Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Gjest Tekola
Skrevet

*Lurer til seg det siste stykket av paien* :sikle:

Det regner her også! Eller, det er trøndervær, så det regner, sludder og er sol fem seks ganger i løpet av dagen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Ja,nesten som vestlandet,4 årstider på en dag :opplyser:

Gjest odisi73
Skrevet

Den dagen alle ungene er ute av huset skal jeg lage meg en liten park i hagen for det har jeg område til.

Jeg syns også det er fristene å ta vekk det meste av plenen og lage forskjellige områder med sittegrupper og rumleplass og dam osv :smilorange:

Rumleplassen er nesten ferdig,venter bare på svigerfar som er vekkreist,han må legge skiferhellene under brønnen.

Hagen i dag blir ofte brukt til volleyball og krikket mens alle beda mine ligger rundt hagen og huset :forvirret:

Gjest Tekola
Skrevet

Det er en fin plan!

Mamma gjorde om sandkassa vår til urtehage. Kjempesmart!

Skrevet

Den dagen alle ungene er ute av huset skal jeg lage meg en liten park i hagen for det har jeg område til.

Jeg syns også det er fristene å ta vekk det meste av plenen og lage forskjellige områder med sittegrupper og rumleplass og dam osv :smilorange:

Rumleplassen er nesten ferdig,venter bare på svigerfar som er vekkreist,han må legge skiferhellene under brønnen.

Hagen i dag blir ofte brukt til volleyball og krikket mens alle beda mine ligger rundt hagen og huset :forvirret:

Det høres ut som en veldig god plan :jepp:

Åhhh er Rumleplassen nesten ferdig??!!!!! :hoppendeglad: Håper vi får se bilder!!!!!!!!!!!?

Gjest odisi73
Skrevet

Har noen nydelige roser også som jeg gjerne ville tatt bilde av som jeg ikke vet hva heter.

Skrevet

Det hadde vært gøy å se! Kan du ikke spørre et av barna om de kan hjelpe deg? :jepp:

Skrevet

Virker som vi har en felles utfordring Odisi! Nemlig dette med å få inn bilder på disse sidene. Jeg mikser og ordner med bilder på jobben, men på dette systemet her hjemme er jeg helt GRØNN! :tommelsmil:

Men en vakker dag..... :smilyblomst:

Gjest odisi73
Skrevet

Nå kommer det snart bilder fra hagen min.

Det går ikke med min pc så en av ungene gjør det med sin pc,et lite øyeblikk :smilyblomst:

Gjest odisi73
Skrevet

Virker som vi har en felles utfordring Odisi! Nemlig dette med å få inn bilder på disse sidene. Jeg mikser og ordner med bilder på jobben, men på dette systemet her hjemme er jeg helt GRØNN! :tommelsmil:

Men en vakker dag..... :smilyblomst:

Ja,en vakker dag skal vi få det til.

Ungene påstår jeg trenger ny pc og det er jo forsåvet sant :sjenert:

Skrevet

SPENNENDE!! Jeg sitter heeeeelt rooooolig og venter. :overrasket:

:fnise:

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Har litt treg ruter men det kommer straks det er ferdig.

Har ikke så mye peiling på dette jeg,gikk ut i hagen og tok bilder med pc og stod i all slags vinkler. :rolleyes:

Skrevet

SPENNENDE!! Jeg sitter heeeeelt rooooolig og venter. :overrasket:

:fnise:

Sitter også heeeeeeeeeeeeelt rolig og venter i spenning!!!!!! :duskedame:

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Herremann for en tid,jeg tok 13 bilder og det er 3 bilder igjen som lastes ned.

Gjest odisi73
Skrevet

Åååååååååååååå :hoppendeglad: skal vi spise det mens vi venter :bolledeig:

Skrevet

Med Bayleis, kan jeg sitte her å vente en stund! :kristin: Gooooood tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...