Gå til innhold

kg og døden


Gjest SummerJudith

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

Det finnes folk her inne som uttrykker seg på en slik måte at jeg er glad de er til! Det høres nok rart ut, men slik er det. Tanken på at disse skulle bli borte er litt ekkel faktisk. Men ikke så ekkel som tanken på hvor lite vi alle betyr for hverandre og i det store og hele.

Haha- jeg har tatt et par glass rødvin og er helt klar for å filosofere kjenner jeg.

samme tenker jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker mye på det selv. Nå er de fleste brukerne jeg liker veldig godt fremdeles aktive her. Men hadde de blitt borte uten en lyd, så hadde jeg nok blitt litt bekymret.

Det er veldig ekkelt å tenke på at brukere jeg har likt men dessverre glemt med tiden kanskje er borte nå..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes folk her inne som uttrykker seg på en slik måte at jeg er glad de er til! Det høres nok rart ut, men slik er det. Tanken på at disse skulle bli borte er litt ekkel faktisk. Men ikke så ekkel som tanken på hvor lite vi alle betyr for hverandre og i det store og hele.

Haha- jeg har tatt et par glass rødvin og er helt klar for å filosofere kjenner jeg.

Den tanken slår meg også innimellom. Tenk hvor mange vi har pratet med opp igjennom, i virkeligheten eller over nett, som plutselig bare er borte. Uten at vi verken vet det, merker noe til det, eller en gang bryr oss. Triste tanker, i grunn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

o.o jeg svarer jo med empati på innleggene å da .__. og det er ikke flørting

Det jeg skrev om flørting gjaldt Katten, ikke deg. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jeg er nok litt for kapitalistisk for Vampen.

Du derimot...

Mulig jeg tolket dette svaret feil, Katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om alle har ansvar for sin egen lykke og helse, så syns jeg det er bra at det er mennesker her inne som er villige til å hjelpe en annen bruker hvis det trengs.

Jeg vet om flere som har gjort nettopp det, uten at disse nødvendigvis er de mest kjente eller best likte brukerne. Det gjør meg glad. Man kan faktisk gjøre en forskjell, og det er ikke alltid så mye som skal til.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Brukere her inne har dødd, av kreft osv. Jeg husker godt en ung mann som var her inne som hadde store problemer, jeg skrev litt med han på PM, prøvde å hjelpe han så godt jeg kunne. Plutselig forsvant han, og jeg har tenkt på hvorfor. Sannsynligvis har han bare slettet seg, men man vet jo aldri...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hun som døde av kreft og hun som ble drept av eksen sin. Den saken ble jo selvsagt en mediesak slik alle drapssaker blir.

Og husker selvsagt Milla også som døde i 2008.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ble drept av eksen sin? (det må da være lov å si)

Jeg har vært her i 8 år og ikke hørt noe om det, men jeg hadde en lang pause, kanskje det var da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har faktisk tenkt på det. Opp gjennom årene så har jeg fått med meg noen av de historiene om folk som har dødd av kreft eller i ulykker eller, som nevnt før, som følge av drap. Jeg kjente ikke menneskene personlig, men nickene kjente jeg godt.

Det er mange her jeg kjenner mindre godt, for å si det slik, og da regner jeg med at det nødvendigvis må være en del som dør av ymse grunner som "vi" (les:jeg) aldri får høre om. Enten fordi de ikke har personlige venner her inne som kan fortelle hva som er skjedd eller fordi de bare fader bort langsomt og ingen tenker på å nevne det her inne.

Så det skjer nok - vi bare merker det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husker selvsagt Milla også som døde i 2008.

Er Milla død? Altså hun som alle prater om fra tid til annen som det ikke er lov å nevne (også kjent som Milla-tiden), eller er dette en annen? For det har ikke jeg fått med meg enda jeg har sett diskusjoner om henne i 2009, 2010 og sikkert 2011 også. Rart ingen sa noe.

Vet det var ei som kalte seg Milla-mor som jeg mener jeg har fått med meg ikke er den Milla alle prater om nå og da. Hun har jeg ikke sett på ei stund når jeg tenker etter.

Selv så vet jeg kun om to som døde av kreft her. Vet ikke om det er lov å nevne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Milla død? Altså hun som alle prater om fra tid til annen som det ikke er lov å nevne (også kjent som Milla-tiden), eller er dette en annen? For det har ikke jeg fått med meg enda jeg har sett diskusjoner om henne i 2009, 2010 og sikkert 2011 også. Rart ingen sa noe.

Vet det var ei som kalte seg Milla-mor som jeg mener jeg har fått med meg ikke er den Milla alle prater om nå og da. Hun har jeg ikke sett på ei stund når jeg tenker etter.

Selv så vet jeg kun om to som døde av kreft her. Vet ikke om det er lov å nevne dem.

Jeg husker litt av Milla tiden, det var noen store historier hun kom med, tror hun var modell og greier. En gang lastet hun opp et bilde av seg selv som vi fikk se, hun var rimelig flott dame. Hvis det var henne. Hun hadde veldig morsomme historier, hun hadde en hel dagbok faktisk. Men hva skjedde? Er hun død? Og hvorfor får vi ikke snakke om henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har dere noen gang tenkt over at kanskje folk som er på kvinneguiden dør uten at man vet det? at man tror dem har slutta å være på kvinneguiden men egentlig har dem dødd?

(GRR over dårlig grammatikk fra TS' side!) Men bortsett fra det, nei...kjenner ikke folk godt nok til å vite hvem er her. Regner heller ikke med at noen andre her inne gir faen om jeg dør...simpelthen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg faktisk tenkt mye på, og det stemmer at folk som har vært her inne har dødd. Det som mange ikke vet er at disse gjerne går igjen som AB og troller mot de som de engang har kranglet med. Man skal passe seg for dem for de kan være farlige, de kan komme gjennom skjermen og slå deg i hodet med tastaturghjfdc jhsdeoaf hjfsadh adjas hda hjadfhsgf hfjdshl fhskf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et stort nettsamfunn som dette er det jo ikke til å unngå at noen dør etter hvert, og nye kommer til. Som i samfunnet ellers. Men jeg har tenkt en enda litt mer ubehagelig tanke: Har kg noen gang forårsaket død, eller kan det skje i fremtiden? Jeg skal ikke nevne konkrete eksempler, men vi har vel alle sett at ganske stygg mobbing kan forekomme her fra tid til annen. Både mot andre brukere, og mot kjente personer. Den siste gruppen skal visstnok måtte tåle veldig mye mer enn andre nettopp fordi de er kjent. Jeg lurer på hva kg hadde gjort om det en dag viste seg å ikke være tilfelle?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker pax... Kalte ikke hun seg noe mer også? Anti Gartner?

Hun døde for noen år siden, men jeg husker ikke av hva. Uansett tragisk...:sukk:

Og det er flere av dagbøkene hvor skribenten har måttet gi tapt for sykdommen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...