Gjest padawan Skrevet 6. februar 2012 #221 Del Skrevet 6. februar 2012 eh... næmen.. du lovte jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #222 Del Skrevet 6. februar 2012 Buhuu, nå blir jeg lei meg . Jeg bare erter de andre, det er deg jeg vil ha . Ja, det sier dem alle samma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #223 Del Skrevet 6. februar 2012 Fikk en rar idè idag tidlig: Definisjonen på tungvinthet må vel være en fastmontert tannbørste? (Da mener jeg ikke laderen til en sånn oppladbar en, altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. februar 2012 #224 Del Skrevet 6. februar 2012 Kan kanskje funke om børstehodet er så stort at det fyller hele munnen og børster alle tennene samtidig? Den må vel kanskje være elektrisk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #225 Del Skrevet 6. februar 2012 Nope! En helt ordinær "manuell" tannbørste. At har sånn bøyelig ledd som skal gi skånsom tannpuss, er ett ubetinget pluss. Det gjør det enda mer tungvint. Forøvrig hater jeg tannbørster med bøyelig skaft. Av en eller annen grunn er det nesten bare slike å få tak i idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. februar 2012 #226 Del Skrevet 6. februar 2012 Hæh? Er tannbørsten min virkelig blitt så gammel? Den er iallfall stiv som bare det i skaftet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #227 Del Skrevet 6. februar 2012 Uff, nå begynte jeg selvsagt å tenke koffert igjen! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. februar 2012 #228 Del Skrevet 6. februar 2012 Sånn sett er faktisk elektrisk best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #229 Del Skrevet 6. februar 2012 Uff, nå begynte jeg selvsagt å tenke koffert igjen! :gjeiper: Stivt skaft, hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. februar 2012 #230 Del Skrevet 6. februar 2012 stivt, elektrisk skaft ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. februar 2012 #231 Del Skrevet 6. februar 2012 Men noen påstår at det kun er bøyelige skaft å få tak i for tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #232 Del Skrevet 6. februar 2012 stivt, elektrisk skaft ja... Ingen betingelse at det må være elektrisk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. februar 2012 #233 Del Skrevet 6. februar 2012 manuelt er vel bedre uansett antar jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #234 Del Skrevet 6. februar 2012 Manuelt er best, selv om det er ett helvetes arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #235 Del Skrevet 6. februar 2012 manuelt er vel bedre uansett antar jeg... Det tror jeg også. Da kan man lettere variere styrke og hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. februar 2012 #236 Del Skrevet 6. februar 2012 Men det går fortere med elektrisk. Trengs kun to minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #237 Del Skrevet 6. februar 2012 Men det går fortere med elektrisk. Trengs kun to minutter Tiden er ikke alltid avgjørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #238 Del Skrevet 6. februar 2012 Ska bare.. pusse tennene mine. BRB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. februar 2012 #239 Del Skrevet 6. februar 2012 Tiden er ikke alltid avgjørende Ikke alltid, men av og til er det jo best at det går kjapt unna. For eksempel når jeg skal tidlig på jobb :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. februar 2012 #240 Del Skrevet 6. februar 2012 Ikke alltid, men av og til er det jo best at det går kjapt unna. For eksempel når jeg skal tidlig på jobb :happy: Om morgenen har man det som oftest travelt, så da er det en fordel om ting går kjapt unna . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå