Gå til innhold

Hvorfor ser folk på Hotel Cæsar enda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ser folk på Hotel Cæsar enda? Serien er jo bare dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg ikke gjør det vet jeg ikke med sikkerhet at den stinker, men nesehårene forsvinner hver gang jeg tilfeldigvis er innom...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at smaken er som baken. Selv har jeg aldri sett på serien, men det finnes sikkert en del folk som liker serien godt. Og heldigvis er vi mennesker forskjellige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er noe annet å se på klokka halv åtte om kvelden :popcorn:

Øhhhh... Cnn? Lonely planet? National Geographic? Viasat 4- de sender the Simpsons!! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det ikke er noe annet å se på klokka halv åtte om kvelden :popcorn:

Er jo alltids KG da. Det er døgnåpent.

Men tenk om alle hatt hengt på KG og skrevet innlegg og underholdt meg litt. Det hadde vært så bra.

Og forresten, send meg :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det evige spørsmålet :fnise:

Jeg har fulgt med på Cæsar siden tidenes morgen, og jeg har liksom utviklet en slags forkjærlighet for mange av karakterene. Jeg følger med og heier på dem på kjærlighetsfronten, gir min egen anonyme stemme i styremøtene og buer nye, dårlige skuespillere ut av serien.

Jeg husker hvor spennende det var da Linn Fylke kidnappet Victoria Lunde. Jeg husker brannen Åge Nygård ble blind i, jeg husker da Juni hadde sex med Rolf på rom 513. Jeg kan ikke svikte nå! :fnise:

Men vennene mine rister bare oppgitt på hodet når jeg slipper alt jeg har i hendene og hopper i sofaen 19.30 hver kveld :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhhh... Cnn? Lonely planet? National Geographic? Viasat 4- de sender the Simpsons!! :jepp:

Har ikke de valgene missLynch :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å se på den for minst et år siden. Jeg likte serien tidligere faktisk. Men etterhvert synes jeg bare det ble for dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhhh... Cnn? Lonely planet? National Geographic? Viasat 4- de sender the Simpsons!! :jepp:

Ser på av og til fordi jeg trenger en pause mellom middag, kjøring av unger før vi fortsetter med kveldsmat, lekser, og alt som skal gjøres. Hotell cæsar er hodeløst nok til at jeg kan halvsove og fortsatt få med meg hva som skjer...

Og så har jeg ikke Lonely planet og National Geo.,...Simpsons liker jeg ikke,- altfor bråkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det evige spørsmålet :fnise:

Jeg har fulgt med på Cæsar siden tidenes morgen, og jeg har liksom utviklet en slags forkjærlighet for mange av karakterene. Jeg følger med og heier på dem på kjærlighetsfronten, gir min egen anonyme stemme i styremøtene og buer nye, dårlige skuespillere ut av serien.

Jeg husker hvor spennende det var da Linn Fylke kidnappet Victoria Lunde. Jeg husker brannen Åge Nygård ble blind i, jeg husker da Juni hadde sex med Rolf på rom 513. Jeg kan ikke svikte nå! :fnise:

Men vennene mine rister bare oppgitt på hodet når jeg slipper alt jeg har i hendene og hopper i sofaen 19.30 hver kveld :)

Til og med Rusken kan ha sine feil altså, nei da finnes det virkelig ingen perfekt jente?

(Joda litt uskyldig flørting må være lov :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med Rusken kan ha sine feil altså, nei da finnes det virkelig ingen perfekt jente?

(Joda litt uskyldig flørting må være lov :skratte: )

Hehe, alle har sine greier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hotel Cæsar er lett og morsom underholdning :popcorn:

Dessuten har jeg fulgt med siden det begynte og da kan jeg ikke slutte nå :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser folk på Hotel Cæsar enda? Serien er jo bare dritt...

Fordi serien er en kvalitetsserie med skuespillerprestasjoner i verdenstoppen, et manuskript som sørger for at spenningsnivået bygges gradvis oppover og som etter hver episode får seeren til å bli stum av begeistring.

Rett og slett en fantastisk serie!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA? har åge blitt blind???

Hehe, han er jo ute av serien for lengst. Men ja, han hadde jo bestandig den lappen over øyet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...