Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette her har da ingenting med folkeskikk å gøre!!! Jeeeezzzzz...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette her har da ingenting med folkeskikk å gøre!!! Jeeeezzzzz...

det har da hvertfall med sikkerhet og respekt for butikkens eiendom å gjøre.... :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det ikke står noe skilt at det er ulovlig er det da virkelig opp til meg om jeg velger å sette min datter på tre eller bæreposen oppe på brettet på min side med mine varer???

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det ikke står noe skilt at det er ulovlig er det da virkelig opp til meg om jeg velger å sette min datter på tre eller bæreposen oppe på brettet på min side med mine varer???

Da håper jeg at du ikke skylder på butikken/de ansatte den dagen brettet gir etter og/eller din datter faller ned og slår seg i hodet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og igjen. Dere som hadde irritert dere over dette. Rrrrull in og få ett liv.

Dette må virkelig være den teiteste tråden som har blitt opprettet på kg de 10 årene jeg har vært her.

Endret av Jens
Skrevet

Da håper jeg at du ikke skylder på butikken/de ansatte den dagen brettet gir etter og/eller din datter faller ned og slår seg i hodet.

Ehhh nei. Selfølgelig hadde jeg ikke gjort det! Det er jo jeg som har satt henne der!

Skrevet

Ehhh nei. Selfølgelig hadde jeg ikke gjort det! Det er jo jeg som har satt henne der!

jeg må indrømme jeg bryr meg fint lite om en unge faller å slår hodet sitt, men brettet kan uansett bli vinglete eller ødelagt. hvorfor ikke bare respektere andres eiendom?

• Liker 2
Skrevet

Dere som sier det er deres ansvar om ungen blir skadet, tenker dere på om hele hyllen deiser i bakken? Da må dere kanskje erstatte en hel "kasse", med samlebånd og alt (er jo slettes ikke sikkert man får tak i en ny varebenk til akkurat den kassemodellen - som gjerne er 20 - 30 år gammel) Det blir dyrt. Det handler ikke BARE om barnet og skadene det kan få, men om butikkens interiør som kan bli ødelagt. Forresten veier ikke en handlepose 10 kg, og gjør den det ville jeg ikke hatt en unge på like mange kilo stående ved siden av den!

• Liker 2
Skrevet

jeg må indrømme jeg bryr meg fint lite om en unge faller å slår hodet sitt, men brettet kan uansett bli vinglete eller ødelagt. hvorfor ikke bare respektere andres eiendom?

Så sett for f... Opp ett skilt da!!

Skrevet

noen har skilt, men for der som ikke har: trenger du virkelig beskjed om å respektere andres eiendom? :klo:

• Liker 8
Skrevet

Jeg kommer i hvert fall ikke til å sette opp mitt barn der nå, etter å ha lest denne tråden. Håper jeg klarer å holde henne fast mellom beina ... ;)

Skrevet

De stedene det ikke står skilt, (noe jeg aldri har sett før) Har jeg faktisk ikke ntekt på at det tåler så lite. Og lar gjerne ungen sitte der for å ha kontroll, og få hjelp med varene. Men nå som jeg har lest denne tråden skal jeg faktisk slutte med det :) Visste ikke at de tålte så lite :)

• Liker 1
Skrevet

Dette må virkelig være den teiteste tråden som har blitt opprettet på kg de 10 årene jeg har vært her.

Da har ikke du lest mye her! :fnise:

• Liker 5
Skrevet

De stedene det ikke står skilt, (noe jeg aldri har sett før) Har jeg faktisk ikke ntekt på at det tåler så lite. Og lar gjerne ungen sitte der for å ha kontroll, og få hjelp med varene. Men nå som jeg har lest denne tråden skal jeg faktisk slutte med det :) Visste ikke at de tålte så lite :)

Forskjellige kasser tåler forskjellig. Men brettene er ikke laget for å være sitteplass, det er hovedpoenget mitt.

Skrevet

tror det er noen her som følte seg veldig truffet av denne tråden ! :fnise:

• Liker 3
Skrevet

this-sign-has-sharp-edges.jpg

• Liker 2
Skrevet

Har dere virkelig ikke verre ting å irritere dere over enn dette???

• Liker 1
Skrevet

Kom igjen å si det, når du må ta ungen din som har hull i hodet på legevakten.

Skrevet

Har dere virkelig ikke verre ting å irritere dere over enn dette???

Å joda, men det er vel lov å irritere seg over flere ting?

• Liker 2
Skrevet

Det går med alminnelig folkeskikk å gjøre.

Til dere som sier at det ikke er noe forbudskilt.

Det trengs ikke.

Ser dere et slikt der det står at det er lov?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...