Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Neida - ingen fritidsproblemer.

Bare ikke noe liv.....

Eller søvnproblemer... :sjenert:

:natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I used to be healthy but then I took an arrow to the knee

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Ble ikke noe bestikk i dag. Jeg klarte visst å overbevise om at det sikkert var noe suspekt :gjeiper:

Mr.Husky kom hjem med en forklarning om at selgeren (var nederlansk) manglet noen tollpapirer på å ta med seg varene tilbake eller noe. Merkelige greier :klo:

Var visst et Arne Brimibestikk eller noe greier.

Skrevet

Ikkje braa, enn i busken til Rumle?

Hvorfor ikke bra?

Alt fint i busken! :jepp:

Skrevet

Ble ikke noe bestikk i dag. Jeg klarte visst å overbevise om at det sikkert var noe suspekt :gjeiper:

Smart! Det tror jeg du har rett i! :)

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Mr.Husky kom hjem med en forklarning om at selgeren (var nederlansk) manglet noen tollpapirer på å ta med seg varene tilbake eller noe. Merkelige greier :klo:

Var visst et Arne Brimibestikk eller noe greier.

Tenker "selgeren" manglet noen kvitteringer på å ha skaffet bestikket på lovlig måte, in the first place...

Husky, dersom dere vil, bør dere anmelde dette til politiet.

Den typen kriminalitet, med å stoppe forbipasserende på gata og svindle dem til å kjøpe tjuvegods, tror jeg de er intressert i å få stoppet.

Skrevet

Fordi jeg må være alene mens alle er på skitur :grine: Jeg hater mitt kne

Skrevet

Jeg sprengte en my little pony med svart krutt når jeg var 9 år gammel

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Folk må ikke være så naive.

I utlandet vet folk at når noen stopper dem for å selge dem noe de må slå til på der og da, så er dette heleri.

Et annet eksempel:

Min søte dame kjøpte en gang en visnende rose av ei jente som gikk og drasset på et bilde av et gråtende barn i Romania, som visstnok var hennes lille søster som hadde leukemi. Ungen var sikkert ikke en gang i slekt med jentungen, og hadde nok i alle tilfeller ikke kreft.

Men damene som var sammen med jenta påstod at min kjære var med på å redde dette barnets liv...

:filer:

Kynisk utnytting, tigging, og ren svindel.

Endret av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Godt jobbet. :)

Gjest HuskyPusky
Skrevet

off ja, helt enig i at sånt ikke er greit.

Syns man burde bli litt mistenksom i utgangspunktet når noen prøver å selge "skikkelig" bestikk til deg, og du er en ung mann på 26-28 år og kommer rett fra jobb i litt sånne møkkete bilmekanikerklær. Ikke akkurat typen som er på jakt eller sånt bestikk akkurat :gjeiper:

Så for vurdere om vi rett og slett skal tipse politiet (selv om typen ikke er så veeeldig glad i de om dagen da de her en dag tvang han til å stå ute i 15blå å skifte parklys på bilen sin mens de sto og så på :fnise: ... man skulle jo egentlig tro at de hadde litt bedre ting å gjøre )

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Så for vurdere om vi rett og slett skal tipse politiet (selv om typen ikke er så veeeldig glad i de om dagen da de her en dag tvang han til å stå ute i 15blå å skifte parklys på bilen sin mens de sto og så på :fnise: ... man skulle jo egentlig tro at de hadde litt bedre ting å gjøre )

:filer:

Jah...

( Djees.... :murvegg: Så snakker de på nyhetene om å måtte prioritere vekk oppdrag pga lav bemanning... :glare: )

Skrevet

Jeg hadde en som var akkurat lik denne

97_ivy.jpg

men så kaboooom

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Alt fint i busken! :jepp:

Så går vi rundt om en rumlebærbusk

Rumlebærbusk

Rumlebærbusk

og drikker vin en morgen.

:danser:

Endret av PseudonymBruker
  • Liker 3
Skrevet

Rumlebærbusk

Rumlebærbusk

og drikker vin en morgen.

:danser:

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...