Gå til innhold

Hvorfor ser folk på Hotel Cæsar enda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med på Cæsar siden tidenes morgen, og jeg har liksom utviklet en slags forkjærlighet for mange av karakterene. Jeg følger med og heier på dem på kjærlighetsfronten, gir min egen anonyme stemme i styremøtene og buer nye, dårlige skuespillere ut av serien.

Jeg husker hvor spennende det var da Linn Fylke kidnappet Victoria Lunde. Jeg husker brannen Åge Nygård ble blind i, jeg husker da Juni hadde sex med Rolf på rom 513. Jeg kan ikke svikte nå! :fnise:

Men vennene mine rister bare oppgitt på hodet når jeg slipper alt jeg har i hendene og hopper i sofaen 19.30 hver kveld :)

Samme her. Jeg er så heldig at jeg kan diskutere hotellet hvertfall med mormor, mens andre rister på hodet. Jeg kommer nok til å se Cæsar til siste episode, og jeg gleder meg som en unge til dobbelt-episode ikveld :bolledeig:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Jeg er så heldig at jeg kan diskutere hotellet hvertfall med mormor, mens andre rister på hodet. Jeg kommer nok til å se Cæsar til siste episode, og jeg gleder meg som en unge til dobbelt-episode ikveld :bolledeig:

Jeg også! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ingenting om dobbelepisode i TV2 sin programguiden for dagen i dag.

Jeg digger den serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo dobbel på tirsdag :)

De fleste i Cæsar er elendige skuespillere, men det er jo handlingen som er tingen her! Det skjer noe hele tiden, aldri kjedelig syns jeg. Når man har fulgt med på Cæsar i alle år så går det bare ikke an å slutte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, beklager, det var ingen dobbeltepisode nei :grine: Jeg er ikke helt i vater for tiden tror jeg :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor folk faktisk ser på dette tullehotellet forstår jeg ikke.Elendige skuespillere og ikke mindre dårlige replikker. Direkte flaut :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler for å se det, hva alle andre mener gir jeg faktisk blaffen i, skader ikke akkuratt noen at jeg i en halvtime om dagen skrur på tvn og halvsover til cæsar..

Har fulgt med litt til og fra siden det begynte, så det er en vane og koble litt av med cæsar på kveldstid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler for å se det, hva alle andre mener gir jeg faktisk blaffen i, skader ikke akkuratt noen at jeg i en halvtime om dagen skrur på tvn og halvsover til cæsar..

Har fulgt med litt til og fra siden det begynte, så det er en vane og koble litt av med cæsar på kveldstid...

Hvorfor er du da AB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke lov til å se på det av mamma når jeg var yngre, så jeg husker at jeg "glemte" å gå fra venner når klokken var kvart på åtte nesten hver gang mamma jobbet tidligvakt og derfor var hjemme når HC rullet over skjermen (måtte alltid være i hus til klokken var åtte), noe som resulterte i at jeg måtte løpe som en gal hjemover rett etter at vi hadde sett hva som skulle skje i neste episode :fnise:

Gleden var derfor stor når jeg endelig fikk begynne å se på det hjemme, og den første episoden jeg fikk lov til å se av mamma var den med bussen på kanten av stupet etter "eksplosjonen" bak ved det ene hjulet eller noe slikt.

Var Cæsar-frelst i flere år etter det før jeg sluttet å følge med på det for ca tre år siden. Ble rett og slett lei dramet og det dårlige skuespillet.. Men siden dette var en serie jeg "vokste opp med", ser jeg av og til en gammel episode her og der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...