Gjest SummerJudith Skrevet 22. januar 2012 #61 Skrevet 22. januar 2012 det skjønner jeg godt jeg ble tvert imot rørt at jeg falt om å besvimte på nasjonalteateret, på den store åpne plassen, og da jeg våknet lå jeg bare å kava på bakken uten at noen i det hele tatt nesten stoppet så at de var så omteksomme mot deg, kan man tydeligvis ikke alltid forvente... seriøst? ikke bra :/ jeg hadde stoppa :D pleier ofte å spørre om det går bra hvis folk har skada seg
Phaedra Skrevet 22. januar 2012 #62 Skrevet 22. januar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Phaedra,mod
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. januar 2012 #63 Skrevet 22. januar 2012 En gqng jeg var premenstruell gikk jeg på H&M og fikk øye på et par små babysokker. Begynte å gråte fordi jeg ble rørt. I dag ble jeg rørt av den smørrrklamen som går på TV, hvor du ser en strek på veggen hvor det står "thea, 3 år" eller noe.. Hahaah 1
Lille Blåklokke Skrevet 22. januar 2012 #64 Skrevet 22. januar 2012 Jeg blir rørt når ueg hører Ave Maria spesielt den som Pavarotti fremførte Den ble også sunget i min fars begravelse, så den betyr mye for meg. Blir også rørt når jeg tenker på den gangen min beste kompis som aldri viser følelser begynte å gråte forran meg for at han fikk vite at jeg har noe med hjertet som ikke er bra. Dyr rører meg veldig. Folk som hjelper andre også. Menn som gråter når de ser babyen sin for første gang. Og mange mange flere 2
Gjest miaw Skrevet 22. januar 2012 #65 Skrevet 22. januar 2012 Min lenke Verdens fineste sang og musikkvideo.
Gjest Doh Skrevet 22. januar 2012 #66 Skrevet 22. januar 2012 Ikke rart, men menn som gråter får meg alltid til å gråte. Synes det er så fint når menn tør å vise følelser 1
CalidumCor Skrevet 22. januar 2012 #67 Skrevet 22. januar 2012 Alt som har med dyr å gjøre. Jeg tok til tårene av det bildet som har spredt seg over hele Facebook den siste tiden. Den uteliggeren med hunden under pleddet. Awww Åh ja! Det bildet tok nesten livet av meg en dag.... Ble helt satt ut jeg, såååååå nydelig
Ibanez Skrevet 22. januar 2012 #68 Skrevet 22. januar 2012 Åh ja! Det bildet tok nesten livet av meg en dag.... Ble helt satt ut jeg, såååååå nydelig Link til bilde?
Emas Skrevet 22. januar 2012 #69 Skrevet 22. januar 2012 Kanskje ikkje så veldig rart, men eg grin alltid av Ja, vi elsker og fedrelandssalmen
louise1 Skrevet 22. januar 2012 #70 Skrevet 22. januar 2012 Blir såå rørt når jeg ser gamle mennesker, og ja, no surprise : spesielt menn. Jeg blir rørt når jeg ser de gamle damene på eldrehjemmet er ute på tur med rullatoren sin. Får meg til å tenke på at jeg må besøke farmor veldig snart igjen. Jeg blir rørt når jeg hører på gamle sanger som minner meg om den gode barndommen min, eksempel Toto og Chicago Jeg blir rørt når mennesker jeg ikke kjenner sier hei til meg når jeg går på samme tursti som dem. Jeg blir rørt av fødsler og bryllup. Jeg blir rørt av denne sangen og videoen : http://www.youtube.com/watch?v=s0sZ8xZ_dWY. Og..ja
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #71 Skrevet 23. januar 2012 det skjønner jeg godt jeg ble tvert imot rørt at jeg falt om å besvimte på nasjonalteateret, på den store åpne plassen, og da jeg våknet lå jeg bare å kava på bakken uten at noen i det hele tatt nesten stoppet så at de var så omteksomme mot deg, kan man tydeligvis ikke alltid forvente... Ble du rørt av at ingen kom å hjalp deg? Vet du hva å bli rørt betyr? Har forøvrig opplevd det samme selv. Midt i byen tryna jeg så jeg blødde som faen og ikke klarte å gå. Ingen hjalp meg, tusen mennesker hastet rundt og skrevde over meg, noen lo i bakgrunnen... Syke folk. 2
altflyter Skrevet 23. januar 2012 #72 Skrevet 23. januar 2012 Jeg blir rørt av søsken som krangler:p gir meg gode assosiasjoner til mine egne søsken som jeg er veldig glad i... 3
Mr. Jones Skrevet 23. januar 2012 #73 Skrevet 23. januar 2012 Blir litt rørt når jeg ser dokumentarer (eller Band of Brothers) hvor de intervjuer gamle veteraner som forteller om 2. verdenskrig og deres innsats. Især dersom det på slutten står at "<navnet> passed away in 2002 at the age of 87" f.eks. 1
PulsPlus Skrevet 23. januar 2012 #74 Skrevet 23. januar 2012 Rett før jeg ble far, og rett etter ble jeg rørt av de merkeligste ting. Går ikke an å spesifisere det fordi det var egentli alt som var hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #75 Skrevet 23. januar 2012 Jeg blir rørt når Norge deltar i noe og kommer langt! Spesielt når jeg ser det norske flagget heises høøøyt :D (..og jeg er ikke en gang etnisk norsk). Men jeg elsker Norge da
otilie Skrevet 23. januar 2012 #76 Skrevet 23. januar 2012 barn er veldig rørende har praksis på en barneskole nå og det er veldig koselig når ungene lager noe til meg, eller viser meg på andre måter at de liker meg :D
*appifany* Skrevet 23. januar 2012 #77 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Jeg blir rørt når biler viker for utrykninger, at alle samstemmig kjører til siden for å slippe politiet/ambulanse/brannbilen frem. Ellers ble jeg skikkelig rørt av HI, og har hatt tårer i øynene igjennom hele tråden, og jeg er og en av de som skal være så tøff og aldri gråter offentlig. Jarra.. Endret 23. januar 2012 av *appifany* 1
Cammomille Skrevet 23. januar 2012 #78 Skrevet 23. januar 2012 Jeg blir kjemperørt av "happy-endings" på TV. For eksemepl når de får se huset sitt i Extreme Makover på TV3. Også blir jeg ekstremt rørt av denne filmen 1
louise1 Skrevet 23. januar 2012 #79 Skrevet 23. januar 2012 Ble du rørt av at ingen kom å hjalp deg? Vet du hva å bli rørt betyr? Har forøvrig opplevd det samme selv. Midt i byen tryna jeg så jeg blødde som faen og ikke klarte å gå. Ingen hjalp meg, tusen mennesker hastet rundt og skrevde over meg, noen lo i bakgrunnen... Syke folk. Hun skriver tvert imot Jeg kom på en annen ting jeg blir rørt av, som jeg så tidligst idag.. søppeltømmere!
Rusken Skrevet 23. januar 2012 #80 Skrevet 23. januar 2012 Er nok ikke så veldig rart at man blir rørt av dette, men jeg må bare dele den likevel Tårene triller! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå