Gå til innhold

Jarle Andhøy, er han sexy?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt forelsket av å se han i Tangerudampen

Anonym poster: 03d6ec19076ed2f87569cb1f7de78332

Det er nok en av hovedgrunnene til at jeg ser Tangeruddampen ja gitt! Men synes noen kunne kastet de ufyselige crocsene hans på sjøen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er sjarmerende, men ikke spesiellt kjekk. Synes Christian Foss er ganske kjekk (så lenge han ikke viser tenna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er litt kjekk. :D

Anonym poster: 0bf6e08ff7ced126c827a90de288a3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes både han og Fossern er noen deilige råskinn jeg :wow:

Anonym poster: 982b1961fc05b476ad768e3dd03e4bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er dritheit! Elsker å se han! Og den tattoveringen han har på brystkassa er kjempefin og supersexy! Han er absolutt en av de mest sexy mennene som fins! ordentlig mannemann!

Anonym poster: 00b9b7d868193892a0b47c10c506aa4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uti fra bildene jeg har sett skjønner jeg ikke helt at mannen får en egen tråd, men.. :vetikke:

Ikke sexy, nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Denne tråden er levende bevis på hvordan man automatisk blir mer kjekk dersom man er kjendis.

Jeg forstår, ut ifra normer og regler, hva dere tenner på, og det er kanskje derfor jeg ikke tenner på det samme.

Helt objektivt... Det er INGEN som hadde snudd seg to ganger etter denne mannen hvis ikke det var for kjendisstatusen. Brad Pitt er kjekk uansett, men denne mannen; no way!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andhøy gjør meg så kåt og våt. Jeg ligger om nettene og gnikker i den våte musa mi. Jeg tenker han har en stor pikk og han kjører meg i seilbåten sin. Jeg drømmer at vi knuller overalt i båten han tar meg bakfra oppe i masta mens vi seiler for fulle seil.

Em frisk bris og litt sjøsprøyt gjør fitta mi ekstra våt. Vi henger overbord mens puppene mine når sjøen.

Du får stille deg i kø:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg startet denne tråden, artig nok har jeg i ettertid møtt Jarle Andhøy, han er kjekk og sexy, og morsom å prate med, og jeg er fortsatt betatt :fnise:

Lenge leve Andhøy :lol:

Anonym poster: 6d164f40c57c361ea66209ed3de13a76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han er fæl. Han roper når han snakker, og snakker som en 50 år gammel rusmisbruker.

Anonym poster: 9371faaf3d767c09a1c3eaeada72bde7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ratata

"Kom igjen da kareeeer, nå må alle stå på ikke sant? Slik at vi får pussa tennaaaa? Det er flott folkens, ta på tannkrem på tannbørstaaaa. Viktig med tannkrem? Så pusser vi tennaaaa? Det er bra. Bare stå på, dette fikser vi ikke sant? Ta frem tannbørstaaaaa? Gå på badeeeee? Og så pusser vi"

Grøss.

Nei. Snakkingen/brølingen hans gjør han i mine øyne særdeles lite sexy. Og det at han avslutter alle setningene som om de er spørsmål er ekstremt irriterende.

Endret av Ratata
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han her lekker å se på med sine blå øyne og ville lugg.

Men jeg ville aldri så mye som tatt på han. Han er jo så sjuskete.

Anonym poster: 114fc54cd573943ef5e4dcf136a72f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Michelet

Denne tråden er levende bevis på hvordan man automatisk blir mer kjekk dersom man er kjendis.

Jeg forstår, ut ifra normer og regler, hva dere tenner på, og det er kanskje derfor jeg ikke tenner på det samme.

Helt objektivt... Det er INGEN som hadde snudd seg to ganger etter denne mannen hvis ikke det var for kjendisstatusen. Brad Pitt er kjekk uansett, men denne mannen; no way!!!!

Det er mange kjendiser jeg ikke synes er kjekke,så jeg tror ikke helt på teorien din.Men for enkelte er det nok kjendisstatusen som trekker :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er levende bevis på hvordan man automatisk blir mer kjekk dersom man er kjendis.

Jeg forstår, ut ifra normer og regler, hva dere tenner på, og det er kanskje derfor jeg ikke tenner på det samme.

Helt objektivt... Det er INGEN som hadde snudd seg to ganger etter denne mannen hvis ikke det var for kjendisstatusen. Brad Pitt er kjekk uansett, men denne mannen; no way!!!!

Jeg er litt enig med deg, men samtidig:

Det er vi som gjør kjendiser til kjendiser.

Og det er jo ikke rart at man blir mer populær når man blir frontet, fler får sett deg og hvem du er.

Noen blir rett og slett ikke godt nok likt, eller er nok spennende til at de får forbli kjente....

Er du med? Jeg er også litt sånn at jeg ikke gidder å like de som allerede har 10 andunger hengende bak seg, jeg leter heller i sivet etter den stygge andungen :fnise:

Edit: og til spørsmålet trådstarter stilte

Jeg har inntrykk (etter hva jeg har lest her på forumet) at han er en fellesmadrass og det gjør han usexy og alt for "skitten" for min del. Liker nok å føle meg litt unik. Ikke bare være en av "ALLE DE HULLA". Jeg liker fyren og syns han deltar godt til å gjøre Norge mer fargerikt!

Endret av levelivet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lever veldig på det at han har hatt mye damer. Han er ikke helt fantastisk i senga, men helt ok. Hverken mer eller mindre :)

Anonym poster: c87a170e7bd0e04497d4c15976ed6df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han stor tiss?

Anonym poster: a99eeaead79e4737237e88893f76c190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...