Gå til innhold

kg og døden


Gjest SummerJudith

Anbefalte innlegg

Men jeg har tenkt en enda litt mer ubehagelig tanke: Har kg noen gang forårsaket død, eller kan det skje i fremtiden? Jeg skal ikke nevne konkrete eksempler, men vi har vel alle sett at ganske stygg mobbing kan forekomme her fra tid til annen. Både mot andre brukere, og mot kjente personer.

Ouch det er en skikkelig ekkel tanke! Håper virkelig ikke noen brukere her har blitt drevet til selvmord på grunn av mobbing. Vet jo hvor lett man kan bli trigget som deprimert :tristbla:

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er milla død? Kan ikke si jeg har sett noe svar på det. Og likson, hvordam vet vi det egentlig? De fleste her er jo anonyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det lurer jeg også på!

om en av mine kg-venner hadde gått bort, så ville det ikke falt meg inn å laget en tråd for å informere om det akkuratt :klo:

Du er god du NozMonster. :klemmer:

Hadde håpet at denne dritt-tråden her var død jeg, men plutselig i ettermiddag begynte den å leve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at etter at Pax døde så var moderatorene veldig raske med å slette brukeren og fjerne all debatt om henne så jeg kan ikke si at jeg er overrasket at det var henne (hvis det stemmer da, for det vet jeg jo ikke)siden det virket som de prøvde å hemmelighetsholde noe. Er jo veldig trist da for husker jeg leste en del av innleggene hennes og tror hun var en av de første her jeg virkelig la merke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg her vært her i mange mange år, er ikke alltid like aktiv, men jeg lurer på hva som er grunn nen til at noen vet mer enn andre her? Er det folk her som har kontakt i virkeligheten, snakker sammen der moderator ikke kommer til eller noe?

Føler noen ganger at alle vet mer enn meg her om diverse ting som skjer her på forumet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hvordan vet dere at det var pax som ble drept av mannen sin?

Fordi flere av de faste brukerne her var venn med henne i virkeligheten også. Hun hadde en periode bilde av seg selv i profilen på KG, og etterhvert da drapet kom i media var det bilde av henne i avisene.

Jeg har aldri truffet henne i virkeligheten, men mye av det hun skrev her gjorde inntrykk på meg. Hvis jeg ikke husker feil var hun journalist. Hun var en nydelig jente! Veldig trist at hun ble drept.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg her vært her i mange mange år, er ikke alltid like aktiv, men jeg lurer på hva som er grunn nen til at noen vet mer enn andre her?

Som alle andre steder tenker jeg - noen kjenner noen som kjenner noen som... i det virkelige liv. Eller så er forklaringen så enkel at det blir nevnt i en tråd som noen ser, andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vel ungå å nevne navn da, så kanskje dette får stå, men h*n som ble drept, er det meningen at det av en eller annen grunn skal holdes hemmelig? Jeg skrev nettopp bare noe sånt som at det var det jeg hadde mistanker om og at moderatorene slettet allt debatt om h*n etter det skjedde, og det innlegget mitt ble visst slettet uten noen komentar.

Hvis h*n hadde bilde av seg selv på forumet her og var i avisen etter drapet, er det da så farlig å snakke om det med hensyn til anonymitet?

Hvis dette er noe familien selv har bestemt så skal jeg selvsagt respektere det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at hun ikke ble drept av mannen sin, men av eksen sin.

Trodde det ble skrevet her inne at hun døde plutselig og ikke som følge av vold eller sykdom?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet dere i det i det hele tatt hvis folk her dør? de kan jo ikke akkurat fortelle det selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det ble skrevet her inne at hun døde plutselig og ikke som følge av vold eller sykdom?..

Mener å huske det jeg også, men så er det all den "cover up" greie da, som jeg synes det virker som nå.

Det er innlegg her som blir slettet ser jeg uten noen forklaring og jeg skjønner ikke helt hvorfor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde det ble skrevet her inne at hun døde plutselig og ikke som følge av vold eller sykdom?..

Det tok litt tid før man fikk vite at det var drap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske det jeg også, men så er det all den "cover up" greie da, som jeg synes det virker som nå.

Det er innlegg her som blir slettet ser jeg uten noen forklaring og jeg skjønner ikke helt hvorfor.

Da bør vi respektere det, og ikke skrive mer om det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken flere ganger.

Jeg husker en dame for noen år siden som akkurat hadde blitt mor (igjen?), og som fikk beskjed om at hun hadde kreft med spredning. Mannen måtte ta seg av den nyfødte datteren, mens hun selv ble innlagt på sykehus for å begynne med cellegift. Det var ganske tøff lesning. Jeg vet ikke om hun klarte seg. (Dette må ha vært før 2005).

Noen som husker Eple? (2003/04?)

Dagboken hennes glemmer jeg aldri. En ung jente med kreftdiagnose, som hele tiden visste at hun kom til å dø. Hun skrev om ting hun aldri ville få oppleve, og hvor vondt det var å se familiens reaksjon på hennes dødsdom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken flere ganger.

Jeg husker en dame for noen år siden som akkurat hadde blitt mor (igjen?), og som fikk beskjed om at hun hadde kreft med spredning. Mannen måtte ta seg av den nyfødte datteren, mens hun selv ble innlagt på sykehus for å begynne med cellegift. Det var ganske tøff lesning. Jeg vet ikke om hun klarte seg. (Dette må ha vært før 2005).

Var det Carpe Diem? Henne husker jeg godt. Jeg leste dagboka hennes. Jeg håpet så sterkt at hun skulle bli frisk. Fantastisk dame!

http://www.kvinneguiden.no/artikler/det_er_kreft_/57274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...