Gå til innhold

kg og døden


Gjest SummerJudith

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

har dere noen gang tenkt over at kanskje folk som er på kvinneguiden dør uten at man vet det? at man tror dem har slutta å være på kvinneguiden men egentlig har dem dødd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har jeg faktisk tenkt på. Det er så utrolig mange mennesker her, og hvis man har vært her aktivt noen år, så får man innblikk i mange skjebner. Det har vært ulykke, det har vært sykdom, det har vært giftemål som har endt med skilsmisse - kort sagt - det som rammer folk "der ute" rammer også folk på KG.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med en nettvenn jeg hadde en gang. Han hadde en sykdom - så døde han. Jeg snakket med en som sa han var broren hans.

Trodde veldig på det da, men det finnes ikke bevis på at det er sant. Han bodde i Alaska eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du Aaleyah, det har nok skjedd og vil skje igjen, men jeg tror jeg har litt vanskelig med å legge merke til om noen blir borte fra KG. Hvis det ikke er en av de veldig kjente her inne da.

Rart og ganske trist å tenke på i grunnen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Nja, jeg er nok litt for kapitalistisk for Vampen.

Du derimot...

snakk norsk og grunnen til at jeg sa navnet var fordi dere er jo bestiser (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da vært flere dødsfall av godt kjente brukere, både av kreft, ulykker og drap.

Men oftest blir jo folk borte av helt andre grunner.

Det er jo også folk som har vært her lenge - hvor vi har fulgt med fra start på dating - til de flytter sammen/gifter seg og etterhvert får barn.

KG blir jo i mange sammenhenger en miniversjon av livet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

snakk norsk og grunnen til at jeg sa navnet var fordi dere er jo bestiser (:

Ah, så det er grunnen til min dårlige norskkarakter fra skolen - jeg snakker ikke norsk!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Ah, så det er grunnen til min dårlige norskkarakter fra skolen - jeg snakker ikke norsk!

du skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjønner hva jeg mener..

Hva mener du det var som ikke var norsk, da? Ordet kapitalistisk? :popcorn:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes folk her inne som uttrykker seg på en slik måte at jeg er glad de er til! Det høres nok rart ut, men slik er det. Tanken på at disse skulle bli borte er litt ekkel faktisk. Men ikke så ekkel som tanken på hvor lite vi alle betyr for hverandre og i det store og hele.

Haha- jeg har tatt et par glass rødvin og er helt klar for å filosofere kjenner jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjønner hva jeg mener..

Jeg skjønner ikke hva du mener. Han snakker norsk.

Ellers blir det veldig feil å begynne med flørtende innlegg og avsporinger i en tråd som handler om brukere på KG som ikke er blant oss lenger.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :L

Da bør du nok tenke på å, iallfall vurdere å, utvikle ordforrådet ditt litt. :goodbye:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Jeg skjønner ikke hva du mener. Han snakker norsk.

Ellers blir det veldig feil å begynne med flørtende innlegg og avsporinger i en tråd som handler om brukere på KG som ikke er blant oss lenger.

o.o jeg svarer jo med empati på innleggene å da .__. og det er ikke flørting

Endret av Aaleyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...