Gå til innhold

Hva synes menn om silikonpupper?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg tok silikon for drøyt et halvt år siden (da jeg var 18). Aldri jort noe mer fornuftig i mitt liv:)

Det du ikke må tenke på er hva andre synes, for alle har forskjellige meninger.

Så hvis dette betyr veldig mye for deg, så vil jeg anbefale deg det. Og det at du sier at "du vet livet ditt ikke kommer til og blir noe bedre med det", skal du ikke være så sikker på;)

Skrevet (endret)

Jeg leker ikke med dukker for å si det slik

This.

Jeg synes det er bra teit at kvinner innbilder seg at menn heller vil kna på plast istedenfor å kna på et menneske som dem liker.

Men det er sikkert masse menn som ikke bryr seg så mye om det, det er bare det at dette er nok også den typen menn som egentlig ikke bryr seg så mye om kvinnen.

Vetikke, at det kan SE bra ut er en ting, men for meg blir det en snodig følelse å kjenne at her er det jo bare et lag hud oppå oppblåsbare-barbara-deler.

Mister liksom litt interessen og / eller engasjementet, da.

Strengt tatt føler jeg også at kvinner som dytter inn fugemiddel i kroppen sin, litt sier at "du egentlig så har jeg ikke noe fornuftig å komme med og setter liten pris på meg selv så vær klar over hva slags forhold vi kan få isammen for det blir noe begrenset på det personlige plan og jeg kommer nok til å gå rundt og sette mindre og mindre pris på meg selv med årene og surere og bitrere kommer jeg også til å bli og det er det DU som må håndtere, ikke jeg".

Litt sånn derre lost cause. Du veit at det er ikke så mye du kan gjøre, liksom. Du må bare gå der og vedlikeholde hennes selvbilde som om det var en dårlig garasje som flassa maling hver høst.

Endret av Harmonics
  • Liker 6
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg har ikke noe i mot silikonpupper. Er fornøyd med puppene mine selv, men hvis de mister helt fasong og tar kveld etter jeg er ferdig med å fø barn inn i denne verden, kommer jeg nok til å fikse på dem.

Jeg vet at samboer absolutt hater silikonpupper. Alle er jo forskjellig, og jeg tenker at skal du først få deg silikonpupper bør det jo være for din egen del. Hva eventuelle mannfolk mener om det er jo ubetydelig så lenge du selv er fornøyd! :)

Skrevet

Jeg ønsker meg silikon, men det er ene og alene pga formen på puppene. Ønsker meg rundere, finere, men ikke spesielt mye større :-) Kommer også til å ta det når jeg får spart opp nok penger.

Skrevet

Jeg bruker 70a i bhstørrelse og tilogmed det er for stort så måtte ha brukt 70aa.(vansklig å finne)

Lyst å ta silikon, ikke sånn overdrevet, bare sånn c cup eller noe, så det ser mest naturlig og fint ut.

Jeg synst jo selv ekte pupper er best da, men jeg har jo ikke pupper akkurat. Hadde ikke tenkt på silikon om jeg hadde b cup.

Silikon blir jo hardt å ta på, mens ekte er mykere. Men når det ikke er noe å ta på uansett så skader det vel ikke.?

Eller blir det dumt av meg?..Vet jo at det ikke kommer til å gjøre livet mitt og alt mye bedre, og at jeg godt kan bli likt likevel, men jeg hadde følt meg mye bedre.

Er silikon virkelig så gale som mange sier det er. Man er samme personen om man tar de, er ikke ALLE som ender opp med å angre på det, eller ''misbruker'' de.

Hvorfor spør du menn om dette? Gjør du ikke det for din egen del? Drit nå i hva mannfolka mener. Det er din kropp.

Så..Hva er deres mening om silikonpupper (viss man ikke overdriver og har så små pupper)

Og hva synst du om jenter som tar det.

Skriv helst om du er mann eller dame om det ikke står :kose:

Skrevet

Jeg har hatt silikon i mange år. Årsaken trenger jeg ikke nevne her. Jeg kan bare fortelle at ikke til dags dato har en mann oppdaget det selv.

Skrevet

This.

Jeg synes det er bra teit at kvinner innbilder seg at menn heller vil kna på plast istedenfor å kna på et menneske som dem liker.

Men det er sikkert masse menn som ikke bryr seg så mye om det, det er bare det at dette er nok også den typen menn som egentlig ikke bryr seg så mye om kvinnen.

Vetikke, at det kan SE bra ut er en ting, men for meg blir det en snodig følelse å kjenne at her er det jo bare et lag hud oppå oppblåsbare-barbara-deler.

Mister liksom litt interessen og / eller engasjementet, da.

Strengt tatt føler jeg også at kvinner som dytter inn fugemiddel i kroppen sin, litt sier at "du egentlig så har jeg ikke noe fornuftig å komme med og setter liten pris på meg selv så vær klar over hva slags forhold vi kan få isammen for det blir noe begrenset på det personlige plan og jeg kommer nok til å gå rundt og sette mindre og mindre pris på meg selv med årene og surere og bitrere kommer jeg også til å bli og det er det DU som må håndtere, ikke jeg".

Litt sånn derre lost cause. Du veit at det er ikke så mye du kan gjøre, liksom. Du må bare gå der og vedlikeholde hennes selvbilde som om det var en dårlig garasje som flassa maling hver høst.

Nå er det jo som regel deres egne preferanser (og/eller komplekser) som er det mest tungtveiende argumentet når kvinner avgjør hva de gjør med kroppen sin da. :)

Jeg har selv silikon, og hvorvidt menn kom til å like puppene mine eller ei utgjorde en helt ubetydelig del av argumentene jeg vektet for og imot hverandre, da jeg skulle ta beslutningen.

Jeg innbilte meg ikke at menn kom til å elske puppene mine, og jeg var heller ikke nevneverdig bekymret for at de kom til å hate dem. Kort sagt falt det meg ikke inn å bekymre meg over menns respons overhodet. Jeg tenkte vel underbevisst at dersom mannen liker -meg- (som tross alt består av langt mer enn et par silikonimplantater), så aksepterer han puppene mine som de er. Med eller uten silikon. :)

Det var mine egne meninger om min egen kropp som var avgjørende.

Jeg har ikke et særlig negativt selvbilde, og selv om jeg for øyeblikket er singel, føler jeg ikke noe behov for å bruke andre mennesker til å "vedlikeholde" selvbildet mitt. Jeg fikset en ting som plaget meg - no big deal.

Om man konkluderer med at kvinner som tar plastiske operasjoner ikke har så mye fornuftig å komme med, ikke setter pris på seg selv og ligger an til å bli "sutrete", sier dette mest om en selv..

Jeg synes du virker veldig fordomsfull og generaliserende, og antar du har svært begrenset (og/eller negativt) erfaring med kvinner som har fikset litt på utseendet?

• Liker 3
Skrevet

Herregud,er det ikke snart på tide at vi setter pris på det naturlige? Det naturlige vi er født med og det som skjer med kroppen når man blir eldre?

En ting er sikkert, og det er at det man kler best, er det man er født med og det som er naturlig!

Trenger vel ikke si at jeg er i mot silikon. Syns man heller skal jobbe med selvfølelsen og ta følelsen av behovet for silikon, som et symptom på at man ikke lenger har god nok selvfølelse.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg synes du virker veldig fordomsfull og generaliserende

Ja og "det sier egentlig mest om deg" osv..

og antar du har svært begrenset (og/eller negativt) erfaring med kvinner som har fikset litt på utseendet?

Fikset på utseendet eller pumpet inn fugemiddel?

Det er egentlig to forskjellige ting, i mitt mannehode.

Og hadde jeg havnet til køys med ei dame med fugemiddel - som jeg nok hadde forsøkt å styre unna i utgangspunktet, så tror jeg nok vedkommende hadde fått en del mer ansvar for å tenne meg enn ei naturlig jente.

Hadde blitt litt sånn skuffa, liksom (se forøvrig avatar for videre utredning).

Endret av Harmonics
  • Liker 1
Skrevet

Herregud,er det ikke snart på tide at vi setter pris på det naturlige? Det naturlige vi er født med og det som skjer med kroppen når man blir eldre?

En ting er sikkert, og det er at det man kler best, er det man er født med og det som er naturlig!

Trenger vel ikke si at jeg er i mot silikon. Syns man heller skal jobbe med selvfølelsen og ta følelsen av behovet for silikon, som et symptom på at man ikke lenger har god nok selvfølelse.

Jepp. Nå er det på tide vi mennesker slutter å barbere kroppsdeler som er ment å være hårete, smøre inn ansiktene våre med sminke, farge håret, ta solarium, kamuflere naturlige kroppslukter med deodoranter og parfymer og generelt undertrykke våre kroppers naturlige utfoldelse, eh?

Plastiske operasjoner er bare et lite skritt lengre enn å gjøre disse tingene de fleste av oss tar for gitt. Det er like greit å innse først som sist at mennesket har ikke vært et "naturlig" vesen på veldig, veldig lenge, og at man selv i såkalte primitive stammesamfunn gjør ting for å pynte på og forandre kroppene sine.

At man ser best ut slik man er født er forøvrig slettes ikke sant. Det finnes utrolig mange vellykkede resultater av plastisk kirurgi, der vedkommede ser langt bedre ut enn før operasjonen.

Jeg er enig i at selvtillit og aksept ovenfor egen kropp er verdt å jobbe mot, men at man tar en operasjon eller to betyr ikke at man slutter å arbeide med selvtilliten og går over til å bli en overflatisk Barbiedukke uten noe som helst annet enn utseendet sitt i tankene. Man taper ingenting (annet enn penger) på å operere seg. Ei heller blir man en dårligere person på noen måte.

Synes det er helt merkelig denne holdningen om at dersom man velger å operere seg, er plutselig kropp og utseende det eneste man bryr seg om.

• Liker 1
Skrevet

Ja og "det sier egentlig mest om deg" osv..

Fikset på utseendet eller pumpet inn fugemiddel?

Det er egentlig to forskjellige ting, i mitt mannehode.

Og hadde jeg havnet til køys med ei dame med fugemiddel - som jeg nok hadde forsøkt å styre unna i utgangspunktet, så tror jeg nok vedkommende hadde fått en del mer ansvar for å tenne meg enn ei naturlig jente.

Hadde blitt litt sånn skuffa, liksom (se forøvrig avatar for videre utredning).

Så synd (?). Men hva så? :) Jenta med "fugemiddelet" hadde neppe angret på operasjonen sin bare fordi hun tilfeldigvis kom til å skuffe en mann eller to. Det finnes nok av de som klarer å ignorere silikonen, eller som tenner på puppene uansett hva innholdet i de er. De fleste vil forøvrig slite med å oppdage det uansett, med mindre det er snakk om meget store silikonimplantater.

Jeg har ihvertfall selv null negative erfaringer med mine silikonpupper i den forbindelse, og har aldri opplevd at en mann har mistet tenningen på meg. :) Tvert i mot er jeg nok kanskje en morsommere sengepartner nå etter operasjonen, nå som jeg ikke lenger er opptatt med å irriterere meg over de små brystene mine.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ihvertfall selv null negative erfaringer med mine silikonpupper i den forbindelse, og har aldri opplevd at en mann har mistet tenningen på meg. :) Tvert i mot er jeg nok kanskje en morsommere sengepartner nå etter operasjonen, nå som jeg ikke lenger er opptatt med å irriterere meg over de små brystene mine.

Jo, men bra for deg?

Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal liksom diskutere eller forsvare hva jeg faktisk tenner på.

Og det har vel heller ikke du egentlig noe med å mene noe om.

• Liker 3
Skrevet

Jo, men bra for deg?

Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal liksom diskutere eller forsvare hva jeg faktisk tenner på.

Og det har vel heller ikke du egentlig noe med å mene noe om.

Nei, hva man tenner på kan man ofte ikke gjøre så mye med. :) Og jeg tror nok at TS nå forstår at det finnes menn som ikke bryr seg, menn som ikke engang merker forskjellen, og menn som synes det er turn off. Og det er da en grei sak.

Hva man tenker og mener om mennesker derimot, det er en holdningsbasert greie som man definitivt kan arbeide med å forbedre. Å dømme folk uten å vite noe mer om dem enn at de har justert litt på utseendet sitt er ikke akkurat noe som definerer en god menneskekjenner...

Jeg vil vel i grunn bare anbefale alle som dømmer damer basert ene og alene på det faktum at de har "fugemiddel" i puppene, om å revurdere hvorvidt dere faktisk er egnet til å trekke disse konklusjonene, på så tynt grunnlag. Kanskje går dere glipp av noen givende bekjentskap, bare på grunn av noen trangsynte, generaliserende misoppfatninger. :)

• Liker 2
Skrevet

Kanskje går dere glipp av noen givende bekjentskap, bare på grunn av noen trangsynte, generaliserende misoppfatninger. :)

Man går nok alltid glipp av ting her i livet ja, det er naturlig all den tid man er forskjellige. Og derav velger man altså bort ting som man ikke liker.

Det er nok litt instinktivt: Man føler at her er det noe ved det andre mennesket som man kanskje ikke helt kan sette fingeren på eller skrive en utgrunnende utredning om, man bare føler at vedkommende ikke helt er det rette for en selv.

Det tror jeg også medfører at man går glipp av en hel rekke konflikter og skuffelser.

Skrevet

Jepp. Nå er det på tide vi mennesker slutter å barbere kroppsdeler som er ment å være hårete, smøre inn ansiktene våre med sminke, farge håret, ta solarium, kamuflere naturlige kroppslukter med deodoranter og parfymer og generelt undertrykke våre kroppers naturlige utfoldelse, eh?

Plastiske operasjoner er bare et lite skritt lengre enn å gjøre disse tingene de fleste av oss tar for gitt. Det er like greit å innse først som sist at mennesket har ikke vært et "naturlig" vesen på veldig, veldig lenge, og at man selv i såkalte primitive stammesamfunn gjør ting for å pynte på og forandre kroppene sine.

At man ser best ut slik man er født er forøvrig slettes ikke sant. Det finnes utrolig mange vellykkede resultater av plastisk kirurgi, der vedkommede ser langt bedre ut enn før operasjonen.

Å operere inn silikonpupper er bare et lite skritt lenger enn å f.eks barbere armhulene?

Er du teit eller bare dum?

• Liker 6
Skrevet

Å operere inn silikonpupper er bare et lite skritt lenger enn å f.eks barbere armhulene?

Er du teit eller bare dum?

Ingen av delene, faktisk. :) De er begge unødvendige og unaturlige fenomener som gjøres ene og alene for å ta seg bedre ut, og har ingen praktisk funksjon overhodet.

• Liker 1
Skrevet

Ingen av delene, faktisk. :) De er begge unødvendige og unaturlige fenomener som gjøres ene og alene for å ta seg bedre ut, og har ingen praktisk funksjon overhodet.

Man risikerer oftest ikke å DØ, å bli deformert, å få infeksjoner, å få stygge arr, osv, av å barbere armhulene.

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker silikonpupper! :)

De er så stramme og fine, og holder tilsynelatende fasongen bedre enn ekte pupper.

Det finnes ikke noe bedre enn en gjennomtrent tenåringsjente med sprettrumpe og store, faste silikonpupper. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i at selvtillit og aksept ovenfor egen kropp er verdt å jobbe mot, men at man tar en operasjon eller to betyr ikke at man slutter å arbeide med selvtilliten og går over til å bli en overflatisk Barbiedukke uten noe som helst annet enn utseendet sitt i tankene. Man taper ingenting (annet enn penger) på å operere seg. Ei heller blir man en dårligere person på noen måte.

Synes det er helt merkelig denne holdningen om at dersom man velger å operere seg, er plutselig kropp og utseende det eneste man bryr seg om.

Mener du virkelig at silikon kan sammenlignes med deodorant? Og at skrittet fra barbering til silikonpupper er et lite skritt? I så fall understreker du bare poenget mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...