starie Skrevet 30. desember 2003 #21 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg skal lage ribbe og pinnekjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 30. desember 2003 #22 Del Skrevet 30. desember 2003 Kalkun og multekrem. Mmmmmmmmm gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 30. desember 2003 #23 Del Skrevet 30. desember 2003 Pinnekjøtt og creme brulee til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 30. desember 2003 #24 Del Skrevet 30. desember 2003 Biff med stekte poteter, salat og saus. Samt masse rødvin. *planlegger forstoppelse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 30. desember 2003 #25 Del Skrevet 30. desember 2003 Marinerte tigerreker og kamskjell Helstekt indrefilet av okse med parmaskinke viklet rundt, salat og ovnsbakte poteter. Sjokoladekake m bringebær. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 30. desember 2003 #26 Del Skrevet 30. desember 2003 Forrett: fransk løksuppe Hovedrett: indrefilet m/ californsk potetpuré, smørdampet mais, mykstekt løk, bearnaisesaus (og kanskje en rødvinssaus hvis jeg gidder/orker) Dessert: (hjemmelaget) sjokolademousse Jeg vil også gjerne ha oppskriften på sjokolademousse med Baileys!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. desember 2003 #27 Del Skrevet 30. desember 2003 forrett: kremet løksuppe hovedrett: kalkun med grønsaker,stuffing og waldorfsalat dessert: hjemmelaget karamellpudding og krem,gele til barna Ellers: iskake,småkaker,lefser,sjokolade,chips osv.. Så masse godt og forskjellig vi KGere feirer med,skulle gjerne prøvesmakt litt rundtforbi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya Skrevet 30. desember 2003 #28 Del Skrevet 30. desember 2003 Det blir pinnekjøtt nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 30. desember 2003 #29 Del Skrevet 30. desember 2003 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 30. desember 2003 #30 Del Skrevet 30. desember 2003 Vi skal ha: kremet skogsoppsuppe med ostetoast kalkun m tilbehør sjokoladefondue (frukt og smeltet sjokolade)(vanligvis pleier vi å ha sjokolademousse, men siden vi fikk sjokoladefondue.sett til jul av de vennene vi får på besøk, gjør vi en vri) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. desember 2003 #31 Del Skrevet 30. desember 2003 Vi skal ha kalkun og hjemmelaget karamellpudding til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 30. desember 2003 #32 Del Skrevet 30. desember 2003 Vi skal ha fondue og sitronformage med krem på til dessert. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2003 #33 Del Skrevet 31. desember 2003 Vi har alltid hatt kalkun, men en kalkun på 5 kg, blir vel mye for to personer, så i år satser vi på and. Også den har vi tenkt å ha waldorfsalat, mandelpoteter, rosenkål og fløtesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 31. desember 2003 #34 Del Skrevet 31. desember 2003 Til middag blir det pinnekjøtt, poteter og kålrotstappe. I tillegg skal vi ha surkål fordi det er tradisjon hos samboeren. Er det vanlig til behør forresten? Vi har aldri hatt det hjemme hos oss/ andre i familien. Til dessert blir det riskrem m/ jordbærsaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 31. desember 2003 #35 Del Skrevet 31. desember 2003 Til middag blir det pinnekjøtt, poteter og kålrotstappe. I tillegg skal vi ha surkål fordi det er tradisjon hos samboeren. Er det vanlig til behør forresten? Vi har aldri hatt det hjemme hos oss/ andre i familien. Til dessert blir det riskrem m/ jordbærsaus. Er ikke vant med surkål til pinnekjøtt, bare til ribbe og svinekoteletter (og annet svinekjøtt). Da vi var på førstedagsmiddag hos min manns familie fikk vi servert surkål til kalkun :o , det synes jeg var litt merkelig og ikke spesielt godt. I kveld blir det lammelår og fløtegratinerte poteter :D . Men først skal vi overvære kronprinsens tale på TV, med konjak i glasset . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 31. desember 2003 #36 Del Skrevet 31. desember 2003 forrett: avocado (eller artiskokkbunner) med krepsehaler, lakserogn og kesam tilsmakt med urter. hovedrett: helstekt and med appelsinsaus, ovnsstekte poteter og sukkererter Dessert: pasjonsfruktsufflé Vin: masse god fransk rødvin, champagne og annet godt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. januar 2004 #37 Del Skrevet 1. januar 2004 Mamma og jeg spiste reker, kreps og loff med majones og sitron til. Ble noe lett, ettersom jeg skulle på en fest ganske tidlig, og hun skulle på 4 retters middag/fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 1. januar 2004 #38 Del Skrevet 1. januar 2004 Vi har alltid spist kalkun på nyttårsaften, men i år hadde vi hummer, reker og krabbe. Kjempegodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå