Gjest odisi73 Skrevet 12. januar 2012 #601 Skrevet 12. januar 2012 Ser ut som det var nattatid ja Kan ikke bevege foten min for den ene katten ligger oppå den og hun blir fornærmet hvis jeg beveger meg nå
FruN Skrevet 12. januar 2012 #603 Skrevet 12. januar 2012 Alle ? Skal jobbe 12-20 imorra så er det HELG!!! Noen tips til hva jeg skal gjøre? Håper HerrN er litt friskere snart...sjuke mannfolk til tider altså! Litt usikker på om jeg vil ha bursdagsfest på etterskudd med venner, men det er "litt" kort varsel...og som sagt, er det sjukinger her.. Også vil jeg er tur til Tønsberg, men det virker som alle er opptatt med noe..
Giacomo_P Skrevet 12. januar 2012 #605 Skrevet 12. januar 2012 Alle ? Skal jobbe 12-20 imorra så er det HELG!!! Noen tips til hva jeg skal gjøre? Håper HerrN er litt friskere snart...sjuke mannfolk til tider altså! Litt usikker på om jeg vil ha bursdagsfest på etterskudd med venner, men det er "litt" kort varsel...og som sagt, er det sjukinger her.. Også vil jeg er tur til Tønsberg, men det virker som alle er opptatt med noe.. Jeg er våken, men løber lidt til og fra..... Dra til Tønsberg i morgen og besøk gamle venner. Bare parkér gubben med filmer og godteri først!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #606 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Alle ? Skal jobbe 12-20 imorra så er det HELG!!! Noen tips til hva jeg skal gjøre? Håper HerrN er litt friskere snart...sjuke mannfolk til tider altså! Litt usikker på om jeg vil ha bursdagsfest på etterskudd med venner, men det er "litt" kort varsel...og som sagt, er det sjukinger her.. Også vil jeg er tur til Tønsberg, men det virker som alle er opptatt med noe.. Du kan ta med noen du kjenner og dra ned i Spikersuppa og gå på skøyter. Hvis du bor i passelig avstand til Spikersuppa da. Ellers må du nok da et annet sted. Også kan du dra og spise noe varmt og godt etterpå, og toppe det med inntak av drikkelige saker du liker. HerrN blir nok frisk med tiden. Jo, det ser ut som alle sover. Jeg ser Tweet for Tweet. Og spiser den feilkjøpte karamellpuddingen. Endret 12. januar 2012 av PseudonymBruker
FruN Skrevet 12. januar 2012 #608 Skrevet 12. januar 2012 Drar evt på lørdag Går fint med dagsbesøk! Men som sagt, det virker som alle er opptatt med noe. But I'll check around Er ikke helt bra med godteri, han er jo diabetiker...selv om kake går fin-fint an Men ikke si noe til han om kake, da vil han at jeg lager det til han før jeg evt drar Det er uansett deilig med frihelg!!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #609 Skrevet 12. januar 2012 Jeg ser Tweet for Tweet. Og foreløpig er jeg ikke så fryktelig imponert over det programmet...
Gjest odisi73 Skrevet 12. januar 2012 #610 Skrevet 12. januar 2012 Karamellpudding er ikke feil selv om den er feilkjøpt :gjeiper: Min svigermor lager verdens beste hjemmelaget karamellpudding
FruN Skrevet 12. januar 2012 #612 Skrevet 12. januar 2012 Du kan ta med noen du kjenner og dra ned i Spikersuppa og gå på skøyter. Hvis du bor i passelig avstand til Spikersuppa da. Ellers må du nok da et annet sted. Også kan du dra og spise noe varmt og godt etterpå, og toppe det med inntak av drikkelige saker du liker. HerrN blir nok frisk med tiden. Jo, det ser ut som alle sover. Jeg ser Tweet for Tweet. Og spiser den feilkjøpte karamellpuddingen. Jada, han blir a frisk Men Spikersuppa blir litt langt unna Bor i Kongsberg. Skal jeg inn til Oslo, blir det for å besøke ei venninne jeg ikke har sett på EEEEEVIGHETER!!!! Litt dårlig samvittighet der egentlig... Men har ikke råd til å dra inn nå.. (og, nei, jeg skal IKKE opp i skibakken...bare fordi jeg bor i Kbg)
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #613 Skrevet 13. januar 2012 Er ikke helt bra med godteri, han er jo diabetiker...selv om kake går fin-fint an Men ikke si noe til han om kake, da vil han at jeg lager det til han før jeg evt drar Syklinger må få kake. Dessuten kan du legge igjen en gjeng med smertelstillende, kleenex, nesespray, termometer, halsdrops, farris og diverse varmeflaske og puter og sånn. Da bør det gå bra.
Giacomo_P Skrevet 13. januar 2012 #614 Skrevet 13. januar 2012 Har du kjøbt gal karamellpudding, Pseudo? Det skjærer meg i hjertet....
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #615 Skrevet 13. januar 2012 (og, nei, jeg skal IKKE opp i skibakken...bare fordi jeg bor i Kbg) Ok, da utgår det forslaget...
Gjest EryMax Skrevet 13. januar 2012 #616 Skrevet 13. januar 2012 Jeg drakk av sjokolademelka å satte den inn i kjøleskapet igjen
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #617 Skrevet 13. januar 2012 Har du kjøbt gal karamellpudding, Pseudo? Det skjærer meg i hjertet.... Ja, det skulle vært vanlijesaus. Men nå står den røde gelene helt ensom i kjøleskapet, og jeg blir avspist med pudding i stedet...
Gjest odisi73 Skrevet 13. januar 2012 #618 Skrevet 13. januar 2012 Drar evt på lørdag Går fint med dagsbesøk! Men som sagt, det virker som alle er opptatt med noe. But I'll check around Er ikke helt bra med godteri, han er jo diabetiker...selv om kake går fin-fint an Men ikke si noe til han om kake, da vil han at jeg lager det til han før jeg evt drar Det er uansett deilig med frihelg!! Frihelg er ikke feil,du kan gjøre hva du vil uten å tenke på jobb eller noe Og du som bor i Kongsberg har jo noe av den vakreste naturen som finst i verden hva med tur og termos hvis været tilsier det da det er både friskt og godt.
Giacomo_P Skrevet 13. januar 2012 #619 Skrevet 13. januar 2012 Ja, det skulle vært vanlijesaus. Men nå står den røde gelene helt ensom i kjøleskapet, og jeg blir avspist med pudding i stedet... Kan man kalde dette en personlig tragedie?
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #620 Skrevet 13. januar 2012 Er Tweet for Tweet noe man må følge med på framover for å være oppdatert, eller kan man slippe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå