Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pakke pakke pakke!

Thank you!

Heldiggriser! KOse dere!

Nå må jeg spise frokost, så jeg kommer i gang med pakkingen.

Lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men - klokken er allerede 12? Det er "midnatt", og jeg må sove! God natt til alle fra en overtrett lømmel.

Skrevet

Mornings :goodbye:

Mornings. Nå skal jeg gå å lage frokost/lunsj til meg og mannen. Snakkes alle sammen :)

Skrevet

Det var ikke noe smart å se på Bones jeg spiser frokost :sjenert: der var det mye guffen likvæske og sånn...!

Skrevet

Dagens kokosbolle er inntatt! Tror det holder med den ene jeg..de er så store.. Nå er det tilbake til kjølvarene! Jeg har nesten ikke sitti i kassa idag!

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Man har lov til å bli veldig skeptisk sant, når typen ringer og sier at han ble stoppet utenfor bilextra og fikk tilbud om å kjøpe et 24delers bestillsett som egentlig er verdt 8000 til 1500 kr?

Jeg sa nei jeg, for jeg tenkte jo mitt om det må jo være tyvegods eller noe, men i følge typen var visst alle papirer i orden og grunnen til at det måtte selges var fordi selgeren måtte rekke en båt og det var noe greier med toll å sånn. Da sa jeg tl typen at han fikk velge selv om han ville bruke penger på noe sånt, men at han hvertfall burde ta med selgeren og bestikket til gullsmeden på andre siden av gata og høre hva bestikket egentlig kunne være verdt.

Så nå blir det spennende når typen kommer hjem med eller uten bestikk + resten av detaljene om hva som egentlig var greia, for det fikk jeg ikke heeelt meg meg... :klo:

Skrevet

Haha, ja, skjønner at du ble skeptisk... Trenger dere bestikk da??

Det er sikkert noe ræl som han prøver å lure typen din til å kjøpe...

Skrevet

Meget spennende HuskyPusky :jepp:

Hmm, telefonen min døde på seg i natt, eller rettere sagt så døde antennen i den :( Så nå må jeg bruke en gammel engelsk en uten æøå så man skulle tro jeg var full når jeg skriver meldinger :fnise:

HEI SØTNOZ der nede :goodbye:

Ooo har du hytte Surrehodet? Sånn fancy en på fjellet ved et skitrekk? KG hyttefest? :gjeiper:

Meh, må rydde stuen min tror jeg, skulle egentlig i går men ble distrahert :sjenert:

Skrevet

Så stille det er her i dag da.. Alle er jo oppe om natta.. Jeg som kommer en tur til KG hver gang jeg vil ha en pause i pakkingen. Nå begynner det å bli vanskelig å pakke også... Er så lite igjen.. Og NOE må det jo stå igjen de siste to ukene jeg skla bo her..

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Haha, ja, skjønner at du ble skeptisk... Trenger dere bestikk da??

Det er sikkert noe ræl som han prøver å lure typen din til å kjøpe...

Bestikk har vi jo, men ikke sånn pent ordentlig bestikk. Bare diverse billiggreier fra ikea. Men bestikk står egentlig ikke sååå høyt opp på prioriteringslista for min del. Men typen er litt for snill innimellom stakkars. Han kommer innimellom med bøker og små tegninger som han har kjøpt av noen dør til dør selgere som kommer i området innimellom. Også er det bestandig en eller annen hjerteskjærende historie om en fattig utenlansk student som må selge bøker for å ha råd til å fortsette studiene i norge eller noe :gjeiper:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Hmm, telefonen min døde på seg i natt, eller rettere sagt så døde antennen i den :( Så nå må jeg bruke en gammel engelsk en uten æøå så man skulle tro jeg var full når jeg skriver meldinger :fnise:

Det er jo KRISE!!!!! hva med WORDFEUD?!?!?!?!

:ler:

Skrevet

Hehe, alt annet funker. Er bare mobil antenne som ikke vil sammarbeide så om jeg har trådløst nett fungerer den som en liten pc. Men må få meg en ny en men greier ikke bestemme meg så :(

Jeg kjøper også slike tegninger fra folk som banker på :sjenert:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

men hadde du brukt 1500 på et bestkk som vistnok skulle kostet 8000 av en som stoppet deg utenfor matbutikken/bilextra?

Var bra wordfeuden fortsatt funka da! Selv om det er utrolig kjipt med en telefon som ikke funker!!

Skrevet

Kanskje :sjenert: Noen ganger blir det impuls kjøp på meg men ikke kjøpt noe om han så litt tvilsom ut

Skrevet

Jeg er spent på historien mannen din fikk servert altså!

Sikkert tåredryppende :fnise:

Skrevet

Store hvite pusen stalker lille djevel pusen min stakkars :( Da er det bra når pappa kommer ut og holder lag med pus :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Men da blir jeg hentet så vi snakkes alle sammen :goodbye:

Skrevet

Jeg er invitert bort på middag :) Whuhuu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...