forstår sjølvsagt rekonstruering av bryst etter t.d kreft, og kanskje viss ein er heilt, totalt flatbrysta. Viss ein berre har små puppar, så nei. Då bør ein heller jobbe med sjølvtillita. Når ein fyrst har fiksa på ein ting, trur eg dessutan ein har trådt over ei grense, og kan ha lettare for å vera misfornøgd, og kanskje ynskje og fikse på, andre kroppsdelar og. Og kva slags kjensle må det ikkje vera, og veta at ein måtte ty til kirugi for å bli fornøgd med kroppen sin? For meg ville det i alle fall ha vore eit totalt nederlag, ei falitterklæring. Å samanligne kirurgi med sminke, barbering og generelt kroppsstell, fell jo berre på si eiga urimelegheit, til tross for at eg absolutt høyrer til dei som tykkjer folk ser penast ut med lite sminke ganske naturleg behåring. Jeg vil absolutt mene at dersom du hadde sett mine silikonpupper, hadde du ikke sett at jeg hadde silikon Så silikonpupper er like fine som naturlige
Mr. Jones Skrevet 24. mars 2012 #50 Skrevet 24. mars 2012 Kan til nød gå dersom det er en diskre mengde, men det kommer helt an på hvordan hun ellers ser ut. En bimbo med silikon er svært turn-off. Dersom det er snakk om rekonstruksjon o.l. er jeg 100 % forståelsesfull. Ikke tro at alle menn på jord bare tenner på store pupper. Heiteste kjendis for meg: Keira Knightley;) 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #51 Skrevet 24. mars 2012 Syns ikke noe om kunstige kroppsdeler. 3
-Jiinxs- Skrevet 24. mars 2012 #52 Skrevet 24. mars 2012 Jeg bruker 70a i bhstørrelse og tilogmed det er for stort så måtte ha brukt 70aa.(vansklig å finne) Lyst å ta silikon, ikke sånn overdrevet, bare sånn c cup eller noe, så det ser mest naturlig og fint ut. Jeg synst jo selv ekte pupper er best da, men jeg har jo ikke pupper akkurat. Hadde ikke tenkt på silikon om jeg hadde b cup. Silikon blir jo hardt å ta på, mens ekte er mykere. Men når det ikke er noe å ta på uansett så skader det vel ikke.? Eller blir det dumt av meg?..Vet jo at det ikke kommer til å gjøre livet mitt og alt mye bedre, og at jeg godt kan bli likt likevel, men jeg hadde følt meg mye bedre. Er silikon virkelig så gale som mange sier det er. Man er samme personen om man tar de, er ikke ALLE som ender opp med å angre på det, eller ''misbruker'' de. Så..Hva er deres mening om silikonpupper (viss man ikke overdriver og har så små pupper) Og hva synst du om jenter som tar det. Skriv helst om du er mann eller dame om det ikke står Om du vil gjøre det, så gjør det for at du selv vil ha det. Og føler at livstilstanden din blir bedre. Gutter er alle forskjellig, noen liker det og andre liker det ikke. Så om du treffer på en som ikke liker det så går du videre. Med andre ord, ikke ta silikon for å bli mer populær med det motsatte kjønnet.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #53 Skrevet 25. mars 2012 Ingen har merket forskjellen, Men hva er vitsen da? Hvor ofte må forresten silikon-innlegg justeres kirurgisk? (Hvert tiende år? Hvert femte?)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #54 Skrevet 25. mars 2012 Jeg bruker 70a i bhstørrelse og tilogmed det er for stort så måtte ha brukt 70aa.(vansklig å finne) Lyst å ta silikon, ikke sånn overdrevet, bare sånn c cup eller noe, så det ser mest naturlig og fint ut. Jeg synst jo selv ekte pupper er best da, men jeg har jo ikke pupper akkurat. Hadde ikke tenkt på silikon om jeg hadde b cup. Silikon blir jo hardt å ta på, mens ekte er mykere. Men når det ikke er noe å ta på uansett så skader det vel ikke.? Eller blir det dumt av meg?..Vet jo at det ikke kommer til å gjøre livet mitt og alt mye bedre, og at jeg godt kan bli likt likevel, men jeg hadde følt meg mye bedre. Er silikon virkelig så gale som mange sier det er. Man er samme personen om man tar de, er ikke ALLE som ender opp med å angre på det, eller ''misbruker'' de. Så..Hva er deres mening om silikonpupper (viss man ikke overdriver og har så små pupper) Og hva synst du om jenter som tar det. Skriv helst om du er mann eller dame om det ikke står Silikon er kjempeflott så lenge man ikke overdriver! Normale pene bryster har ikke flertallet, og man får jo heng etc med årene, og har man da silikon pupper som har normal størrelse åhhhhh deilig mann 32
Mango Skrevet 25. mars 2012 #55 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Edit; hadde vist svart før på tråden. Endret 26. mars 2012 av Muffesk
Konservativ Mann Skrevet 25. mars 2012 #56 Skrevet 25. mars 2012 Vel, jeg synes nå at store silikonpupper er veldig flott, men folk er nå forskjellige.
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 26. mars 2012 #57 Skrevet 26. mars 2012 Dette er jo litt artig. TS spør hva menn synes om silikon, og blant mange svar er det en fyr som synes det er direkte avtennende. Og han får faen meg høre det og er både fordomsfull og generaliserende, pga sitt tenningsmønster. Høres ut som om silikon ikke var noen vidunderkur mot komplekser allikevel gitt.
Sommee Skrevet 26. mars 2012 #58 Skrevet 26. mars 2012 Har opp gjennom årene vært borti 3-4 par pupper med silikon. De satt på flotte damer, og jeg ser ikke helt hva som er feil i å ha det. At enkelte forhåndsdømmer må man bare leve med. Sannsynligvis bygdefolk, der toleransen er lav.
mammamora90 Skrevet 26. mars 2012 #59 Skrevet 26. mars 2012 Jeg vurderer selv å ta silikon, men ikke kun fordi jeg har a/b cup, mest fordi de ser grusomme ut etter å ha fått barn. Ser ikke noe galt i silikon, men jeg må ærlig innrømme at jeg syns det er litt trist når jenter som egentlig har fine pupper tar silikon når det egentlig ikke er noe galt med dem fra før, når de har c cup naturlig som ser helt fine ut, og når de heller ikke har fått barn enda som kan ha resultert i litt slappere pupper..
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 26. mars 2012 #60 Skrevet 26. mars 2012 Næh, det betyr ingenting for min del. Mye styr for ingen respons hos denne gutten ihvertfall, kansje du tilogmed hadde fått et ekstra skeptisk øye planta i din retning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå