Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

I alle dager, er virkelig klokken halv fem allerede?!! :daane: Nå legger jeg meg!

:natti:

Natta folkens, og takk for praten! :)

:goodbye:

Du får passe på å drømme litt, da ;)

God natt og sov godt :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakre drømme omkranse din søvn, Rumle! Måtte månen kaste sine bleke stråler over ditt leie under busken!

Skrevet

Når jeg var 10, så hadde jeg flere gamle granater fra krigen. Å de fant jeg hos oldefaren min. Jeg sprengte de oppi en gammel grunnmur i skogen

Jeg sprengte badet til min bedste venn. Da var det lidt ugreit å være meg en stund....

Skrevet

Jeg sprengte en rød telefonkiosk. Så purken og brannvesenet dukka opp. Dessuten så skøyt jeg folk i ræva med luftgevær

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg sprengte badet til min bedste venn. Da var det lidt ugreit å være meg en stund....

I all verdens land og rike.Hvordan greide du det??

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg sprengte en rød telefonkiosk. Så purken og brannvesenet dukka opp. Dessuten så skøyt jeg folk i ræva med luftgevær

:fy_fy:

Skrevet

Å så laget jeg meg hjemmelaget flåte å sjøsatte i havnebassenget, så losbåten kom å hentet meg.

Skrevet

I all verdens land og rike.Hvordan greide du det??

Det var veldig enkelt, med hjemmelavede tjærelunter og krudt. Det var faktisk bare en liden fyrstikk som skulde til, og så smalt det noe helt forferdelig...

Det gikk efter forholdene, ganske bra!

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Det var veldig enkelt, med hjemmelavede tjærelunter og krudt. Det var faktisk bare en liden fyrstikk som skulde til, og så smalt det noe helt forferdelig...

Det gikk efter forholdene, ganske bra!

:haar:

Det hørtes ikke helt trygt ut, nei.

Sviktet litt i risikovurderingen der...

Endret av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Å så laget jeg meg hjemmelaget flåte å sjøsatte i havnebassenget, så losbåten kom å hentet meg.

:frustrert:

Skrevet

:haar:

Det hørtes ikke helt trygt ut nei.

Sviktet litt i risikovurderingen der, ja...

Jeg var ti år gammel. Risiko var bare noe de voksne snakket om, ikke en reell størrelse. Jeg lærte betydningen av udtrykket "skrekkblandet fryd" den dagen. Heldigvis kunde vi ikke lave så effektivt krudt den gangen som vi gjorde senere, og det var ikke lavet som noen bombe heller, vi var bare nysgjerrige.

Dog var det noen foreldre som førte lange samtaler med hverandre i de kommende uker. Men vi fortsatte eksperimentene ufortrødent.....

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg var ti år gammel. Risiko var bare noe de voksne snakket om, ikke en reell størrelse. Jeg lærte betydningen av udtrykket "skrekkblandet fryd" den dagen. Heldigvis kunde vi ikke lave så effektivt krudt den gangen som vi gjorde senere, og det var ikke lavet som noen bombe heller, vi var bare nysgjerrige.

Dog var det noen foreldre som førte lange samtaler med hverandre i de kommende uker. Men vi fortsatte eksperimentene ufortrødent.....

:fnise:

Glad jeg ikke var forelder ,der i gården. :popcorn:

Skrevet

:fnise:

Glad jeg ikke var forelder ,der i gården. :popcorn:

Den rollen vilde jeg ikke misundt noen.....

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Hun der Gabrielle.

Hvorfor ringer hun ikke selv, egentlig?

Skrevet

Jeg knuste et kjellervindu hos farmor, å lurte lillesøster til å ta det siste

Skrevet

Hun der Gabrielle.

Hvorfor ringer hun ikke selv, egentlig?

Hun er sikkert tom for penger på kontantkortet :skratte:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg knuste et kjellervindu hos farmor, å lurte lillesøster til å ta det siste

Du er nok ikke alene om sånne ting... :sjenert:

Men det der stuntet ditt i havnebassenget kunne jo endt riktig ille, da. Kom du langt ut, eller?

Skrevet

Jeg kom bare til havnebassenget, losen så jo flåta fra vinduet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...