Gå til innhold

kg og døden


Gjest SummerJudith

Anbefalte innlegg

En av de mest fremtredende brukerne her inne, en av de med desidert flest innlegg, er en av de største mobberne her inne, med nedsettende kommentarer til sine motdebattanter ukentlig, og hun har bl.a. oppfordret folk til å ta selvmord. Selv sier hun at "gå og heng deg" er ment som humor. Tviler på at veldig mange er enig med henne.

Anonymous poster hash: dcbb9...f56

Hvem?

Synes generelt folk tar nickene sine for høytidelig, når man kan føle seg mobbet av det noen sier til nicket ens her inne.

Anonymous poster hash: f64ae...4db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem?

Synes generelt folk tar nickene sine for høytidelig, når man kan føle seg mobbet av det noen sier til nicket ens her inne.

Anonymous poster hash: f64ae...4db

Mange her inne kjenner hverandre i virkeligheten, og mange legger ikke skjul på hvem de er. Uansett, så er utsagn som "gå og heng deg" uakseptabel, uansett hvem det er rettet i mot.

Og nei, jeg sier ikke hvem det er, av åpenbare grunner.

Anonymous poster hash: dcbb9...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ett annet forum jeg var på var det en chat. Her snakka jeg med veldig mange, ble godt kjent og traff dem på treff. Er enda venn med mange derfra.

Men, via denne chatten traff to jenter hverandre, disse to valgt å avslutte livet sammen

Meget trist hele opplegget. Jeg forstår jentene godt, de hadde mye ballast om jeg kan kalle det for det.

Husker så godt da nyheten kom, var i riksdekkende media og jeg var samme dag kommet hjem fra ferie. Det var før tiden man hadde Internett med seg overalt.

Anonymous poster hash: 67980...5ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG får ikke dødsmeldinger fra Tingrettene og får arkivert døde i Morsarkivet. Det gjør vel ikke face heller?

Hva skjer med brukerprofilen dersom mailen den er knyttet til blir slette da?kan jo liksom ikke vente og se hvordsn dette løses etter min død.

Hva med brukerprofil på nettsted Testament?

Hvem vil arve min bruker? Blir det dødsboauksjon?

Anonymous poster hash: e3346...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

hadde jeg dødd så hadde hele KG jublet. derfor skal jeg holde meg i livet så lenge som mulig

Hvorfor skulle vi ha jublet? :(

Anonymous poster hash: c85ac...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Er det en mulighet å få gjort slik at adminsa får en varsel når personen bak en bruker er død? Om jeg dør så vil jeg gjerne at de andre her på forumet får vite det slik at de ikke driver og lurer på hvor jeg er og etterspør meg til å komme tilbake



Anonymous poster hash: c85ac...1ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det en mulighet å få gjort slik at adminsa får en varsel når personen bak en bruker er død? Om jeg dør så vil jeg gjerne at de andre her på forumet får vite det slik at de ikke driver og lurer på hvor jeg er og etterspør meg til å komme tilbake

Anonymous poster hash: c85ac...1ff

 

En AB bruker er det nok ikke mange som har noe særlig forhold til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å dø da jeg ble lagt inn akutt på sykehus 23. mai i år. Den datoen kommer jeg aldri til å glemme. Det skulle nok enkelte her inne ha jublet over, spesielt noen AB-er, feige som de er. Men jeg overlevde og kommer sakte, men sikkert til hektene igjen. Legene sa at det nok ville ta 5-6 måneder før jeg er helt restituert.

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å dø da jeg ble lagt inn akutt på sykehus 23. mai i år. Den datoen kommer jeg aldri til å glemme. Det skulle nok enkelte her inne ha jublet over, spesielt noen AB-er, feige som de er. Men jeg overlevde og kommer sakte, men sikkert til hektene igjen. Legene sa at det nok ville ta 5-6 måneder før jeg er helt restituert.

Jeg hadde grått :cry:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å dø da jeg ble lagt inn akutt på sykehus 23. mai i år. Den datoen kommer jeg aldri til å glemme. Det skulle nok enkelte her inne ha jublet over, spesielt noen AB-er, feige som de er. Men jeg overlevde og kommer sakte, men sikkert til hektene igjen. Legene sa at det nok ville ta 5-6 måneder før jeg er helt restituert.

 

Huff da. Godt å høre at det går bedre. Skummelt tenker jeg. God bedring :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å dø da jeg ble lagt inn akutt på sykehus 23. mai i år. Den datoen kommer jeg aldri til å glemme. Det skulle nok enkelte her inne ha jublet over, spesielt noen AB-er, feige som de er. 

Hva får deg til å skrive noe sånt? Du er ikke riktig klok.

Anonymous poster hash: 220c0...f4d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hva får deg til å skrive noe sånt? Du er ikke riktig klok.

Anonymous poster hash: 220c0...f4d

 

 

Et eklatant eksempel på sjikane fra en AB.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et eklatant eksempel på sjikane fra en AB.

Hvorfor skulle noen her på forumet juble hvis du døde? Det er ikke noe normale folk skriver.

Anonymous poster hash: 220c0...f4d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor skulle noen her på forumet juble hvis du døde? Det er ikke noe normale folk skriver.

Anonymous poster hash: 220c0...f4d

 

 

Nei, det kan du si. Men alle er tydeligvis ikke normale. Jeg får stygge meldinger rett som det er uten at jeg aner hva jeg kan ha gjort som foranlediger dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan du si. Men alle er tydeligvis ikke normale. Jeg får stygge meldinger rett som det er uten at jeg aner hva jeg kan ha gjort som foranlediger dem.

Du kan jo slutte med å komme med sånne bisarre uttalelser. Det er ikke direkte pent det du skriver i denne tråden heller.

Anonymous poster hash: 220c0...f4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du kan jo slutte med å komme med sånne bisarre uttalelser. Det er ikke direkte pent det du skriver i denne tråden heller.

Anonymous poster hash: 220c0...f4d

 

 

Tror du trenger å se litt på deg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...