Gå til innhold

En egen tråd


Lutetium 71

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Buhuu, nå blir jeg lei meg :grine: . Jeg bare erter de andre, det er deg jeg vil ha :hjerter: .

Ja, det sier dem alle samma! :kjefte:

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en rar idè idag tidlig: Definisjonen på tungvinthet må vel være en fastmontert tannbørste?

(Da mener jeg ikke laderen til en sånn oppladbar en, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje funke om børstehodet er så stort at det fyller hele munnen og børster alle tennene samtidig? Den må vel kanskje være elektrisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! En helt ordinær "manuell" tannbørste. At har sånn bøyelig ledd som skal gi skånsom tannpuss, er ett ubetinget pluss. Det gjør det enda mer tungvint. :Hehe:

Forøvrig hater jeg tannbørster med bøyelig skaft. Av en eller annen grunn er det nesten bare slike å få tak i idag! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh? Er tannbørsten min virkelig blitt så gammel? Den er iallfall stiv som bare det i skaftet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tiden er ikke alltid avgjørende ;)

Ikke alltid, men av og til er det jo best at det går kjapt unna. For eksempel når jeg skal tidlig på jobb :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke alltid, men av og til er det jo best at det går kjapt unna. For eksempel når jeg skal tidlig på jobb :happy:

Om morgenen har man det som oftest travelt, så da er det en fordel om ting går kjapt unna :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...