Gjest *Maja* Skrevet 27. januar 2012 #41 Skrevet 27. januar 2012 Det beste du gjør for deg selv er å kaste ut all dritten du har i huset og ALDRI handle på tom mage. Kjøp inn masse frukt og fråts heller i det frem til de verste sukkerabstinensene gir seg. Jeg og mannen hadde en periode der vi også var helt gærne. Vi spiste hver vår Ben and Jerrys bøtte med sjokoladefisker, hver vår 200 gram sjokoladeplate, hver vår pose popcorn og smågodt...dette var etter middagen som gjerne var tacos, pizza eller lasagna DYNKET i fete sauser og ost: Og ja: Alt på samme kveld, gjerne under 3 timer. Til slutt så måtte vi bare ta tak i oss selv og si stopp. Totalt sukkerforbud i en lengre periode, og når vi først innførte det gijen så var det en gang i uka og MYE mindre av det. Det verste var at selv om jeg gledet meg som en unge så var det ikke så godt som jeg innbilte meg da jeg tok første godtebiten. Det ble nesten en skuffende opplevelse. Den dag i dag spiser jeg sjeldent godteri. Baker heller gjerne noe kaker, muffins eller cookies som helgekos. Å slutte med sukker er som å slutte å røyke: En må bare bestemme seg. Jeg røykte 30 om dagen i 15 år og klarte å slutte: Du KAN KLARE DET du også 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå