Gå til innhold

Hva synes menn om silikonpupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker 70a i bhstørrelse og tilogmed det er for stort så måtte ha brukt 70aa.(vansklig å finne)

Lyst å ta silikon, ikke sånn overdrevet, bare sånn c cup eller noe, så det ser mest naturlig og fint ut.

Jeg synst jo selv ekte pupper er best da, men jeg har jo ikke pupper akkurat. Hadde ikke tenkt på silikon om jeg hadde b cup.

Silikon blir jo hardt å ta på, mens ekte er mykere. Men når det ikke er noe å ta på uansett så skader det vel ikke.?

Eller blir det dumt av meg?..Vet jo at det ikke kommer til å gjøre livet mitt og alt mye bedre, og at jeg godt kan bli likt likevel, men jeg hadde følt meg mye bedre.

Er silikon virkelig så gale som mange sier det er. Man er samme personen om man tar de, er ikke ALLE som ender opp med å angre på det, eller ''misbruker'' de.

Så..Hva er deres mening om silikonpupper (viss man ikke overdriver og har så små pupper)

Og hva synst du om jenter som tar det.

Skriv helst om du er mann eller dame om det ikke står :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det så lenge du gjør det for DEG og ikke for noen andre. Samt at størrelsen bør kle kroppen og ikke se ut som sprekkeferdige ballonger. ;) Men jeg er hunkjønn da, så har ingen anelse om hva mannfolka mener.

Skrevet

Jeg har selv silikon. Tok det da jeg var 18 år, og det er en del år siden.

Direkte angret har jeg aldri gjort (bortsett fra den første uka etter operasjonen, som var et smertehelvete uten like), men det er klart det har jo sine ulemper.... Jeg vet at mange menn misliker silikon, så jeg er alltid litt smånervøs før hver gang jeg skal vise meg naken med en ny mann (skjønt jeg har aldri one night stands, og foretrekker å bli kjent med menn før jeg har sex med de, og som regel forteller jeg de at jeg har silikon på forhånd, sånn at de vet det og slipper å bli overasket). Men på en annen side føler jeg meg selv mer komfortabel nå som jeg faktisk har pupper (var omtrent helt flatbrystet før), noe som gjør at jeg i det store og det hele slapper mer av naken/i senga.

Så det er litt todelt for min del... Men alt i alt oppsummert er det mer positivt enn negativ. :)

Skrevet

Hadde jeg vært jente, og i samme situasjon som TS, så hadde jeg gjerne vurdert silikon.

Om det vil hjelpe på selvtilliten din så sier jeg go for it.

Hva synes menn om silikonpupper

Du sier selv, at ekte er best. Men jeg ville nå bare vært glad om jenta var selv fornøyd med kroppen sin, om hun har silikon eller ei betyr ikke så fryktelig mye.

Skrevet

Det viktigste er hva du føler selv og at de silikonpuppene du evt tar er proposjonal med resten av kroppen din. Ikke bry deg så mye om hva andre mener. Noen liker silikon, noen ikke. Hvis det kan hjelpe til på selvtilliten din så syntes jeg du skal gjøre det :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Fikse på formen på brystene ja takk, forstørre dem neitakk. Det blir vanligvis bare feil

Gjest "gjest"
Skrevet

Pupp er pupp og så lenge eierinnen er fornøyd så er alt bra.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har silikon. Ser ut som en b-cup etter at jeg fikk innleggene, så det sier litt om hvordan størrelsen var før det. For meg ble det rett og slett snakk om valget mellom pupper eller ikke pupper.

Jeg har ennå til gode å møte en mann som har hatt noe imot dem.

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Pupp er pupp og så lenge eierinnen er fornøyd så er alt bra.

Enig :)

Skrevet

Jeg bruker 70a i bhstørrelse og tilogmed det er for stort så måtte ha brukt 70aa.(vansklig å finne)

Lyst å ta silikon, ikke sånn overdrevet, bare sånn c cup eller noe, så det ser mest naturlig og fint ut.

Jeg synst jo selv ekte pupper er best da, men jeg har jo ikke pupper akkurat. Hadde ikke tenkt på silikon om jeg hadde b cup.

Silikon blir jo hardt å ta på, mens ekte er mykere. Men når det ikke er noe å ta på uansett så skader det vel ikke.?

Eller blir det dumt av meg?..Vet jo at det ikke kommer til å gjøre livet mitt og alt mye bedre, og at jeg godt kan bli likt likevel, men jeg hadde følt meg mye bedre.

Er silikon virkelig så gale som mange sier det er. Man er samme personen om man tar de, er ikke ALLE som ender opp med å angre på det, eller ''misbruker'' de.

Så..Hva er deres mening om silikonpupper (viss man ikke overdriver og har så små pupper)

Og hva synst du om jenter som tar det.

Skriv helst om du er mann eller dame om det ikke står :kose:

Silikon/ikke silikon er det 56789012 tråder om allerede.

• Liker 1
Skrevet

Silikon/ikke silikon er det 56789012 tråder om allerede.

fint å vite.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt ann på den som bærer dem. Jeg har sett eksempler på små implantater som ser helt ræv ut og har ei venninde som har noen enorme saker og kler det veldig bra selv om hun er liten og nett.

De er etter min erfaring heller ikke SÅ mye hardere enn naturlige pupper, men det kommer vel kanskje ann på produsent av implantatene?

Skrevet

Jeg har en b-cup, ikke akkurat det minste, men jeg liker dem ikke. Greit nok at de ser ok ut, men jeg syns ikke de passer til kroppsfasongen min, med tanke på at jeg har en "knebøy kropp", jeg vurderer å ta silikon. Mange sier at jeg ikke skal gjøre det, siden jeg har bryster, men det er min kropp.. Trives jeg med kroppen min, har jeg det bra.

Skrevet

Personlig foretrekker jeg at kvinner utmerker seg på andre måter, så slik sett teller silikon negativt for min del.

Alt i alt så har jeg funnet ut at kvinner med silikon generelt har andre interesser og verdier enn meg, så da er det like greit egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Personlig foretrekker jeg at kvinner utmerker seg på andre måter, så slik sett teller silikon negativt for min del.

Alt i alt så har jeg funnet ut at kvinner med silikon generelt har andre interesser og verdier enn meg, så da er det like greit egentlig.

silikon - rasist ;O

• Liker 1
Gjest halebein
Skrevet

Jeg var i samme situasjon som deg, og i mars i fjor la jeg inn silikon. (Etter 3 barn var det jammen ikke mye pupp igjen)

Mine erfaringer er at puppene er nesten like myke som vanlige pupper.

Ingen har merket forskjellen, siden jeg kun tok 280 gram i hver. BH-ene med innlegg jeg brukte før inngrepet va såpass store, at det ser helt likt ut som nå med klær på.

Når det gjelder hva menn liker, så spiller det vel ingen rolle??? Mannen liker jo DEG, ikke puppene dine. Elsker han deg, så synes han du er digg uansett om du har silikon eller ikke. Mannen min hadde ingenting han skulle sagt da jeg la inn implantatene - det var et valg som kun jeg tok. Han hadde nok vært like fornøyd uansett. Men det han nyter godt av nå, er en dame som er mer trygg på seg selv, mer fornøyd med kroppen sin - og som derfor slapper mer av når det gjelder sex. Ikke dumt det?

Men velg et implantat som passer til kroppen din. Har du, som meg, lite brystvev fra før, kan store implantater føles veldig harde og runde. Jeg hadde 65a før operasjon og etter innlegg på 280 gram har jeg nå 65E. Men med klær på ser de ut som en helt vanlig B-cup. Lykke til med valget!

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg leker ikke med dukker for å si det slik

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg ser ikke noe galt i det så lenge du gjør det for DEG og ikke for noen andre. Samt at størrelsen bør kle kroppen og ikke se ut som sprekkeferdige ballonger. ;) Men jeg er hunkjønn da, så har ingen anelse om hva mannfolka mener.

Fullstendig enig i det her. ^^

edit: og ja, jeg syns enkelte silikonpupper er fine.

Endret av Mortem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...