Gjest odisi73 Skrevet 2. juli 2012 #2381 Del Skrevet 2. juli 2012 som dere skravler Så dere de fine ørene mine på bildet Rumle la ut Bare til alles opplysning så hører jeg utmerket godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2382 Del Skrevet 2. juli 2012 som dere skravler Så dere de fine ørene mine på bildet Rumle la ut Bare til alles opplysning så hører jeg utmerket godt ODIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2383 Del Skrevet 2. juli 2012 En stk Baileys til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 2. juli 2012 #2384 Del Skrevet 2. juli 2012 den der så himmelsk god ut,en blomst tilbake til deg som serverer de lekreste drinker midt om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2012 #2385 Del Skrevet 2. juli 2012 Takk for blomst! År og dag siden jeg smakte en Baileys sist - da var det med isbiter oppi, kan ikke huske det var noe annet? Men du pleier å ha kaffe oppi, eller ved siden av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 2. juli 2012 #2386 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg elsker det i alle varianter En varm sommerdag er det godt iskaldt med isbiter,sjokoladestang og et jordbær på kanten,men om vinteren er det best med kaffe og krem. Åååååååååååå,det er så godt,jeg får helt vann i munnen nå jeg må skrolle og se litt mer på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 2. juli 2012 #2387 Del Skrevet 2. juli 2012 Har du foressten sett den utrolige hagen i det nye Hjemmet Vet ikke om du leser det men du kan vel finne det på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. juli 2012 #2388 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei på Odisi i natten! Jeg tender et bål i din sjels natt, hvis jeg får.....? Slik at ingen krok i ditt hjertes irrganger skal være mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juli 2012 #2389 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg elsker det i alle varianter En varm sommerdag er det godt iskaldt med isbiter,sjokoladestang og et jordbær på kanten,men om vinteren er det best med kaffe og krem. Åååååååååååå,det er så godt,jeg får helt vann i munnen nå jeg må skrolle og se litt mer på bildet Høres vidunderlig godt ut! Har du foressten sett den utrolige hagen i det nye Hjemmet Vet ikke om du leser det men du kan vel finne det på nettet. Nei? Pleier ikke å lese det, men kan jo kjøpe det denne uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 3. juli 2012 #2390 Del Skrevet 3. juli 2012 Nå har søstera mi dratt. Koselig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juli 2012 #2391 Del Skrevet 3. juli 2012 Håper du får en fin dag, odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. juli 2012 #2392 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei på Odisi i natten! Jeg tender et bål i din sjels natt, hvis jeg får.....? Slik at ingen krok i ditt hjertes irrganger skal være mørk. Ååååååå du får så sagt det så poetisk Gia og i kveld skal vi på båttur med den gamle robåten Nå har søstera mi dratt. Koselig med besøk! Skjønner du har hatt det koselig vi har jo nesten ikke sett deg Håper du får en fin dag, odisi! Ditto Rumlemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. juli 2012 #2393 Del Skrevet 3. juli 2012 Nei,nå stikker jeg ut en tur,ha en fin dag videre folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juli 2012 #2394 Del Skrevet 3. juli 2012 Ja, det gjør jeg også straks - ha en fiiiin dag, odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. juli 2012 #2395 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei og hopp Odisi! Håper du har hatt en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. juli 2012 #2396 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg har hatt en fin dag og nå håper jeg dere andre får en fin natt. Jeg legger meg i sengen og ser film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. juli 2012 #2397 Del Skrevet 3. juli 2012 Kos deg med film, Odi! Det er lov å titte ind senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. juli 2012 #2398 Del Skrevet 3. juli 2012 Titter litt innom nå også jeg var ikke så spennende film. Kunne heller vært på en rotur i måneskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. juli 2012 #2399 Del Skrevet 3. juli 2012 Da anbefaler jeg rolige åreslag gjennom nattemørket, og en liden Baileys under toften, mens stjernene glitrer over dønningens rygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. juli 2012 #2400 Del Skrevet 3. juli 2012 Får bare ikke håpe det lekker i den gamle robåten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå