Gå til innhold

Lystog for papirløse innvandrere


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dere mener små barn som er føst og oppvokst i landet er trygdesnyltende oppsop som bør kastes ut?

Så beundringsverdig av dere.

Det dreier seg om 400 barn som er føst i Norge og som har sittet i asylmottak i 8-10 år som har foreldre som ikke kan tvangsutsendes fordi det ikke er noen land som vil ta imot dem.

Umenneskelig behandling som det ikke er vilje til å løse.

Nå skal de per definisjon sultes ut også.De skal straffes fordi foreldrene ikke har noe sted å ta veien.

BARN.

Som er født her og som har fått sitt liv satt på vent.

Jeg unner dere alle en lignede tilværelse-.

10 år er disse barnas hele liv. Dette gjøres med overlegg av norske myndigheter.

Disse foreldrene er returnektere som kynisk utnytter barna sine for å skaffe seg sympati. Disse foreldrene gjør det med overlegg. Gevinsten ved å få tilgang til den norske honningkrukka er altfor fristende for disse kyniske barnemishandlerne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten dreier det seg om familier som ahdde jobb og skattekort, og har hatt det i 10 år, før det ble tatt fra dem.

De gikk IKKE på trygd. De jobbet og betalte skatt.

Hyklere.

Å ha / tilbud om/ jobb er ikke tilstrekkelig kriterium for å bli i Norge.

(Å jobbe og tjene penger til seg selv er ingen bragd som belønnes med særbehandling.)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du positiv til å sulte barn?

Nei, hvordan mener du vi sulter dem ? Jeg er ikke positiv til at folk får bli bare fordi de har vært her så lenge. Men det er norges ansvar å få ned saksbehandlingstiden og få på plass utleveringsavtaler. Dette kan vi gjøre ved økonomisk press.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på tide at ansvaret plasseres der det hører hjemme, -nemlig hos foreldrene!

Hvor skal de dra når ingen ønsker å ta imot dem?

Det er ingen grunn til at de kan returnere frivillig hvis de har fått avslag på asyl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse personene er garantert fra land hvor kvinnen er mannens eiendom, og det er unntaket snarere enn regelen at kvinner jobber. De har kostet det norske samfunnet millioner bare gjennom den vanvittige asylrettighetsmølla som Norge gir asylsøkere (og som fører til at de kan trenere sakene i det uendelige).

Færre rettigheter til asylsøkere = kortere behandlingstider = mer humant. Si NEI til griske asyladvokater og asyllobbyen som skor seg på asylindustrien!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvordan mener du vi sulter dem ? Jeg er ikke positiv til at folk får bli bare fordi de har vært her så lenge. Men det er norges ansvar å få ned saksbehandlingstiden og få på plass utleveringsavtaler. Dette kan vi gjøre ved økonomisk press.

Med europas høyeste innvandring og europas mest omfattende rettigheter for asylsøkere, sier det seg selv at behandlingstiden blir lang. Det er derfor Norges ansvar å drastisk redusere innvandringen til kontrollerte former (si NEI til 7 millioner innbyggere i Norge om få tiår, og nordmenn som minoritet i egen hovedstad), og redusere rettighetsmølla som Bondevik-regeringen innførte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse personene er garantert fra land hvor kvinnen er mannens eiendom, og det er unntaket snarere enn regelen at kvinner jobber. De har kostet det norske samfunnet millioner bare gjennom den vanvittige asylrettighetsmølla som Norge gir asylsøkere (og som fører til at de kan trenere sakene i det uendelige).

Færre rettigheter til asylsøkere = kortere behandlingstider = mer humant. Si NEI til griske asyladvokater og asyllobbyen som skor seg på asylindustrien!

Ja se det var en sak i å gå i fakkeltog for! :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvordan mener du vi sulter dem ?

Du har altså ikke satt deg inn i dette.

Neivei.

Da er det jo ikke noe poeng å diskutere det med deg.

Helsepersonell på mottakene slo før jul alarm fordi folk har gått drastisk ned i vekt og blitt syke som følge av at de ikke lenger får livsopphold så de kan spise mat.

De sulter ved mottakene, og de har barn som bor der.

Nei, de kan ikke bare dra hjem. De har ingen steder å dra, for det er ingen som vil vedkjenne seg dem som statsborgere.

Eller mener dere Norge skal bedrive menneskesmugling INN i fiendtlige regimer for å bli kvitt sultende mennekser som har bidratt til vedrskapningen og betalt skatt til Norge i mer enn 10 år?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med europas høyeste innvandring og europas mest omfattende rettigheter for asylsøkere, sier det seg selv at behandlingstiden blir lang. Det er derfor Norges ansvar å drastisk redusere innvandringen til kontrollerte former (si NEI til 7 millioner innbyggere i Norge om få tiår, og nordmenn som minoritet i egen hovedstad), og redusere rettighetsmølla som Bondevik-regeringen innførte.

Dersom vi er strengere og effektuerer avslagene tar det ikke lang tid før de vet det på gata i mogadishu, og da kommer det ferre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse personene er garantert fra land hvor kvinnen er mannens eiendom, og det er unntaket snarere enn regelen at kvinner jobber.

Kilder. Kan du vennligs dokumentere denne propagandaen, og at den ikke er løgn som er vinklet slik du vil at andre skal se på disse menneskene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har altså ikke satt deg inn i dette.

Neivei.

Da er det jo ikke noe poeng å diskutere det med deg.

Helsepersonell på mottakene slo før jul alarm fordi folk har gått drastisk ned i vekt og blitt syke som følge av at de ikke lenger får livsopphold så de kan spise mat.

De sulter ved mottakene, og de har barn som bor der.

Nei, de kan ikke bare dra hjem. De har ingen steder å dra, for det er ingen som vil vedkjenne seg dem som statsborgere.

Eller mener dere Norge skal bedrive menneskesmugling INN i fiendtlige regimer for å bli kvitt sultende mennekser som har bidratt til vedrskapningen og betalt skatt til Norge i mer enn 10 år?

Ja, jeg leste det, jeg var ikke enig i konklusjonen . De det var snakk om her var heller ikke barn, i beste fall det som svenskene kaller skjeggbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi er strengere og effektuerer avslagene tar det ikke lang tid før de vet det på gata i mogadishu, og da kommer det ferre.

Mogadishu har ikke noe med saken å gjøre.,

Dette er blant annet barn av etipoiere og afghanere.

Dette har du ikke kunnskap om, det er tydelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste det, jeg var ikke enig i konklusjonen . De det var snakk om her var heller ikke barn, i beste fall det som svenskene kaller skjeggbarn.

Løgner.

Barna det er snakk om går på norske skoler og i norske barnehager, og flere av dem går foran i toget i kveld.

De er mennesker, og de fins.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mogadishu har ikke noe med saken å gjøre.,

Dette er blant annet barn av etipoiere og afghanere.

Dette har du ikke kunnskap om, det er tydelig.

Det var et eksempel.

Jeg har vel kunnskap på samme måte som deg tenker jeg, men vi er ikke enige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse foreldrene er returnektere som kynisk utnytter barna sine for å skaffe seg sympati. Disse foreldrene gjør det med overlegg. Gevinsten ved å få tilgang til den norske honningkrukka er altfor fristende for disse kyniske barnemishandlerne.

Du tror noen frivillig utsetter seg for dette i årtiender for å kynisk utnytte noe?

Dette er folk som har vært ijobb og bidratt til det norske samfunnet i lang tid.De har blitt ført bak lyset, og nå straffes de.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kilder. Kan du vennligs dokumentere denne propagandaen, og at den ikke er løgn som er vinklet slik du vil at andre skal se på disse menneskene?

Ja, det er du som må bevise at disse returnekterne ikke er som 99% av alle de andre asylsøkerne til Norge, nemlig folk fra de mest kvinnefiendtlige kulturene i verden, i Midt-Østen og Afrika. Jeg forholder meg til situasjonen Norge står overfor. Det er ikke forfulgte atomfysikere fra Nord-Korea som drar til Norge vet du. Det er bønder fra Afrika og Midt-Østen hvor kvinnen er mannens eiendom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha / tilbud om/ jobb er ikke tilstrekkelig kriterium for å bli i Norge.

(Å jobbe og tjene penger til seg selv er ingen bragd som belønnes med særbehandling.)

Hvorfor er det plutselig dette for arbeidsinnvadrere?

Hadde ikke disse folkene jobb , inntekt, hus og heim, og barn på norske skoler?Barn som er født og oppvokst her og som aldri har satt sine bein utenfor riket?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er du som må bevise at disse returnekterne ikke er som 99% av alle de andre asylsøkerne til Norge, nemlig folk fra de mest kvinnefiendtlige kulturene i verden, i Midt-Østen og Afrika. Jeg forholder meg til situasjonen Norge står overfor. Det er ikke forfulgte atomfysikere fra Nord-Korea som drar til Norge vet du. Det er bønder fra Afrika og Midt-Østen hvor kvinnen er mannens eiendom.

Fremmedfientlig propaganda.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...