Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Drittmens! :kjefte: og dritt-rygg. Håper ryggen kommer seg og at det sitter en liten spire eller to nå.

Drømmer i det stille om å "ta en honning" jeg også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper så mange som mulig (som ønsker det) "tar en honning" :fnise: Vi har virkelig bare vært utrolig heldige :Nikke: Jeg heier på dere!

Ski i stedet for vintersko :tommelsmil::ler:

Det har dere, men det fortjente dere å være å! Takk for heiing! (Så plutselig for meg KG-jentene rundt senga, heiende, mens kjære bare ser forskrekka ut! :grinele: )

Hun har ikke ski en gang! :ler:

Drittmens! :kjefte: og dritt-rygg. Håper ryggen kommer seg og at det sitter en liten spire eller to nå.

Drømmer i det stille om å "ta en honning" jeg også :Nikke:

Ja, dere fortjener også en honning! :Nikke:

Ryggen er bittelitt bedre, men blir fryktelig stiv når jeg sitter. Mensen er ekstra dritt akkurat nå, men jeg rakk bading med snuppa før krana ble åpna helt opp.

Hihi... Håper det blir snø da, ellers kan det gå trådt i nedoverbakkene i vinter! :) Søta!!

Ser for meg at det blir et prakk inn og ut av bilen, i vognen og opp trappene i blokka til mormor! :fnise:

Har hatt en helt fantastisk kose-med-snuppe-dag! Blir ekstra kos med bading for da henger hun mye rundt halsen min og da blir det litt ekstra klemmer og kroppskontakt. :hjerte: Ekstra stas når hun uoppfordret sa at det hadde vært gøy når vi var på vei inn i garderoben!

Er ganske gåen nå og skal ta det heeeelt med ro resten av kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sov til seks i sin egen seng! :hoppendeglad: Kanskje vi er på rett vei igjen? Det har vært for mange tidlige morgener og besøk i senga vår i det siste. Og så lenge klokka viser 06:ett-eller-annet når snuppa forsiktig roper på oss og sier hun er ferdig med å sove, er jeg glad!

Skal på knekking om et par timer og håper det kan hjelpe på ryggen!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

06:noe er jo nesten morgen det! :) Høres så koselig ut med bading og snuppe-kos!! Hvor gammel er hun egentlig nå? Har mistet tellingen... 3 år?

Ha en fin dag og lykke til med knekkingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 2 år og 8 måneder nå. Tida går såååå raskt!

Godt med knekking, men jeg er ganske sår og øm nå. Håper det går seg til! Hun mente det var låsningen i høyre bekkenledd som hadde slått seg vrang igjen og spredd seg oppover. Bedre skal jeg bli, men hvor raskt kunne hun ikke love. Jeg har allerede bestemt meg for å ta noen sykedager i helga hvis jeg ikke merker stor framgang til i morgen. Jeg orker ikke å presse meg for det er ingen som takker meg for det uansett.

Har levert snuppa, vært til knekking og på storhandling, og i ettermiddag for vi middagsgjester, så nå skal jeg ligge på sofaen i allefall en halvtime før jeg begynner å forberede middag og henter snuppa. Har kjøpt meg noen juleblader og laget meg en deilig kopp te, men greier ikke å bestemme meg for om jeg skal lese eller se på serien min på opptak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som meg når lita sover, vanskelig å velge; lese, strikke, serie eller få skikk på huset..

Håper knekkeren din klarer å fikse rygg/bekken. Høres også fornuftig ut å ikke presse seg på jobb hvis du ikke blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 2 år og 8 måneder nå. Tida går såååå raskt!

Godt med knekking, men jeg er ganske sår og øm nå. Håper det går seg til! Hun mente det var låsningen i høyre bekkenledd som hadde slått seg vrang igjen og spredd seg oppover. Bedre skal jeg bli, men hvor raskt kunne hun ikke love. Jeg har allerede bestemt meg for å ta noen sykedager i helga hvis jeg ikke merker stor framgang til i morgen. Jeg orker ikke å presse meg for det er ingen som takker meg for det uansett.

Store jenta!! :) Nei, det er virkelig ingen som takker hvis du sliter deg ut! Jeg trodde det en stund da jeg slet med bekkenløsning, men Mannen klarte til slutt å realitetsorientere meg der... Så fikk jeg sykemelding, og derfor (kanskje?) har jeg veldig lite plager i dag!

Håper du har en fin dag i dag - tenk at det er på tide å begynne å tenke på jul igjen!!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg når lita sover, vanskelig å velge; lese, strikke, serie eller få skikk på huset..

Håper knekkeren din klarer å fikse rygg/bekken. Høres også fornuftig ut å ikke presse seg på jobb hvis du ikke blir bedre.

Det surfing... ;) Vanskelig å bestemme seg når en får en pause ja! :Nikke: Det som er så kjekt med rotete hus er at det står seg!

Ikke bedre i ryggen og har varslet ifra om at jeg ikke kommer på jobb i helga. Stivner så fort jeg sitter eller står en liten stund. Går greit å gå korte strekk. Det er noe herk! Søteste snuppa har forstått det (innimellom i allefall) og sier så fort jeg strekker på meg; mamma vondt i ryggen, ikke bære meg. :hjerte:

Håper trenden har snudd og at ho sover bedre. Ein trenger søvn!

Gikk fint i natt å, men hun starter så altfor tidlig! I morrest var ikke klokka fem en gang, men hun lå i det minste i si ega seng fram til halv seks. Og når kjæres klokke ringte klokka seks og det var på tide for alle å stå opp, roet hun seg endelig og å lå og koste! :eeeh:

Store jenta!! :) Nei, det er virkelig ingen som takker hvis du sliter deg ut! Jeg trodde det en stund da jeg slet med bekkenløsning, men Mannen klarte til slutt å realitetsorientere meg der... Så fikk jeg sykemelding, og derfor (kanskje?) har jeg veldig lite plager i dag!

Håper du har en fin dag i dag - tenk at det er på tide å begynne å tenke på jul igjen!!! :hakeslepp:

Ble ti kg lettere etter jeg hadde ringt inn og varslet ifra om at jeg ikke kommer i helga. Hater å å ringe inn syk, men det er ingen vits å presse ryggen. Da blir jeg bare verre! En må passe på seg selv ja, og BL skal man ta alvorlig!

Jeg gleder meg til ukene framover. Foruten kaoset i butikkene synes jeg tiden fram mot jul er så koselig! :nisse: Og siden jeg er nesten ferdig med julegavene er det bare å kose seg! Kalenderen er fullere enn noen gang før, så det er like greit å slippe å stresse med gaver, tror jeg.

Har bare tatt det med ro i dag. Har levert både snuppa og kjære, kjørt på mamma og besøkt henne, hentet snuppa, vasket klær og laget mat, men også slappet av. Får gjort mye når en starter dagen kl fem! :fnise:

Ser fram til en rolig helg. Skal trene rygg, lage god mat, kose med snuppa og kjære, og bli bra i ryggen! Har forresten begynt å bli litt groggy i halsen og jeg orker ikke å bli forkjøla igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært ute å tatt bilder til julekort. Og når vi var på vei hjem slo det meg at det mangler en unge på bildene. Skulle så gjerne ha hatt lille engelen her... Har nettopp passert årsdagen for pappas død, så jeg har en del tanker om hvordan ting kunne ha vært de siste dagene. Og det er vel bare sånn en må regne med.

Ryggen er litt bedre, men ikke bra. Jeg orker ikke å gå hjemme så det blir ikke flere sykedager. Får bare prøve å ta det litt med ro og være flink med arbeidstillinger.

Ellers har det vært en rolig og avslappende helg, med god mat, et par glass vin og fyr i peisen, og tenker å fortsette med det resten av dagen! Altså ikke vinen da! :fnise: Men et glass til kvelden kanskje? Har date med kjære... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heeelt stille i huset og har vært det lenge. Kjære og snuppa sover som noen steiner på hver sin sofa, mens jeg koser meg med julegaveshopping på nett, stillhet og en stor kopp te. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stille hus... herlig :hjerte:

Noen julegavetips?

Ble det fine bilder? Sikkert... Klart de hadde blitt enda finere med engelen, men jeg håper ikke du tenker for mye på det som kunne vært. Dvs engelen var jo, og er enda, i minnet deres. Mye godt, men mye trist også, som har hendt det siste året hos dere. Håper fremtida har mye godt i vente ;)

Nærmer seg jo jul også, det er en tid for familie og glede.. Og det virker som du gleder deg og er forventningsfull. Lillejenta også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stille hus... herlig :hjerte:

Noen julegavetips?

Ble det fine bilder? Sikkert... Klart de hadde blitt enda finere med engelen, men jeg håper ikke du tenker for mye på det som kunne vært. Dvs engelen var jo, og er enda, i minnet deres. Mye godt, men mye trist også, som har hendt det siste året hos dere. Håper fremtida har mye godt i vente ;)

Nærmer seg jo jul også, det er en tid for familie og glede.. Og det virker som du gleder deg og er forventningsfull. Lillejenta også? ;)

Det ble kun ett av 100 som kan brukes, men det er nok det! ;) Snuppa var litt for opptatt til å kikke inn i kamera og noe oppstilling har hun ikke tid til! :fnise:

Iom at det er så mange som har forlatt oss på høsten de siste årene så blir det til at jeg tenker ekstra mye på det som kunne ha vært nå. Men det er mest gode tanker, selv om de er med litt savn og sorg også.

Jeg kjøpte "Julenisse-gaver" til barna. Julenissen kommer på formiddagen med en gave til hver og da er det kjekt med gaver som barna kan leke med.

Bra at du tok vare på deg sjølv og lot bekkenet kvile.

Åh, ja, jeg er så glad for at jeg tenkte på meg selv i helga. Er nesten bra idag. Ikke så vond som stiv, så da er det greit å gå på jobb å få brukt seg litt!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du tenker ekstra på engelen på denne tiden. Men bare tenk - neste år er det kanskje en liten knert til på julekortet? *håpehåpe*

Vi har feiret jul alene siden tassene kom, og det skal vi i år også (for tredje gang). Jeg synes det er helt topp! Klart det er trivelig å feire med masse familie og greier også, for det er jo tradisjonen jeg er vant med, men det blir mye roligere når vi er alene. Ingen masete tanter, "skjulte" konflikter eller altfor trange hus! De siste årene før vi fikk barn syntes jeg faktisk at jula var mest stress og styr. Nå har vi liksom innført våre egne tradisjoner, en god mix av mine og mannens og noen nye "just for us". Er stadig på utkikk etter nye ideer til tradisjoner vi kan innføre! Fikk en koselig en i fjor som vi definitivt skal gjenta i år, nemlig at alle tassene får nye pysjer lille julaften, slik at de kan dusje, ta på helt ny pysj og så drikke kakao til barnetv "kvelden før kvelden". Det var utrolig koselig i fjor og skal definitivt gjøres i år også! :jepp:

(...også har jeg bestemt at vi ikke skal bake tradisjonelle julekaker, fordi de blir bare tørre og kjedelige. Vi skal heller lage sjokoladekjeks og andre kaker som kan fryses!)

Åååååå, nå begynte jeg å glede meg til jul!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, nå fikk jeg også julestemning ;) Jeg har gjort litt som Mayami, ikke bakt tradisjonelle julekaker, men har laga noen "kongelige nøttekaker" som er kjempegode, og sarah bernard bakte jeg et år (de vil jeg ha igjen i år). Så jeg lager litt egne tradisjoner på julekakene. Og den tradisjonen med pyjamaser og kakao hørtes kjempekoselig ut syns jeg! Det må være kjekt å få satt sånne type tradisjoner ettersom barna er store nok til det :) Julenisse-gaver er nok veldig lurt tror jeg, for jeg husker at julaften var en utrooolig lang dag fram til gavene da jeg var liten :fnise: Kjekt å få en gave hver å leke med fram til det endelig skjer noe, selv om det er mye koselig på tv også.

Ikke enkelt å få tatt gode bilder av de små alltid nei. Men så lenge ett er brukbart, så holder det ja. Vi skal også få bestilt julekort i dag eller morgen er planen (bruker av fotografbildene).

Og alle forberedelsene til jul er så koselige ja! I år har jeg bestilt til-fra-lapper med bilde av ungene på (fotoknudsen), og har planer om å pakke inn alle gavene i likt papir med de fineste til-fra-lappene ;) Jeg er heller ikke så ivrig på selve julefeiringa i år, for vi skal være hos svigers. Så jeg får verken pinnekjøtt eller riskrem... Og jeg slapper ikke av like mye der som hjemme hos mine foreldre heller + at å sitte og amme i et rom fullt av folk frister ikke heller, tror jeg får gjemme meg litt vekk i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal invitere til jul i nytt hus i år. Det blir herlig. Vetlo snakke om julenissen, men ho er veldig redd han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetime idag. Vet ikke helt hva jeg skal føle og tro... Håper på en god samtale, forståelse og selvfølgelig at det er en enkel løsning på problemet. Men er redd for at hun synes jeg kommer for tidlig, er sytete og at jeg ikke får forståelse og hjelp.

Uansett er det greit med en legetime i dag oppdaget jeg etter dusjen. Jeg har fjernet en føflekk på brystet og har ett arr på str. med en 50øring. Arret er hovent og huden er rødt et stort område rundt. LIKER IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...