Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1381 Skrevet 14. januar 2012 Neida - ingen fritidsproblemer. Bare ikke noe liv..... Eller søvnproblemer...
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1382 Skrevet 14. januar 2012 I used to be healthy but then I took an arrow to the knee
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. januar 2012 #1383 Skrevet 14. januar 2012 Ble ikke noe bestikk i dag. Jeg klarte visst å overbevise om at det sikkert var noe suspekt :gjeiper: Mr.Husky kom hjem med en forklarning om at selgeren (var nederlansk) manglet noen tollpapirer på å ta med seg varene tilbake eller noe. Merkelige greier Var visst et Arne Brimibestikk eller noe greier.
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1384 Skrevet 14. januar 2012 Denne skal bli min nye vekkeklokke lyd
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1385 Skrevet 14. januar 2012 Ikkje braa, enn i busken til Rumle? Hvorfor ikke bra? Alt fint i busken!
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1386 Skrevet 14. januar 2012 Ble ikke noe bestikk i dag. Jeg klarte visst å overbevise om at det sikkert var noe suspekt :gjeiper: Smart! Det tror jeg du har rett i!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1387 Skrevet 14. januar 2012 Ble ikke noe bestikk i dag. Jeg klarte visst å overbevise om at det sikkert var noe suspekt :gjeiper: Mr.Husky kom hjem med en forklarning om at selgeren (var nederlansk) manglet noen tollpapirer på å ta med seg varene tilbake eller noe. Merkelige greier Var visst et Arne Brimibestikk eller noe greier. Tenker "selgeren" manglet noen kvitteringer på å ha skaffet bestikket på lovlig måte, in the first place... Husky, dersom dere vil, bør dere anmelde dette til politiet. Den typen kriminalitet, med å stoppe forbipasserende på gata og svindle dem til å kjøpe tjuvegods, tror jeg de er intressert i å få stoppet.
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1388 Skrevet 14. januar 2012 Fordi jeg må være alene mens alle er på skitur Jeg hater mitt kne
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1390 Skrevet 14. januar 2012 Jeg sprengte en my little pony med svart krutt når jeg var 9 år gammel
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1391 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Folk må ikke være så naive. I utlandet vet folk at når noen stopper dem for å selge dem noe de må slå til på der og da, så er dette heleri. Et annet eksempel: Min søte dame kjøpte en gang en visnende rose av ei jente som gikk og drasset på et bilde av et gråtende barn i Romania, som visstnok var hennes lille søster som hadde leukemi. Ungen var sikkert ikke en gang i slekt med jentungen, og hadde nok i alle tilfeller ikke kreft. Men damene som var sammen med jenta påstod at min kjære var med på å redde dette barnets liv... Kynisk utnytting, tigging, og ren svindel. Endret 14. januar 2012 av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1392 Skrevet 14. januar 2012 Ble ikke noe bestikk i dag. Jeg klarte visst å overbevise om at det sikkert var noe suspekt :gjeiper: Godt jobbet.
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. januar 2012 #1393 Skrevet 14. januar 2012 off ja, helt enig i at sånt ikke er greit. Syns man burde bli litt mistenksom i utgangspunktet når noen prøver å selge "skikkelig" bestikk til deg, og du er en ung mann på 26-28 år og kommer rett fra jobb i litt sånne møkkete bilmekanikerklær. Ikke akkurat typen som er på jakt eller sånt bestikk akkurat :gjeiper: Så for vurdere om vi rett og slett skal tipse politiet (selv om typen ikke er så veeeldig glad i de om dagen da de her en dag tvang han til å stå ute i 15blå å skifte parklys på bilen sin mens de sto og så på ... man skulle jo egentlig tro at de hadde litt bedre ting å gjøre )
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1394 Skrevet 14. januar 2012 Så for vurdere om vi rett og slett skal tipse politiet (selv om typen ikke er så veeeldig glad i de om dagen da de her en dag tvang han til å stå ute i 15blå å skifte parklys på bilen sin mens de sto og så på ... man skulle jo egentlig tro at de hadde litt bedre ting å gjøre ) Jah... ( Djees.... Så snakker de på nyhetene om å måtte prioritere vekk oppdrag pga lav bemanning... )
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1395 Skrevet 14. januar 2012 Jeg hadde en som var akkurat lik denne men så kaboooom
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1396 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Alt fint i busken! Så går vi rundt om en rumlebærbusk Rumlebærbusk Rumlebærbusk Så går vi rundt om en rumlebærbusk og drikker vin en morgen. Endret 14. januar 2012 av PseudonymBruker 3
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1397 Skrevet 14. januar 2012 Å hjelp hun som eier dette her må være gal
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1400 Skrevet 14. januar 2012 Så går vi rundt om en rumlebærbusk Rumlebærbusk Rumlebærbusk Så går vi rundt om en rumlebærbusk og drikker vin en morgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå