Gjest Annaires Skrevet 22. januar 2012 #81 Skrevet 22. januar 2012 Det går med alminnelig folkeskikk å gjøre. Til dere som sier at det ikke er noe forbudskilt. Det trengs ikke. Ser dere et slikt der det står at det er lov? Heldigvis er jeg både godt oppdratt og har god folkeskikk, men ungen min sitter der oppe uansett. Hun hjelper meg med å pakke, og tar ikke på andre sine varer Har de siste dagene ikke sett et eneste forbudskilt, eller en eneste butikkansatt som har sagt noe.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #82 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har handlet i mange butikker sammen med barna mine og har ennå til gode å se en lapp hvor det står at barn ikke skal sitte der, og har ennå ikke hørt en eneste ansatt si at barna ikke bør sitte der (regner med at de ville fortalt det hvis dette faktisk var en reell fare). Skjeve brett har jeg heller aldri opplevd. Lurer på hvor i all verden enkelte andre her jobber/handler. har sett sånne skilt mange steder da jeg bodde i Lillehammer. Her jeg bor nå har jeg ikke sett det da.... men joda, det fins...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå