Gå til innhold

Rare ting man blir rørt av

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir du rørt av noen rare ting?

Jeg blir rørt av ting som gjøres i fellesskap, sånn som at 4 brøytebiler brøyter motorveien. De kjemper sammen mot snøen for oss andre! :lillesky:

:ler:

Jeg blir også rørt av dugnader, korps på 17 mai, og at alle skyter opp raketter samtidig på nyttårsaften.

:rolleyes::fnise:

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg blir rørt av ting som gjøres i fellesskap, sånn som at 4 brøytebiler brøyter motorveien. De kjemper sammen mot snøen for oss andre! :lillesky:

Jeg blir også rørt av dugnader, korps på 17 mai, og at alle skyter opp raketter samtidig på nyttårsaften.

Har igrunnen aldri tenkt på akkurat den der, men nå måtte jeg smile.

Takk for at du lyste opp dagen med å få meg til å se litt positivt på verden :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Haha, den øverste der fikk meg til å le :fnise:

Men det du nevner nederst der er ting som irriterer meg grenseløst, hater alt av det:pDet finnes ingenting rørende ved et korps, det er tortur å høre på!

Skrevet

Jeg blir rørt av ambulanser og brannbiler!

Ble rørt i går av bildet i VG av folk som bøyde seg ned for å hjelpe personen som ble påkjørt av trikken.

Folk som hjelper hverandre blir jeg rørt av :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir rørt når eldre mennesker på gamlehjem får besøk som får dem til å smile.

Også blir jeg rørt av gamle menn som har sokker med motiver. En jeg kjenner har lyseblå sokker med båter. <3

Skrevet

Og jeg blir rørt bare dere forteller om det! :grine:

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir rørt når jeg ser noen stå å vente på noen som kommer fra flyplassen :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir rørt når jeg ser noen stå å vente på noen som kommer fra flyplassen :)

Jeg også:)

Elsker å stå ved ankomsthallen i Gardermoen, der de kommer ut. Ser så mange stå der å vente på sine kjære. Mange står med flagg og roser, hele pakka liksom! Så koslig å se de som tydligvis har vært borte en god stund komme tilbake å løpe rett inn i armene på mann, barn, kone , mor, far osv.

:rodmer:

Fint tidsfordriv når man kommer midt på natta og må vente leeeenge på å slippe inn i avgangshallen:p

• Liker 2
Skrevet

Gamle mennesker som holder hverandre i hendene <3

• Liker 17
Skrevet

Jeg ble veldig rørt av hele Norge tiden etter 22.juli. Det at hele Norge sto samlet, gikk i rosetog, fakkeltog, klemte fremmede, gråt sammen og trøstet hverandre var så utrolig rørende.

Blir også veldig rørt av å se musikkvideoen, og høre denne sangen. Får grøsninger over kroppen og tårer i øynene, hver gang.

• Liker 10
Skrevet

Jeg ble veldig rørt av hele Norge tiden etter 22.juli. Det at hele Norge sto samlet, gikk i rosetog, fakkeltog, klemte fremmede, gråt sammen og trøstet hverandre var så utrolig rørende.

Blir også veldig rørt av å se musikkvideoen, og høre denne sangen. Får grøsninger over kroppen og tårer i øynene, hver gang.

Det tror jeg nok veldig mange blir rørt av. :) Det er ikke rart i det hele tatt synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg nok veldig mange blir rørt av. :) Det er ikke rart i det hele tatt synes jeg.

Rare ting ja, gikk litt fort i svingene. Jaja, rørt blir jeg uansett.

Gjest NozMonster
Skrevet

storebroren min og jeg har et kjempegodt og sterkt forhold, og selvom vi er veldig glade i hverandre så har han vanskelig for å si det ( generelt til mennesker han er glad i) , så jeg ble helt vanvittig rørt da han sa " jeg er så glad for at du er lillesøsteren min XX" :rodmer:

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

En ting til jeg ble rørt av, ikke at det er noe rart men...

jeg gikk gatelangs i oslo, og jeg titter tilfeldig inn i en blokkleilighet på bakkeplan... og hva ser jeg?

et eldre ektepar ( i 80 årene) som sitter forran pianoet på samme pianokrakk hvor han spiller og hun sitter med armen og stryker han på ryggen mens hun har hodet på skulderen hans :rodmer:

...om man får oppleve slik i 80 årene- da har man jaggu lite å klage på altså :rodmer:

• Liker 28
Skrevet

Jeg blir fryktelig rørt av aspirantkorps på 17.mai. Jo falskere de spiller, jo mer de strever for å marsjere i takt og jo mer drukna de ser ut i uniformene sine, jo blankere blir jeg i øynene.

Ellers ble jeg fryktelig rørt av denne i går:

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir kjemperørt når jeg får skryt av sjefen. Han skryter så og si aldri av noen. Når min kollega sluttet, hadde hun jobbet der i 9 år og vært butikksjef i 3 år uten å få skryt en eneste gang. Også får JEG skryt liksom :hoppe:

Jeg blir rørt når jeg ser hund og eier leke sammen. Man ser kontakten de har, samspillet og at begge to er utrolig lykkelige.

Jeg blir rørt av å se homofile/lesbiske leie hender. Selv om det er ganske vanlig med homofili, er det ikke så vanlig at de leier hender og kysser offentlig.

Skrevet

En ting til jeg ble rørt av, ikke at det er noe rart men...

jeg gikk gatelangs i oslo, og jeg titter tilfeldig inn i en blokkleilighet på bakkeplan... og hva ser jeg?

et eldre ektepar ( i 80 årene) som sitter forran pianoet på samme pianokrakk hvor han spiller og hun sitter med armen og stryker han på ryggen mens hun har hodet på skulderen hans :rodmer:

...om man får oppleve slik i 80 årene- da har man jaggu lite å klage på altså :rodmer:

:trist:

Skrevet

Gamle menn.. Den reklamen med han gamle mannen som sier noe a la "Unnskyld, vet du hvor jeg bor?" er drepen!:grine:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...